Vuosi vaihtuu.Raketit lentää paukut paukkuu.
Yksinäinen.Miten juhlit vuoden vaihtumista?
Vuosi vaihtuu.
14
84
Vastaukset
- Anonyymi
Yksin kotona niin kuin aina.
- Anonyymi
Kotona. Olen jo vuosia mennyt nukkumaan kello 10. Herään aina siihen kauheaan meteliin. Kuin sota olisi.
- Anonyymi
Kstselen telkkariohjelmia kaikessa rauhassa.
- Anonyymi
Makaan sohvalla ja otan alkoa.
- Anonyymi
Yksin kotona kuten muinakin vuosina. Syön illan aikana jotain pientä itse tekemääni herkkua (patonkitaikina jo jääkaapissa lepäämässä) ja katselen telkkaria sen jälkeen kun olen käynyt saunomassa. Saunan jäähytauolla voin ottaa yhden hyvän grogin ja kun keskiyöllä katselen muiden hölmöjen rahanpolttoa (ilotulitusta) otan vielä uuden vuoden kunniaksi yhden grogin yömyssyksi. Nukkumaan menen kun paukuttelu hieman rauhoittuu etten heräile turhaan.
- Anonyymi
Mitäpä juhlimista tuossa on, ei mitään. Niin monta kertaa on vuosi vaihtunut...
- Anonyymi
Yksin kotona. Teen jotain hyvää sapuskaa ja otan lasin kuoharia. Katson telkkaa. Siinä se.
- Anonyymi
Kotona. Verhot ikkunaan, tv ja tiskikone ainakin päälle koska paukkuarka koira seurana. Istuu luultavasti koko illan sylissä ja tärisee. En ole ikinä osannut juhlia.
- Anonyymi
Mulla koirat menee sängyn alle :(
- Anonyymi
Syön sipsiä.
- Anonyymi
En mitenkään. SSRI-lääkkeistä, neuroleptistä ja niistä vieroittautumisista saamani aivovamman takia uusivuosi on tipaton. Niin on myös tammikuu ja koko ensi vuosi.
- Anonyymi
Voihan uuttavuotta juhlia ilman alkoholiakin.
- Anonyymi
Katson kai jonkun elokuvan ja pelaan Animal Crossingia.
- Anonyymi
Yksinäiset hyvää uuttavuotta 2021.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353905Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1362527Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v732088Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen161638Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781636Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma601382Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791301- 671290
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741266- 721247