Emme voi koskaan

Anonyymi

olla ystäviä, emmekä missään tekemisissä toistemme kanssa. Liika on liikaa ja sitä on ollut liian kauan. Sellaista ei voi mitenkään sietää eikä hyväksyä, että sulle täysin tuntematon ihminen tunkee sun lähelle missä tahansa siksi, että haluaa kertoa sillä pelkällä hetken läsnäololla sulle jotain vaikka sillä ei ole mitään oikeutta siihen. Sellainen voi rikkoa ihmisen lopullisesti niin fyysisesti kuin henkisesti.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mergi Jyysteen?

    • Anonyymi

      😡 😡 😡 😡 Ihan hyvillä mielin saat sen eron jos niin tahdot niin minä hyväksyn kiltisti sen, että vuoden sinun lupauksia uskoin ja odotin meidän irl suhdetta, mutta iloisin mielin minä hyväksyn sen että haluat jättää minut palstalla ja iloisin mielin minä ymmärrän etten saa ikinä tietää miksi erottiin mutta jos sinä olet niin päättänyt että emme kohtaa irl niin toivotan sinulle rakkaus 😍 ludem kaikkea hyvää sinulle ja sun rakkaalle puolisolle jonka kanssa olet onnellinen. Kaikkea hyvää sinulle rakkaus ludem toivottaa iloisesti takiainen 😡😡😡😡😡😡😡😡

      • Anonyymi

        😡 😡 😡 😡 😡 Ihan vaan sivusta kysyn nyt että saanko sen verran lainata omia näppäimistö että voin laittaa ludemille viestin jossa kerron miltä minusta tuntuu nyt kun mä oikeesti rakastan ludemia ja oikeasti haluan olla hänen kanssaan niin kai mä saan ainaki kysyä että miksi hän jätti minut vaikka kuinka lupasi että saadaan jutellla irl 😡😡😡😡😡😡😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😡 😡 😡 😡 😡 Ihan vaan sivusta kysyn nyt että saanko sen verran lainata omia näppäimistö että voin laittaa ludemille viestin jossa kerron miltä minusta tuntuu nyt kun mä oikeesti rakastan ludemia ja oikeasti haluan olla hänen kanssaan niin kai mä saan ainaki kysyä että miksi hän jätti minut vaikka kuinka lupasi että saadaan jutellla irl 😡😡😡😡😡😡😡😡

        Valitettavasti takiainen et voi käyttää omia ajatuksia Kaisan roolissa mutta jos haluat jutella ludemille niin voitte jutellla jossain muualla kuin täällä palstalla kun me ollaan nyt toisen palsta mamman kanssa päätetty että ludemille ja sinulle tulee muita rooleja joita sitten kirjoitatte niillä ohjeilla kuin ne ovat kirjoitettu. Ja uuden vuoden aikana teille kummallekin on valittu uusi aihe josta kirjoitatte aktiivisesti kummatkin ja ne aiheet ovat myös muille hahmoille mutta erityisesti takiainen sinun roolia on jouduttu hiukan muokkaa että ne aiheet joita te roolissa vedätte niin ei saa olla mitään loukkaavaa muita hahmoja kohtaan eikä sisältää mitään väkivalta juttuja ja sen takia sinun roolia on hiukan muokattu että kirjoitat pääasiassa meidän uudelle hahmolle florencen kanssa ja ludem auttaa sinua tietysti jossain määrin joissain ketjuissa että sinun ei tarvitse takiainen jännittää sinun uutta roolia saat edelleen olla takiainen ja kirjoittaa vapaasti mutta sinun roolissa jää pois viha, väkivalta ja mustasukkaisuus, niihin ketjuihin et voi osallistua jossa kysytään mustasukkainen aiheesta. Mutta saat tietysti muita aiheita käsitellä omissa nimissä ja ne uudet aiheet ovat : riidat ja sopiminen ja sitten toine aihe alue on : matkustaminen ne ovat sinun pää aiheet seuraavat pari kk ja josar ja ludem käsittelee muita aiheita ja avaavat heille määrätyistä aiheista ketjuja joihin sitten muut hahmot osallistuu aktiivisesti mutta jatkossa takiainen et ole syyttämässä ludemia kun hän kirjoittaa josarin kanssa muista aiheista. Kun me ollaan arvottu aiheet niin niistä ei pitäisi tulla riitaa hahmojen välillä.


    • Anonyymi

      Ei nii olla.eikä tulla.

      • Anonyymi

        😡 😡 😡 😡 😡 Toivottavasti edes vähän pidät minun puolia kun kuitenkin minä olen erinomainen pari sinun ludem hahmolle ja sitten kun minä olen niin kiintynyt ludemiin ettei minulla sitten kuitenkin tule ikävä sitä minun ja ludemin roolia että toivottavasti tämä ludemin uusi rooli ei ole ludemille mikään uusi rakkaus vaikka ludemille ja josarille annetaan yhteisiä ketjuja aloituksiin niin ihan vaan sivusta kysyn että eihän ludem sitten rakastu muihin kuin minuun 😡😡😡😡😡😡😡😡


    • Anonyymi

      Mitä nämä jutut ovat ? :D

    • Anonyymi

      Mistä kyse?

      • Anonyymi

        Ja liittyvätkö nuo sekopäiset kommentit jotenkin avaukseen, sitä mietin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja liittyvätkö nuo sekopäiset kommentit jotenkin avaukseen, sitä mietin

        Jaa-a ?


    • Anonyymi

      Onko tämä joku nettilarppausjuttu, kertokaa nyt joku? Jäi vaivaamaan

      • Anonyymi

        Jep maahinen ja vesihiisi sihisevät toisilleen. Maanista touhua kerrassaan.


    • Anonyymi

      Leikkimistä palstalla on tämä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe