Vuosi vaihtuu.

Anonyymi

Vuosi vaihtuu.Raketit lentää paukut paukkuu.
Yksinäinen.Miten juhlit vuoden vaihtumista?

14

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksin kotona niin kuin aina.

• Anonyymi

Kotona. Olen jo vuosia mennyt nukkumaan kello 10. Herään aina siihen kauheaan meteliin. Kuin sota olisi.

• Anonyymi

Kstselen telkkariohjelmia kaikessa rauhassa.

• Anonyymi

Makaan sohvalla ja otan alkoa.

• Anonyymi

Yksin kotona kuten muinakin vuosina. Syön illan aikana jotain pientä itse tekemääni herkkua (patonkitaikina jo jääkaapissa lepäämässä) ja katselen telkkaria sen jälkeen kun olen käynyt saunomassa. Saunan jäähytauolla voin ottaa yhden hyvän grogin ja kun keskiyöllä katselen muiden hölmöjen rahanpolttoa (ilotulitusta) otan vielä uuden vuoden kunniaksi yhden grogin yömyssyksi. Nukkumaan menen kun paukuttelu hieman rauhoittuu etten heräile turhaan.

• Anonyymi

Mitäpä juhlimista tuossa on, ei mitään. Niin monta kertaa on vuosi vaihtunut...

• Anonyymi

Yksin kotona. Teen jotain hyvää sapuskaa ja otan lasin kuoharia. Katson telkkaa. Siinä se.

• Anonyymi

Kotona. Verhot ikkunaan, tv ja tiskikone ainakin päälle koska paukkuarka koira seurana. Istuu luultavasti koko illan sylissä ja tärisee. En ole ikinä osannut juhlia.

• Anonyymi

Mulla koirat menee sängyn alle :(

• Anonyymi

Syön sipsiä.

• Anonyymi

En mitenkään. SSRI-lääkkeistä, neuroleptistä ja niistä vieroittautumisista saamani aivovamman takia uusivuosi on tipaton. Niin on myös tammikuu ja koko ensi vuosi.

• Anonyymi

Voihan uuttavuotta juhlia ilman alkoholiakin.

• Anonyymi

Katson kai jonkun elokuvan ja pelaan Animal Crossingia.

• Anonyymi

Yksinäiset hyvää uuttavuotta 2021.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      113
      1650
    2. 105
      1185
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      969
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      867
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      838
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      719
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      709
    Aihe