Aihe

Pohjatonko on tarve kuitenkaan ?

Anonyymi

Savonrannan tulipalossa tuhoutui talo, mutta, mutta jäi viellä hyvä kesämökki, sekä uusi asunto kaupungissa. Eipä kovin suurta hätää kuitenkaan ole. Avustusrahaa on paljon ja lisää tulee.

5

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parasta mitä talolle voi muuttotappioalueella tapahtua.
      Vakuutusyhtiöltä korvaus käteisenä.

• Anonyymi

En näe tässä mitään kadehdittavaa, että saavat ylimääräistä apua vaikka en tiedäkään mikä heidän taloudellinen tilanteensa on ollut tai on.
      Lapsille voi olla traumoja pitkäksi aikaa, kun äkkiä koti tuhoutuu silmien edessä ja kaikki omat tavarat sen myötä.

• Anonyymi

Voi hyvä ihme, miten ihmiset voivat ollakaan ihan uskomattoman kateellisia ...
      jopa toisten ihmisten lahjoittamista avustuksista tulipalossa talonsa menettäneelle perheellekin.

• Anonyymi

Niin ja menettäneet kaiken tarpeellisen sen talonsa mukana.

• Anonyymi

Suomessa ihmiset ovat Euroopan kateellisimpia ja Savonlinnassa ihmiset ovat vielä muita suomalaisiakin kateellisempia. Siitä on näkyvänä seurauksena kaupungin jo vuosikymmeniä jatkunut alamäki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      346
      25102
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14238
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11745
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      110
      8748
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      548
      6021