en koskisi metrin kepilläkään, on tullut nähtyä sen verran noita kun venttiili on tullut moottorin kyljestä ulos.
mercuryn nelitahtiin
11
148
Vastaukset
- Anonyymi
Ompa surkeampaakin surkeampi PROVO.
- Anonyymi
Etec-pelle herännyt kesken kooman kertomaan valeuutisia.
- Anonyymi
Miten se venttiili tulee kopasta ulos siinähän on se iso lautanen 😆
- Anonyymi
Saatika kyljestä, konee kyljestä?
- Anonyymi
Kymmeniä musta ankkuri spammejä samainen E hörhö/2t hörhö spammannyt palstalle. Ku sairas ni sairas. Sama vaiva ku Trumpilla en myönnä en myönnä tappiotani ikinä ikinä ikinä en oo väärässä. E nykyään arvoton romuläjä. . romuläjä romuläjä,sama ku vanhal 2t. . romuläjä romuläjä romuläjä,vain umpi hullu maksaa esim nettiveneen pyyntöjä. . umpihullu Umpihullu. Vanhalla 2t ns käyttöarvo. . kymppejä. . satasia. . vain umpi hullu maksaa tuhansia.
- Anonyymi
Kerrotko minkä tehoista tämä varoitus koskee ?
En ole minäkään mercury-fani sen puoleen. 4, 5 ja 6hv mallit alitehoiia ja täristää kuulemma kuin tietyömaajunttauskone.
9,9 hv malli painaa kuin ylipaino olisi joku perverssi tavoite ollut suunnittelijalöa. Tohatsun koneitahan nuo ovat. Tarrat vain mercury.- Anonyymi
Ja tohatsun moottorit tekee honda
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt korkki kiinni.
Kaiken maailman besserwissereitä täällä kommentoi.
”Lada tekee mersun moottorit...oikeesti.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain isoimmat, nykyään Tohatsu tekee itse koneensa 115 hv asti. Siinä sivussa myös Mecuryn koneet 30 hv asti.
- Anonyymi
Sis tarkalleen kuinka monta olet omin silmin nähnyt?
- Anonyymi
Kyllä nuo pikku Mercuryt on Tohatsun tekemiä, ollu jo pitkään. Mulla on 08 malli 15 hv nelari, hyvin on pelannut n. 500 tuntia nyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288