Aihe

Olen ajatellut sinua paljon viime aikoina

Anonyymi

Vuodet välissä ja etäisyys tuovat perspektiiviä tapahtumiin. Olin aivan hulluna sinuun silloin ja olen tosi pahoillani, että osoitin asian sinulle niin selvästi. Olisi pitänyt malttaa olla ihmisiksi. Harmi kyllä en osaa olla viileän neutraali näissä asioissa ikinä.

Tajuan nyt, kuinka ahdistunut sinun on täytynyt olla ja kuinka kamalaa oli huomata jutut täältä netin puoleltakin. Tai eihän ne ekat jutut täällä olleet vaan toisaalla. Sitä en vieläkään ymmärrä, kuinka tunnistit minut

Pyydän anteeksi , olen tosi pahoillani.
J miehelle

16

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi juuri viime aikoina?

• Anonyymi

En tiedä mistä johtuu, ei olla nähty vuosikausiin. Jostain syystä hän on tullut ajatuksiini viime aikoina usein. Noituutta tai telepatiaa ? ;) Jos puhelinnumero olisi vielä tallessa, laittaisin uudenvuodentoivotuksen.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu, ei olla nähty vuosikausiin. Jostain syystä hän on tullut ajatuksiini viime aikoina usein. Noituutta tai telepatiaa ? ;) Jos puhelinnumero olisi vielä tallessa, laittaisin uudenvuodentoivotuksen.

ap

Osaat varmaankin selvittää hänen numeronsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaat varmaankin selvittää hänen numeronsa.

Osaan juu ja laitan huomenna viestiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ap

Tuskin sua kaipaa kukaan sotkemaan mitään. Loppuko flaxi ukkojen kanssa ja nyt pitää alkaa käydä vanhoja läpi uudelleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sua kaipaa kukaan sotkemaan mitään. Loppuko flaxi ukkojen kanssa ja nyt pitää alkaa käydä vanhoja läpi uudelleen?

Oot oikeassa, ehkä parempi jättää viesti lähettämättä. Naimisissa kuitenkin hän ja pieniä lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot oikeassa, ehkä parempi jättää viesti lähettämättä. Naimisissa kuitenkin hän ja pieniä lapsia.

Nimenomaan! Jos vaikka uudenvuoden kunniaksi lupaisit itsellesi kasvaa kunnialliseksi naiseksi sen sijaan että sotket omat ja muiden asiat siksi että sun tekee seksiä mieli. Se olisi epäitsekästä.

• Anonyymi

"Tajuan nyt, kuinka ahdistunut sinun on täytynyt olla ja kuinka kamalaa oli huomata jutut täältä netin puoleltakin. Tai eihän ne ekat jutut täällä olleet vaan toisaalla. Sitä en vieläkään ymmärrä, kuinka tunnistit minut"
      Siis vohoi hyvä helvata mitä provokuraa ja niin ristiriitaista, ettei tätä pysty edes perkamaan. Taitaa tämä mehukas juttus olla aika netin puolelta, siltä laidalta minne ei aurinko paista.

• Anonyymi

Ei ole provo. Ja tapahtui tosi kauan sitten irl . Ihan arkisissa ympyröissä. Ja naimisissa molemmat. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole provo. Ja tapahtui tosi kauan sitten irl . Ihan arkisissa ympyröissä. Ja naimisissa molemmat. ap

Hohhoijaa.

• Anonyymi

Ei ole minulta
      -sivusta-

• Anonyymi

Ei olekaan vaan minulta. Ja J kyllä tunnistaa, jos näkee tämän.

• Anonyymi

Saat anteeksi kuka lienet. Sinä päätät.

• Anonyymi

Oliko ritarillista tai ei näin on tapana naisten kanssa ollut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää uutta vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei nyt Juha herää sieltä ruusunpunaisesta kuplasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      608
      29537
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      288
      20807
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14057
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      10847
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      77
      7984