😍 👓 👜 viimeisessä viestissä, jonka olette kaipaamaltanne henkilöltä saneet?
Mulle mies lähetti sähköpostilla 💻 puhelinnumeron ☎️ ja numeron omistajan nimen!
Muistatteko mitä luki
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En muista edes sitä kuka on kaivattu🤷♀️
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Iskikö dementia, vai seurailetko täällä muiden kaipaamisia?
Iski mikä vaa 🤷♀️
- Anonyymi
Viimesessä puhelussa se puhu kakalla käymisestä :D :D
- Anonyymi
No, kävikö kakalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, kävikö kakalla?
Ei hän käyny, mut se kävi kenen pitikin.
- Anonyymi
En ole saanut häneltä sähköpostia enkä viestiä, puhelimessa on juteltu. Fiksuna miehenä hän osaisi ottaa selvää työsähköpostiosoitteestani, nimen osaa kirjoittaa hienosti oikein ;)
Tosiaan, esimerkiksi firmojen nettisivuilta näkee usein työsähköpostiooiteen loppuosan ja siihhen lisätään nimi: [email protected]
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Tosiaan, esimerkiksi firmojen nettisivuilta näkee usein työsähköpostiooiteen loppuosan ja siihhen lisätään nimi: [email protected]
Eli esimerkiksi @mannerheimintie1A1, vai mitä tarkoitat firman osoitteella? Tuskin kuitenkaan postinumeroa ja kaupunkia tarvii siihen lisätä? Vaikeita juttuja maallikon ymmärtää välillä, mitä toiset milläkin tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli esimerkiksi @mannerheimintie1A1, vai mitä tarkoitat firman osoitteella? Tuskin kuitenkaan postinumeroa ja kaupunkia tarvii siihen lisätä? Vaikeita juttuja maallikon ymmärtää välillä, mitä toiset milläkin tarkoittaa?
Ja firman osoite ilman maatunnusta, ku eri maissa ei ole samoja osoitteita niin löytää sillä hyvin perille? Mannerheimitie1A1 osoitetta ei löydy, Virosta, Ruotsista eikä muistakaan valtiosta, vain Suomesta. Jolloin yksilöityy hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
Työsähköpostiosoite on eri asia kuin katuosoite. Se on muotoa esimerkiksi firmannimi.fi tai firmannimi.com. Jos sitä ei tiedä niin sen löytää netistä kyseisen firman kotisivulta "yhteystiedot" välilehdeltä
- Anonyymi
Tunnekylmä samoin.
- Anonyymi
Ole varovainen.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ainahan minä olen varovainen!
Kato, että pysyt hengissä
Anonyymi kirjoitti:
Kato, että pysyt hengissä
Kiitos huolenpidosta! Ei minulla ole hätää nyt, kun hampaatkin on juuri hoidettu 😷
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kiitos huolenpidosta! Ei minulla ole hätää nyt, kun hampaatkin on juuri hoidettu 😷
Ja sielu kans ?
Anonyymi kirjoitti:
Ja sielu kans ?
Eiköhän jokaisen kannata keskittyä omaan sieluunsa tälläisellä palstalla, eikä puuttua muiden asioihin!
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Eiköhän jokaisen kannata keskittyä omaan sieluunsa tälläisellä palstalla, eikä puuttua muiden asioihin!
Siis nyt Kaikki tietää, ett oot Hesasta. Kohta kaikki tietää , kuka sä oot.
Oo vähä varovaisempi !!! Anonyymi kirjoitti:
Siis nyt Kaikki tietää, ett oot Hesasta. Kohta kaikki tietää , kuka sä oot.
Oo vähä varovaisempi !!!En ole Hesasta. Mannerheimintien kirjoitti joku muu. Olen kirjoittanut vain rekatulla tunnuksellani tässä ketjussa juuri siksi ettei tule sekaannuksia.
Onko sinulla jotakin salattavaa noiden uhkailujesi lisäksi kun mietit toistenkin kirjoittajien paljastumista? Minulla ei ole mitään salailtavaa. Ihan sinkku olen. En harrasta täällä mitään pelejä. Mihinkään ketjukirjoituksiin en myöskään osallistu.
En edes ymmärrä miksi pitäisi tietää kuka minkäkin kirjoituksen takana on kun kirjoitus ei ole itselle. Minua ei ainakaan kiinnosta anonyymit kirjoittajat, kun käyn täällä vain ikävöimässä. Olen myös asuinpaikkani ilmaissut silloin kun olen tunnisteita kirjoittanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262043
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873