Muistatteko mitä luki

😍 👓 👜 viimeisessä viestissä, jonka olette kaipaamaltanne henkilöltä saneet?

Mulle mies lähetti sähköpostilla 💻 puhelinnumeron ☎️ ja numeron omistajan nimen!

22

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En muista edes sitä kuka on kaivattu🤷‍♀️

• Iskikö dementia, vai seurailetko täällä muiden kaipaamisia?

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Iskikö dementia, vai seurailetko täällä muiden kaipaamisia?

Iski mikä vaa 🤷‍♀️

• Anonyymi

Viimesessä puhelussa se puhu kakalla käymisestä :D :D

• Hyvä tunniste hänelle, koska harvinainen muisto!

• Anonyymi

No, kävikö kakalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kävikö kakalla?

Ei hän käyny, mut se kävi kenen pitikin.

• Anonyymi

En ole saanut häneltä sähköpostia enkä viestiä, puhelimessa on juteltu. Fiksuna miehenä hän osaisi ottaa selvää työsähköpostiosoitteestani, nimen osaa kirjoittaa hienosti oikein ;)

• Tosiaan, esimerkiksi firmojen nettisivuilta näkee usein työsähköpostiooiteen loppuosan ja siihhen lisätään nimi: [email protected]

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Tosiaan, esimerkiksi firmojen nettisivuilta näkee usein työsähköpostiooiteen loppuosan ja siihhen lisätään nimi: [email protected]

Eli esimerkiksi @mannerheimintie1A1, vai mitä tarkoitat firman osoitteella? Tuskin kuitenkaan postinumeroa ja kaupunkia tarvii siihen lisätä? Vaikeita juttuja maallikon ymmärtää välillä, mitä toiset milläkin tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli esimerkiksi @mannerheimintie1A1, vai mitä tarkoitat firman osoitteella? Tuskin kuitenkaan postinumeroa ja kaupunkia tarvii siihen lisätä? Vaikeita juttuja maallikon ymmärtää välillä, mitä toiset milläkin tarkoittaa?

Ja firman osoite ilman maatunnusta, ku eri maissa ei ole samoja osoitteita niin löytää sillä hyvin perille? Mannerheimitie1A1 osoitetta ei löydy, Virosta, Ruotsista eikä muistakaan valtiosta, vain Suomesta. Jolloin yksilöityy hyvin.

• Anonyymi kirjoitti:

Työsähköpostiosoite on eri asia kuin katuosoite. Se on muotoa esimerkiksi firmannimi.fi tai firmannimi.com. Jos sitä ei tiedä niin sen löytää netistä kyseisen firman kotisivulta "yhteystiedot" välilehdeltä

• Anonyymi

Tunnekylmä samoin.

• Joku varmaan ymmärtää minua paremmin mitä tämä tarkoittaa.

• Anonyymi

Ole varovainen.

• Ainahan minä olen varovainen!

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Ainahan minä olen varovainen!

Kato, että pysyt hengissä

• Anonyymi kirjoitti:

Kato, että pysyt hengissä

Kiitos huolenpidosta! Ei minulla ole hätää nyt, kun hampaatkin on juuri hoidettu 😷

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kiitos huolenpidosta! Ei minulla ole hätää nyt, kun hampaatkin on juuri hoidettu 😷

Ja sielu kans ?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sielu kans ?

Eiköhän jokaisen kannata keskittyä omaan sieluunsa tälläisellä palstalla, eikä puuttua muiden asioihin!

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Eiköhän jokaisen kannata keskittyä omaan sieluunsa tälläisellä palstalla, eikä puuttua muiden asioihin!

Siis nyt Kaikki tietää, ett oot Hesasta. Kohta kaikki tietää , kuka sä oot.

Oo vähä varovaisempi !!!

• Anonyymi kirjoitti:

Siis nyt Kaikki tietää, ett oot Hesasta. Kohta kaikki tietää , kuka sä oot.

Oo vähä varovaisempi !!!

En ole Hesasta. Mannerheimintien kirjoitti joku muu. Olen kirjoittanut vain rekatulla tunnuksellani tässä ketjussa juuri siksi ettei tule sekaannuksia.

Onko sinulla jotakin salattavaa noiden uhkailujesi lisäksi kun mietit toistenkin kirjoittajien paljastumista? Minulla ei ole mitään salailtavaa. Ihan sinkku olen. En harrasta täällä mitään pelejä. Mihinkään ketjukirjoituksiin en myöskään osallistu.

En edes ymmärrä miksi pitäisi tietää kuka minkäkin kirjoituksen takana on kun kirjoitus ei ole itselle. Minua ei ainakaan kiinnosta anonyymit kirjoittajat, kun käyn täällä vain ikävöimässä. Olen myös asuinpaikkani ilmaissut silloin kun olen tunnisteita kirjoittanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      134
      8989
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5264
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      26
      3556
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      36
      2444
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      2
      1999
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      132
      1797
    7. 68
      1793
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      228
      1582
    9. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1397
    10. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      28
      1152
    Aihe