Merkit ovat selvät. Kannatus syöksyy kuukaudessa yli 1 prosenttiyksikön. Lopulta kukaan ei edes tunnusta joskus äänestäneensä puoluetta. Äänestäjät häpeävät itseään ja sitä, miten tyhmän tiettämättömiä lahkolaisista he ovat olleet. Samoi kävi Sinisten suhteen, jossa palvottiin yhtä minä, minä itsensä rakastaja valehtelijaa. Muiden mielipiteillä ei ollut merkitystä.
Vihreitä odottaa sinisten kohtalo.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreät voisivat muuttaa puolueensa nimeksi "mustat".
- Anonyymi
Vihreiden "ajatukset" on melkoista höttöä. Vihreät sai mm. Suomesta turpeen tuotannon alas, käytännössä loppumaan - tilalle tuodaan ULKOMAILTA haketta ?
Vihreät suosii autoilun sähköistämistä - näkemättä lainkaan sen haittoja luonnolle ja vesistöille sekä puhtaan juomaveden (pohjavesi) tuhlaamista akkujen prosesseihin , mm.chilessä pulaa vedestä mutta akkujen louhinnassa sitä kulutetaan. Lisäksi louhinta aiheuttaa päästöjä.
Sähköauton elinkaari on 1,5 kertaa saastuttavampi kuin uudet polttomoottori autot. Sähköauton akuston hiivuttua se on ongelma jätettä - uudet akustot maksaa 15000e-35000e ! TÄMÄ on vihreää politiikkaa - ajatus ja katse pienessä putkessa pois kokonaisuudesta- Anonyymi
Halvemmaksi Suomelle tulee ilman vihreitä.
Saimmehan vihreiden ansiosta Suomeen sukupuolineutraalit liikennemerkit (suojatie/kävelytie) eikä montaa kymmentä miljoonaa edes maksanut tämä todella merkittävä uudistus. Ainakin yliopistoihin on saatu myös sukupuolinetraalit WCt, voi Anni käydä pisuaarilla, ei tarvitse kyykätä enään - vai poistuukohan pisuaarit tasapuolisuuden nimissä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvemmaksi Suomelle tulee ilman vihreitä.
Saimmehan vihreiden ansiosta Suomeen sukupuolineutraalit liikennemerkit (suojatie/kävelytie) eikä montaa kymmentä miljoonaa edes maksanut tämä todella merkittävä uudistus. Ainakin yliopistoihin on saatu myös sukupuolinetraalit WCt, voi Anni käydä pisuaarilla, ei tarvitse kyykätä enään - vai poistuukohan pisuaarit tasapuolisuuden nimissäJa inttiin kasvisnälkäpäivän. Johan siinä saavutuksia yhdelle puolueelle onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749