😍 👓 👜 viimeisessä viestissä, jonka olette kaipaamaltanne henkilöltä saneet?
Mulle mies lähetti sähköpostilla 💻 puhelinnumeron ☎️ ja numeron omistajan nimen!
Muistatteko mitä luki
22
94
Vastaukset
- Anonyymi
En muista edes sitä kuka on kaivattu🤷♀️
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Iskikö dementia, vai seurailetko täällä muiden kaipaamisia?
Iski mikä vaa 🤷♀️
- Anonyymi
Viimesessä puhelussa se puhu kakalla käymisestä :D :D
- Anonyymi
No, kävikö kakalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, kävikö kakalla?
Ei hän käyny, mut se kävi kenen pitikin.
- Anonyymi
En ole saanut häneltä sähköpostia enkä viestiä, puhelimessa on juteltu. Fiksuna miehenä hän osaisi ottaa selvää työsähköpostiosoitteestani, nimen osaa kirjoittaa hienosti oikein ;)
Tosiaan, esimerkiksi firmojen nettisivuilta näkee usein työsähköpostiooiteen loppuosan ja siihhen lisätään nimi: [email protected]
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Tosiaan, esimerkiksi firmojen nettisivuilta näkee usein työsähköpostiooiteen loppuosan ja siihhen lisätään nimi: [email protected]
Eli esimerkiksi @mannerheimintie1A1, vai mitä tarkoitat firman osoitteella? Tuskin kuitenkaan postinumeroa ja kaupunkia tarvii siihen lisätä? Vaikeita juttuja maallikon ymmärtää välillä, mitä toiset milläkin tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli esimerkiksi @mannerheimintie1A1, vai mitä tarkoitat firman osoitteella? Tuskin kuitenkaan postinumeroa ja kaupunkia tarvii siihen lisätä? Vaikeita juttuja maallikon ymmärtää välillä, mitä toiset milläkin tarkoittaa?
Ja firman osoite ilman maatunnusta, ku eri maissa ei ole samoja osoitteita niin löytää sillä hyvin perille? Mannerheimitie1A1 osoitetta ei löydy, Virosta, Ruotsista eikä muistakaan valtiosta, vain Suomesta. Jolloin yksilöityy hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
Eli esimerkiksi @mannerheimintie1A1, vai mitä tarkoitat firman osoitteella? Tuskin kuitenkaan postinumeroa ja kaupunkia tarvii siihen lisätä? Vaikeita juttuja maallikon ymmärtää välillä, mitä toiset milläkin tarkoittaa?
Työsähköpostiosoite on eri asia kuin katuosoite. Se on muotoa esimerkiksi firmannimi.fi tai firmannimi.com. Jos sitä ei tiedä niin sen löytää netistä kyseisen firman kotisivulta "yhteystiedot" välilehdeltä
- Anonyymi
Tunnekylmä samoin.
- Anonyymi
Ole varovainen.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ainahan minä olen varovainen!
Kato, että pysyt hengissä
Anonyymi kirjoitti:
Kato, että pysyt hengissä
Kiitos huolenpidosta! Ei minulla ole hätää nyt, kun hampaatkin on juuri hoidettu 😷
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kiitos huolenpidosta! Ei minulla ole hätää nyt, kun hampaatkin on juuri hoidettu 😷
Ja sielu kans ?
Anonyymi kirjoitti:
Ja sielu kans ?
Eiköhän jokaisen kannata keskittyä omaan sieluunsa tälläisellä palstalla, eikä puuttua muiden asioihin!
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Eiköhän jokaisen kannata keskittyä omaan sieluunsa tälläisellä palstalla, eikä puuttua muiden asioihin!
Siis nyt Kaikki tietää, ett oot Hesasta. Kohta kaikki tietää , kuka sä oot.
Oo vähä varovaisempi !!! Anonyymi kirjoitti:
Siis nyt Kaikki tietää, ett oot Hesasta. Kohta kaikki tietää , kuka sä oot.
Oo vähä varovaisempi !!!En ole Hesasta. Mannerheimintien kirjoitti joku muu. Olen kirjoittanut vain rekatulla tunnuksellani tässä ketjussa juuri siksi ettei tule sekaannuksia.
Onko sinulla jotakin salattavaa noiden uhkailujesi lisäksi kun mietit toistenkin kirjoittajien paljastumista? Minulla ei ole mitään salailtavaa. Ihan sinkku olen. En harrasta täällä mitään pelejä. Mihinkään ketjukirjoituksiin en myöskään osallistu.
En edes ymmärrä miksi pitäisi tietää kuka minkäkin kirjoituksen takana on kun kirjoitus ei ole itselle. Minua ei ainakaan kiinnosta anonyymit kirjoittajat, kun käyn täällä vain ikävöimässä. Olen myös asuinpaikkani ilmaissut silloin kun olen tunnisteita kirjoittanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
