Muistatteko mitä luki

😍 👓 👜 viimeisessä viestissä, jonka olette kaipaamaltanne henkilöltä saneet?

Mulle mies lähetti sähköpostilla 💻 puhelinnumeron ☎️ ja numeron omistajan nimen!

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En muista edes sitä kuka on kaivattu🤷‍♀️

• Iskikö dementia, vai seurailetko täällä muiden kaipaamisia?

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Iskikö dementia, vai seurailetko täällä muiden kaipaamisia?

Iski mikä vaa 🤷‍♀️

• Anonyymi

Viimesessä puhelussa se puhu kakalla käymisestä :D :D

• Hyvä tunniste hänelle, koska harvinainen muisto!

• Anonyymi

No, kävikö kakalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kävikö kakalla?

Ei hän käyny, mut se kävi kenen pitikin.

• Anonyymi

En ole saanut häneltä sähköpostia enkä viestiä, puhelimessa on juteltu. Fiksuna miehenä hän osaisi ottaa selvää työsähköpostiosoitteestani, nimen osaa kirjoittaa hienosti oikein ;)

• Tosiaan, esimerkiksi firmojen nettisivuilta näkee usein työsähköpostiooiteen loppuosan ja siihhen lisätään nimi: [email protected]

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Tosiaan, esimerkiksi firmojen nettisivuilta näkee usein työsähköpostiooiteen loppuosan ja siihhen lisätään nimi: [email protected]

Eli esimerkiksi @mannerheimintie1A1, vai mitä tarkoitat firman osoitteella? Tuskin kuitenkaan postinumeroa ja kaupunkia tarvii siihen lisätä? Vaikeita juttuja maallikon ymmärtää välillä, mitä toiset milläkin tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli esimerkiksi @mannerheimintie1A1, vai mitä tarkoitat firman osoitteella? Tuskin kuitenkaan postinumeroa ja kaupunkia tarvii siihen lisätä? Vaikeita juttuja maallikon ymmärtää välillä, mitä toiset milläkin tarkoittaa?

Ja firman osoite ilman maatunnusta, ku eri maissa ei ole samoja osoitteita niin löytää sillä hyvin perille? Mannerheimitie1A1 osoitetta ei löydy, Virosta, Ruotsista eikä muistakaan valtiosta, vain Suomesta. Jolloin yksilöityy hyvin.

• Anonyymi kirjoitti:

Työsähköpostiosoite on eri asia kuin katuosoite. Se on muotoa esimerkiksi firmannimi.fi tai firmannimi.com. Jos sitä ei tiedä niin sen löytää netistä kyseisen firman kotisivulta "yhteystiedot" välilehdeltä

• Anonyymi

Tunnekylmä samoin.

• Joku varmaan ymmärtää minua paremmin mitä tämä tarkoittaa.

• Anonyymi

Ole varovainen.

• Ainahan minä olen varovainen!

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Ainahan minä olen varovainen!

Kato, että pysyt hengissä

• Anonyymi kirjoitti:

Kato, että pysyt hengissä

Kiitos huolenpidosta! Ei minulla ole hätää nyt, kun hampaatkin on juuri hoidettu 😷

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kiitos huolenpidosta! Ei minulla ole hätää nyt, kun hampaatkin on juuri hoidettu 😷

Ja sielu kans ?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sielu kans ?

Eiköhän jokaisen kannata keskittyä omaan sieluunsa tälläisellä palstalla, eikä puuttua muiden asioihin!

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Eiköhän jokaisen kannata keskittyä omaan sieluunsa tälläisellä palstalla, eikä puuttua muiden asioihin!

Siis nyt Kaikki tietää, ett oot Hesasta. Kohta kaikki tietää , kuka sä oot.

Oo vähä varovaisempi !!!

• Anonyymi kirjoitti:

Siis nyt Kaikki tietää, ett oot Hesasta. Kohta kaikki tietää , kuka sä oot.

Oo vähä varovaisempi !!!

En ole Hesasta. Mannerheimintien kirjoitti joku muu. Olen kirjoittanut vain rekatulla tunnuksellani tässä ketjussa juuri siksi ettei tule sekaannuksia.

Onko sinulla jotakin salattavaa noiden uhkailujesi lisäksi kun mietit toistenkin kirjoittajien paljastumista? Minulla ei ole mitään salailtavaa. Ihan sinkku olen. En harrasta täällä mitään pelejä. Mihinkään ketjukirjoituksiin en myöskään osallistu.

En edes ymmärrä miksi pitäisi tietää kuka minkäkin kirjoituksen takana on kun kirjoitus ei ole itselle. Minua ei ainakaan kiinnosta anonyymit kirjoittajat, kun käyn täällä vain ikävöimässä. Olen myös asuinpaikkani ilmaissut silloin kun olen tunnisteita kirjoittanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2043
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1371
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe