Muistatteko mitä luki

😍 👓 👜 viimeisessä viestissä, jonka olette kaipaamaltanne henkilöltä saneet?

Mulle mies lähetti sähköpostilla 💻 puhelinnumeron ☎️ ja numeron omistajan nimen!

22

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En muista edes sitä kuka on kaivattu🤷‍♀️

      • Iskikö dementia, vai seurailetko täällä muiden kaipaamisia?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Iskikö dementia, vai seurailetko täällä muiden kaipaamisia?

        Iski mikä vaa 🤷‍♀️


    • Anonyymi

      Viimesessä puhelussa se puhu kakalla käymisestä :D :D

      • Hyvä tunniste hänelle, koska harvinainen muisto!


      • Anonyymi

        No, kävikö kakalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kävikö kakalla?

        Ei hän käyny, mut se kävi kenen pitikin.


    • Anonyymi

      En ole saanut häneltä sähköpostia enkä viestiä, puhelimessa on juteltu. Fiksuna miehenä hän osaisi ottaa selvää työsähköpostiosoitteestani, nimen osaa kirjoittaa hienosti oikein ;)

      • Tosiaan, esimerkiksi firmojen nettisivuilta näkee usein työsähköpostiooiteen loppuosan ja siihhen lisätään nimi: [email protected]


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tosiaan, esimerkiksi firmojen nettisivuilta näkee usein työsähköpostiooiteen loppuosan ja siihhen lisätään nimi: [email protected]

        Eli esimerkiksi @mannerheimintie1A1, vai mitä tarkoitat firman osoitteella? Tuskin kuitenkaan postinumeroa ja kaupunkia tarvii siihen lisätä? Vaikeita juttuja maallikon ymmärtää välillä, mitä toiset milläkin tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli esimerkiksi @mannerheimintie1A1, vai mitä tarkoitat firman osoitteella? Tuskin kuitenkaan postinumeroa ja kaupunkia tarvii siihen lisätä? Vaikeita juttuja maallikon ymmärtää välillä, mitä toiset milläkin tarkoittaa?

        Ja firman osoite ilman maatunnusta, ku eri maissa ei ole samoja osoitteita niin löytää sillä hyvin perille? Mannerheimitie1A1 osoitetta ei löydy, Virosta, Ruotsista eikä muistakaan valtiosta, vain Suomesta. Jolloin yksilöityy hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli esimerkiksi @mannerheimintie1A1, vai mitä tarkoitat firman osoitteella? Tuskin kuitenkaan postinumeroa ja kaupunkia tarvii siihen lisätä? Vaikeita juttuja maallikon ymmärtää välillä, mitä toiset milläkin tarkoittaa?

        Työsähköpostiosoite on eri asia kuin katuosoite. Se on muotoa esimerkiksi firmannimi.fi tai firmannimi.com. Jos sitä ei tiedä niin sen löytää netistä kyseisen firman kotisivulta "yhteystiedot" välilehdeltä


    • Anonyymi

      Tunnekylmä samoin.

      • Joku varmaan ymmärtää minua paremmin mitä tämä tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Ole varovainen.

      • Ainahan minä olen varovainen!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ainahan minä olen varovainen!

        Kato, että pysyt hengissä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kato, että pysyt hengissä

        Kiitos huolenpidosta! Ei minulla ole hätää nyt, kun hampaatkin on juuri hoidettu 😷


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kiitos huolenpidosta! Ei minulla ole hätää nyt, kun hampaatkin on juuri hoidettu 😷

        Ja sielu kans ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sielu kans ?

        Eiköhän jokaisen kannata keskittyä omaan sieluunsa tälläisellä palstalla, eikä puuttua muiden asioihin!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Eiköhän jokaisen kannata keskittyä omaan sieluunsa tälläisellä palstalla, eikä puuttua muiden asioihin!

        Siis nyt Kaikki tietää, ett oot Hesasta. Kohta kaikki tietää , kuka sä oot.

        Oo vähä varovaisempi !!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis nyt Kaikki tietää, ett oot Hesasta. Kohta kaikki tietää , kuka sä oot.

        Oo vähä varovaisempi !!!

        En ole Hesasta. Mannerheimintien kirjoitti joku muu. Olen kirjoittanut vain rekatulla tunnuksellani tässä ketjussa juuri siksi ettei tule sekaannuksia.

        Onko sinulla jotakin salattavaa noiden uhkailujesi lisäksi kun mietit toistenkin kirjoittajien paljastumista? Minulla ei ole mitään salailtavaa. Ihan sinkku olen. En harrasta täällä mitään pelejä. Mihinkään ketjukirjoituksiin en myöskään osallistu.

        En edes ymmärrä miksi pitäisi tietää kuka minkäkin kirjoituksen takana on kun kirjoitus ei ole itselle. Minua ei ainakaan kiinnosta anonyymit kirjoittajat, kun käyn täällä vain ikävöimässä. Olen myös asuinpaikkani ilmaissut silloin kun olen tunnisteita kirjoittanut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe