Mulla on seuraava ongelma: kun muodostaa wordpress:llä uuden sivun ja kirjoittaa sivun lohkolle html - koodia, ja valitsee esikatsele valinnan, niin näytölle tulostuu koodia vastaava tulostus. Mutta, kun tulostaa tämän sivun kirjoittamalla sen osoitteen nettisivun osoiteriville, niin ei näytölle tulostukaan em. kaltaista html:n mukaista tulostusta. Niinpä olisin erittäin kiitollinen, jos Te voisitte vastata, että miten uusi sivu voidaan nollata (vimpaimet poistettua) ja esikatselussa saatu tuloste tulostaa em. netin avulla saatavalle sivulle.
Ohjelmointiapua etsivä.
Anonyymi
2
198
Vastaukset
- Anonyymi
"Mulla on seuraava ongelma"
Voit olla ihan huoleti, emme me kerro sitä kenellekään. - Anonyymi
Kun yrität avata luomasi sivun selaimessa niin näyttääkö selaimen konsoli (F12) jotain virheilmoituksia?
Onko selaimeen kirjoittamasi url oikean muotoinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39902