En tiedä mitä odotan

Anonyymi

Sain Jumalalta lahjaksi niin kauniit silmät, että valehtelematta jokaiselta naiselta johon katseeni lyön lähtee jalat alta. Ei ne ole ollenkaan tavalliset. Peilistä olen niitä itsekin ihailut. Luonnonkauniit ja aidot. Muistan kun ala-asteella eräs tyttö joka oli samalla luokalla sanoi, että on kateellinen mun silmistä ja haluaisi ne. Kieltämättä hassu tilanne näin miehenä, kun on niin haluttu ja kauniin komea.

Olen kuitenkin vaativa ja tahdon sitoutua vain yhteen ihmiseen. Rakkaus on minulle tärkeintä ja sen tahdon jakaa vain yhden ihmisen kanssa. Seksillä on sama juttu. Välillä tekee kyllä vaikeaa luonnollisesti, mutta olen selvinnyt jo tähänkin asti.

Kunhan se oikea nainen vain tulee. Unia olen hänestä jo nähnyt, mutta en osaa oikein sanoa kuka hän on? Todennäköisyys että en ole vielä edes kohdannut häntä on myös olemassa.

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja pikkasen pukkaa persoonallisuushöiriötä ja narsismia?.Hyvä että elät vissiin melko yksin tuollaisen noin narsistisen kanssa nainen kuin nainen todennäköisesti joutuu patterin väliin ei sille vaan mahda mitään.. Mutta hyvä kun sulla on sitten komeet silmät?.Muuten vissiin ei tarvii olla toisille silloin ystävällinen kuhan on hyvät silmät?

      • Anonyymi

        Ei ikinä väkivaltaa hyi!


    • Anonyymi

      Millainen nainen? Minkä väriset hiukset ja silmät hänellä?

      • Anonyymi

        Unessa vaalea ja siniset silmät. Rakensi tiilitaloa Lappiin ja kertoi minulle ettei tarvitse apua, mutta saan auttaa jos haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unessa vaalea ja siniset silmät. Rakensi tiilitaloa Lappiin ja kertoi minulle ettei tarvitse apua, mutta saan auttaa jos haluan.

        Hassua, minä taas olen nähnyt unta ihanasta vaaleasta miehestä jolla oli siniset silmät :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua, minä taas olen nähnyt unta ihanasta vaaleasta miehestä jolla oli siniset silmät :D

        En ole minä sitten.


    • Anonyymi

      Äläpä taas lurittele täällä. Palsta kii ja heti.

      • Anonyymi

        😅😅😅🙈


    • Anonyymi

      No kerrohan vähän lisää niistä silmistä. Kiinnostaa tietää millaiset silmät iskee naiselta kuin naiselta jalat alta.

      • Anonyymi

        Ne on ne paksut ripset.


      • Anonyymi

        Pitäskö laittaa kuva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö laittaa kuva

        Tunnistat kyllä jos joskus kävelen vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on ne paksut ripset.

        Itseä ainakaan ei ripsien paksuus juuri puhuttele. Tekee silmistä "tukkosen" näköiset. Turhan paksut tekoripset (eli omiin silmiini lähes kaikki tekoripset) tekee saman efektin. Silmät näyttää kokoajan siristäviltä, niinku liian kirkkaassa valossa. Silmät ei enää säihky yhtään.

        Pitkät ripset taas on toki kauniit, mutta miehillä tosi tavalliset. Joskus teininä sitä vielä ihmetteli kun vasta tajus miten pitkät poikien ripset usein on. Nyt se on jo normaalia. Exälläni tosin oli ihan super tolkuttoman pitkät ripset. Tosin huomasin sen asian vasta kun jo seurusteltiin ja tuli tuijoteltua enemmän silmiin. Poika on perinyt isänsä ripset. Ei ole vielä kukaan jättänyt ihmettelemättä, että onpas lapsella piiiiiitkät ripset.

        Itseäni muuten puhuttelee enemmän silmien väri ja erityisesti niiden muoto. Ripset on aika yhdentekevät. Miehillä tosiaan pitkät räpsyttimet on niin tavallistakin tavallisemmat, että ei niitä enää juuri huomioi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseä ainakaan ei ripsien paksuus juuri puhuttele. Tekee silmistä "tukkosen" näköiset. Turhan paksut tekoripset (eli omiin silmiini lähes kaikki tekoripset) tekee saman efektin. Silmät näyttää kokoajan siristäviltä, niinku liian kirkkaassa valossa. Silmät ei enää säihky yhtään.

        Pitkät ripset taas on toki kauniit, mutta miehillä tosi tavalliset. Joskus teininä sitä vielä ihmetteli kun vasta tajus miten pitkät poikien ripset usein on. Nyt se on jo normaalia. Exälläni tosin oli ihan super tolkuttoman pitkät ripset. Tosin huomasin sen asian vasta kun jo seurusteltiin ja tuli tuijoteltua enemmän silmiin. Poika on perinyt isänsä ripset. Ei ole vielä kukaan jättänyt ihmettelemättä, että onpas lapsella piiiiiitkät ripset.

        Itseäni muuten puhuttelee enemmän silmien väri ja erityisesti niiden muoto. Ripset on aika yhdentekevät. Miehillä tosiaan pitkät räpsyttimet on niin tavallistakin tavallisemmat, että ei niitä enää juuri huomioi.

        Joo ja yhdellä mun serkun tutulla on niin kauniit ja pitkät ripset, että koko lääni ihmettelee.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Silmäthän on sielunpeili tai niin ainakin sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmäthän on sielunpeili tai niin ainakin sanotaan.

        Niinhän ne on.


    • Anonyymi

      Todella outo aloitus. Joku tyttö sanoi noin lapsena ja sä olet siitä asti ajatellut noin. Uskomatonta miten ihmiset elää pienissä kuplissa. Kukaan ei edes ihastu pelkkiin silmiin saati lähde jalat alta. Ei kukaan rakastu vain kauneuteen. oli se silmissä tai perseessä.

      • Anonyymi

        Totuus tulee lapsen suusta. En minäkään olisi uskonut pelkkien silmien riittävän, mutta ehkä olen kokonaisuutenakin aika mainio. Yleensä ne on kuitenkin vain ne silmät. Ainakin näin olen saanut aina ymmärtää.


    • Anonyymi

      Sehän on kiva elo sitten kreikkalaisella jumalalla🤭

      • Anonyymi

        Niilläkin on omat vaikeutensa ja esteensä voitettavana.


    • Anonyymi

      Minun katseenvangitsija on nenä. Kaikki kiinnittää siihen huomiota ensimmäisenä ja alkavat kompuroimaan. Siksi kait kun silmät menee kieroon.

      • Anonyymi

        Sulla on oltava soma nenä. :)


      • Anonyymi

        Minä ainakin vihaan nenääni.
        Ihmekö kun kaikki nauraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on oltava soma nenä. :)

        Kyllä soma on ja vieläpä oma. Vielä ei naiset itke hysteerisenä polvillaan,kun nenäni tapaavat, mutta yksi joutuu käymään sairaalassa ku törmäsi seinään.
        Koronan vuoksi tätä tapahtuu nyt harvemmin.
        Maski peittää nenun.


    • Anonyymi

      Silmäni kauneimmat on..
      Luoja..Olit niin kiltti...
      Sateenkaari silmät mä sain...T:
      Elluhallo..👍😜😄🥰❤️☺️💝😇🤪

    • Anonyymi

      Joillain on todella ärsyttävä tapa alkaa tuijottaan, läpinäkyvästi ehkä testaavat viehätysvoimaansa. Pitääkö siinä aloittaa joku tuijotuskisa, vai mitä? Itse odotan että tuo tuijotuksen aloittaja sanoisi jotain järkevää.

      Ja sille, että pää sekoaa, on ihan tieteellinen selitys. Ihmisen tuijottaessa jotain, näkökentän reuna-alueet alkaa hämärtyyn. Tuijotuskokeessa parin kasvot alkoivat vääristyä, muuttua hirviömäisiksi tai sukulaista muistuttaviksi, siis dissosiaatiota. Ja tämä siksi, että visuaalisen infon kadotessa näkökentän laidoilta aivot korjaavat nuo aukot odotusten/kokemusten perusteella syntyvällä infolla.
      MTV/IFLScience.

      Niin, että laskehan jo suomut silmiltäsi ja lopeta naisten häiriköinti. Normaalit ihmiset eivät tuijottele toisiaan, ehkä sinulla on asperger, siinä on vaikeuksia luonnollisen katsekontaktin kanssa.

      • Anonyymi

        Mä tykkään tuijottaa
        varsinkin miehii..
        Yx aika tein sitä tosi usein ...
        Oli kivaa..Mut luulen et miehilläkin kivaa..T,:Elluhallo😜👍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Ei se minua ole haitannut kun ovat tuijottaneet. Kyllä minua saa katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään tuijottaa
        varsinkin miehii..
        Yx aika tein sitä tosi usein ...
        Oli kivaa..Mut luulen et miehilläkin kivaa..T,:Elluhallo😜👍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Olet mies vajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies vajaa.

        Ellu olen...
        Eli tyttönen....T:Elluhallo...👸


    • Anonyymi

      Pelkät silmät eivät riitä, pitää olla paljon muuta sellaista mikä saa tuntumaan sellaiselta että haluaa tutustua. Luonne on se mikä merkitseen eniten.

      • Anonyymi

        En osaa sanoa, koska käyttäydyinpä miten tahansa niin silti ne vain ihastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa, koska käyttäydyinpä miten tahansa niin silti ne vain ihastuu.

        Ihme juttu tosiaan ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa, koska käyttäydyinpä miten tahansa niin silti ne vain ihastuu.

        Ihastua voi moniin ihmisiin, mutta rakastuminen ja rakastaminen on sitten ihan toinen juttu. Sellaiseen tarvitaan niin paljon enemmän, ikäeroa vain muutama vuosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastua voi moniin ihmisiin, mutta rakastuminen ja rakastaminen on sitten ihan toinen juttu. Sellaiseen tarvitaan niin paljon enemmän, ikäeroa vain muutama vuosi.

        Keillä on ikäeroa ja miten se nyt liittyy aloitukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keillä on ikäeroa ja miten se nyt liittyy aloitukseen?

        En tiedä, mutta minun tapauksessa ei ainakaan ole suurta ikäeroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mutta minun tapauksessa ei ainakaan ole suurta ikäeroa.

        No se ei ole koskaan pahaksi.


    • Anonyymi

      Vähän pinnalliselta kieltämättä kuulostaa. Tutkistele itseäsi myös sisältäpäin ja pidä ensin tärkeänä pelkää rakkautta, ei ulkoisia asioita vaikka kuinka olisivat nähtävissäkin. Tuleva naisesi tuskin haluaa olla jatkuvasti kateellinen sinusta jos kaikki naiset liehittelevät ympärilläsi. Jos nainen ei myöskään tunne sinua muuten ihmisenä niin hän saattaa jossain vaiheessa huomata ettei sinun luonteesi olekaan sopiva hänelle ja häippäsee tiehensä. Itse olen oppinut kiertämään kaukaa kauniit miehet koska tietynlainen itsensä muiden yläpuolelle korottaminen on heillä suuri heikkous ja en halua suhteesta minkäänlaista pinnallisuutta enkä draamaa toisten naisten kesken.

      • Anonyymi

        Samat sanat kauniista naisista .


      • Anonyymi

        Noinhan se on tavikselle tavis on mieluisin vaihtoehto.


      • Anonyymi

        Ihmiset on erilaisia ja en lähde ketään tuntematta tuomitsemaan.


    • Anonyymi

      Ihan kaunis toi rapu kuva :))

      • Anonyymi

        Ei sano rapu mitään.


    • Anonyymi

      Eräällä oli hampaat, mutta sitä ylpeyttä riitti jalat alle ottoon.

    • Anonyymi

      Älä odota että nainen vain putoaa pilvistä nenäsi eteen. Sinulla on omakin osasi hoidettavana.

      • Anonyymi

        En tiedä mitä tehdä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe