Vuosi vaihtuu.Raketit lentää paukut paukkuu.
Yksinäinen.Miten juhlit vuoden vaihtumista?
Vuosi vaihtuu.
14
67
Vastaukset
- Anonyymi
Yksin kotona niin kuin aina.
- Anonyymi
Kotona. Olen jo vuosia mennyt nukkumaan kello 10. Herään aina siihen kauheaan meteliin. Kuin sota olisi.
- Anonyymi
Kstselen telkkariohjelmia kaikessa rauhassa.
- Anonyymi
Makaan sohvalla ja otan alkoa.
- Anonyymi
Yksin kotona kuten muinakin vuosina. Syön illan aikana jotain pientä itse tekemääni herkkua (patonkitaikina jo jääkaapissa lepäämässä) ja katselen telkkaria sen jälkeen kun olen käynyt saunomassa. Saunan jäähytauolla voin ottaa yhden hyvän grogin ja kun keskiyöllä katselen muiden hölmöjen rahanpolttoa (ilotulitusta) otan vielä uuden vuoden kunniaksi yhden grogin yömyssyksi. Nukkumaan menen kun paukuttelu hieman rauhoittuu etten heräile turhaan.
- Anonyymi
Mitäpä juhlimista tuossa on, ei mitään. Niin monta kertaa on vuosi vaihtunut...
- Anonyymi
Yksin kotona. Teen jotain hyvää sapuskaa ja otan lasin kuoharia. Katson telkkaa. Siinä se.
- Anonyymi
Kotona. Verhot ikkunaan, tv ja tiskikone ainakin päälle koska paukkuarka koira seurana. Istuu luultavasti koko illan sylissä ja tärisee. En ole ikinä osannut juhlia.
- Anonyymi
Mulla koirat menee sängyn alle :(
- Anonyymi
Syön sipsiä.
- Anonyymi
En mitenkään. SSRI-lääkkeistä, neuroleptistä ja niistä vieroittautumisista saamani aivovamman takia uusivuosi on tipaton. Niin on myös tammikuu ja koko ensi vuosi.
- Anonyymi
Voihan uuttavuotta juhlia ilman alkoholiakin.
- Anonyymi
Katson kai jonkun elokuvan ja pelaan Animal Crossingia.
- Anonyymi
Yksinäiset hyvää uuttavuotta 2021.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020