Kunpa vielä saisin mahdollisuuden

Anonyymi

Sinun kanssasi. Se olisi jotain se.

145

1644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menikö tämä sille joka oli lupauksistaan huolimatta ottanutkin toisen?

      • Anonyymi

        Ei mene.


      • Anonyymi

        tarkoitan, hyvää huomenta Suomi
        pusuhali

        halipusu
        :)


    • Anonyymi

      Ajassää , sun vuoro ;)

    • Anonyymi

      Kunpa itsekin miehen kanssa! Ikävä on kova!!

    • Anonyymi

      Samaa toivon. Alkaa vaan tuntua, että nyt ei taida toteutua. Mutta pitää toivoa loppuun asti.

    • Anonyymi

      Saat varmasti jos otat yhteyttä :)

      • Anonyymi

        Mitä kautta pitäisi ottaa yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kautta pitäisi ottaa yhteyttä?

        Mies voi soittaa, tekstaa, käyttää whatsauppia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies voi soittaa, tekstaa, käyttää whatsauppia?

        Sinäkin voit soittaa, tekstata tai käyttää whatsappia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kautta pitäisi ottaa yhteyttä?

        Vaikka sähköpostilla.


    • Anonyymi

      Jos olisi minulle niin vastaan että mahdollisuudet loppuivat jo vuosia sitten. Se on totuus. Minä en tee mitään miellyttääkseni ketään. Siitä minulla on riittävästi kokemuksia. Projekti loppui osaltani vuosia sitten. Oletpa kuka tahansa niin minua ei kiinnosta mitä elämässäsi teet. Minulla on oma elämäni ja toimin oman sisäisen maailmani mukaisesti.

      • Anonyymi

        Oletpa aika omahyväinen, kun kuvittelet, että joku täällä kaipaa sinua. Ja mitä edes teet täällä, jos täälläkin torppaat toisen? Kaipast salaa?


      • Anonyymi

        Kukaan ei kaipaa täällä vuosia ei-toivottuna. Täällä tuntuu enemmän olevan niitä, jotka ovat täällä vuosia kuvitelleet olevansa kaivattuja. Näiden kaivattujen on selvästi vaikeampi päästä pakkomielteestään irti kun niiden kaipaajien. Hän meni jo vuosia sitten. Usko pois. Kukaan ei kaipaa sinua täällä enää. Täällä kaipaajilla on tuoreet tunteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa aika omahyväinen, kun kuvittelet, että joku täällä kaipaa sinua. Ja mitä edes teet täällä, jos täälläkin torppaat toisen? Kaipast salaa?

        Kerrassaan uskomaton tulkinta trollin viestistä. Teillä selvästi eri missiot menossa, mutta ei niin selväpäiseltä vaikuta ns kumpikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei kaipaa täällä vuosia ei-toivottuna. Täällä tuntuu enemmän olevan niitä, jotka ovat täällä vuosia kuvitelleet olevansa kaivattuja. Näiden kaivattujen on selvästi vaikeampi päästä pakkomielteestään irti kun niiden kaipaajien. Hän meni jo vuosia sitten. Usko pois. Kukaan ei kaipaa sinua täällä enää. Täällä kaipaajilla on tuoreet tunteet.

        Väärin. Minä ainakin olen kaivannut vuosia erästä. En tosin täällä. Välillä ollut vuosien taukojakin. Elämä on outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Minä ainakin olen kaivannut vuosia erästä. En tosin täällä. Välillä ollut vuosien taukojakin. Elämä on outoa.

        Sama tarina.


    • Anonyymi

      Samaa toivon itse. Oon koittanut jotain pientä askelta, laihoin tuloksin.

      • Anonyymi

        Mutta yritit kuitenkin, peukku 👍siitä.


      • Anonyymi

        Olet telepatiaa yrittänyt ja kutsut sitä pieneksi askeleeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet telepatiaa yrittänyt ja kutsut sitä pieneksi askeleeksi?

        Ihan oon kirjoittanut viestin whatsappiin ja toiseen paikkaan, no hätä...


    • Anonyymi

      Minä toivon myös, että saisin hänen kanssaan mahdollisuuden. Elämä laittanut pienen ihmisen aika lailla polvilleen ja nyt näkee asioita toisella tavoin. Välillä olen täynnä luottamusta, mutta toisinaan tulee pelkoa siitä, että uskallankohan sittenkään unelmoida enää yhteisestä elämästä. Hän on ihmeellinen, enkä haluaisi hänestä luopua. Enkä pysty.

      • Anonyymi

        No mutta lupaavaa sulla kumminkin.


      • Anonyymi

        Uskallus on ainoa tie. Tahtoisin kuulla hänestä. Tosiasia on ettei sellaista voi vaatia. Maailma on hyvin erikoinen paikka. Toivon vain että saan rakastaa rauhassa enkä vaadi asioita. Tämä hiljaisuus ei ole hyväksi, mutta sellaista se nyt vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallus on ainoa tie. Tahtoisin kuulla hänestä. Tosiasia on ettei sellaista voi vaatia. Maailma on hyvin erikoinen paikka. Toivon vain että saan rakastaa rauhassa enkä vaadi asioita. Tämä hiljaisuus ei ole hyväksi, mutta sellaista se nyt vaan on.

        Jos haluat kuulla hänestä niin miksi et sitten vain soita hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallus on ainoa tie. Tahtoisin kuulla hänestä. Tosiasia on ettei sellaista voi vaatia. Maailma on hyvin erikoinen paikka. Toivon vain että saan rakastaa rauhassa enkä vaadi asioita. Tämä hiljaisuus ei ole hyväksi, mutta sellaista se nyt vaan on.

        En minäkään ole pystynyt hänestä luopumaan. En vaikka hän on itse sanonut ettei ~se olisi oikein, ketään kohtaan, ~ei pysty nyt. Hän on tatuoitunut sydämeeni, riippumatta järkiperusteista. Tiedän, vaikka hän oli halunnut, silti elämien yhdistäminen olisi tarvinnut aikansa eikä se välttämättä olisi olut ihan helppoa. En pelkää työtä, hyvän tavoitteen eteen sen olisi tehnyt mielellään.

        Minusta olisi surullista jos sinä ja hän surette etäisyyttä kumpikin erillään. Tai minä ja hän. Suru elää vain koska ihmiset ei puhu. Puhetta ja kommunikaatiota tarvitaan myös onnellisessa parisuhteessa. Jos ei pysty ottamaan vaikeita asioita esiin, ei se lupaa kovin ruusuista tulevaisuutta, vaikka yhteen päädytäänkin. Enkä tarkoita tällä sitä etteikö omia tunteitaan saisi käsitellä ennen kuin ottaa toiseen yhteyttä tai etteikö elämäntilanteita saisi ja pitäisi huomioida. Saa toki! Silti, jossain kohtaa on uskallettava, jos ITSE tahtoo tutustua syvemmin. Ilman riskiä mennä rikki rakkaudesta, ei yhtään rakkautta tule koskaan saamaan. Ei koskaan. Pelko estää onnen saavuttamisen! Toinen asia on, että riski ei välttämättä koskaan realisoidu. Ainakin, jos osaa valita oikein ja tunne on molemminpuolinen.

        Kehoitan: kerro hänelle! Epätietoisuus ja ikävän kokeminen on pahempaa kuin pahin mitä voisi käydä (pakit).


    • Anonyymi

      Onko teillä ollut joskus "jotain"? Vai tunnetteko toisiamme yhtään paremmin?

      • Anonyymi

        Minulla ja miehellä oli joskus jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ja miehellä oli joskus jotain

        Voi siis uudelleenkin olla jotain.


    • Anonyymi

      Pitää ymmärtää se, että kun erityispiirteistä liian kauan kohtelee huonosti ja vie häneltä perusturvallisuudentunteen pois niin paluuta ei ole eikä tule. Väliin nousee muuri mitä kukaan ns. mukana ollut ja kauan kestävää pahaa oloa aiheuttanut ei voi koskaan purkaa. Siihen tarvitaan perusturvallisuuden takaisin saaminen ja aivan uusi ihminen, joka voi rikkoa muurin ja päästä lähelle. Miksi ette kuunnelleet hätähuutoa? Kaikille jotka ovat tavalla tai toisella olleet mukana rankoissa vuosissa tulee satavarmasti pakit. Kertominen on tuntunut vuosien ajan todella vastenmieliseltä tavalta ja syvää pahaa oloa aiheuttavalta. Kunpa mitään siitä ei olisi koskaan tarvinnut kokea!

      • Anonyymi

        Niinkin voi käydä. Mutta kyllä sitä pitää vaan yrittää uskoa parempaan. Askel askeleelta...


      • Anonyymi

        "Pakit kaikille!" "Jokaikiselle pakit!"


      • Anonyymi

        "Koko porukka on pakitettu pysyvästi!" "Pakit on ja pysyy!"


      • Anonyymi

        Mitä sinulle kuuluu? "Sulle on annettu pakit!"


      • Anonyymi

        "Älä edes vilkaise minuun, sulle on annettu pakit pysyvästi!" "Et ole enää olemassa minulle, sulle on annettu pakit!" "Pakki on ja pysyy!"


      • Anonyymi

        Hyvää uutta vuotta! "Älä sano mulle mitään, sulle on annettu pakit ja ne pakit pysyy!" Anteeksi, naurattaa vaan tuo jatkuva anonyymien pakittelu. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää uutta vuotta! "Älä sano mulle mitään, sulle on annettu pakit ja ne pakit pysyy!" Anteeksi, naurattaa vaan tuo jatkuva anonyymien pakittelu. ;D

        Mitä siis pakittaja voi tästä oppia? Ei pidä antaa pakkeja kaikille ihmisille, ei varsinkaan hyvä tahtoisille. Jokainen tietty päättää, ketkä elämästään pakittaa ja ketkä päästää lähelle. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siis pakittaja voi tästä oppia? Ei pidä antaa pakkeja kaikille ihmisille, ei varsinkaan hyvä tahtoisille. Jokainen tietty päättää, ketkä elämästään pakittaa ja ketkä päästää lähelle. :)

        *hyväntahtoisille


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pakit kaikille!" "Jokaikiselle pakit!"

        Sulle kaikilta pakit, huurupääkolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle kaikilta pakit, huurupääkolli.

        En ole huurupää enkä ole kolli enkä siis myöskään huurupääkolli. Nuo oli naisen teräviä huomioita tuolle pakittelijalle. Tässä mestari itse antaa pakit jollekin J-miehelle. "Sut on pakitettu!"
        https://www.youtube.com/watch?v=-JD9wHtzYGI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole huurupää enkä ole kolli enkä siis myöskään huurupääkolli. Nuo oli naisen teräviä huomioita tuolle pakittelijalle. Tässä mestari itse antaa pakit jollekin J-miehelle. "Sut on pakitettu!"
        https://www.youtube.com/watch?v=-JD9wHtzYGI

        Toki joskus pakkien antaminen enemmän kuin yhdelle on joskus paikallaan. Jos koko homma kusee ja joukkue on paska, se on paska eikä se muuksi muutu. "Pakit kaikille!" ;D ;D
        https://www.youtube.com/watch?v=Z2u8OVK4qD4


    • Anonyymi

      Eihän sitä tiedä vaikka mahdollisuus olisikin. Koskaan ei pidä luopua toivosta.

      • Anonyymi

        Itse olen painiskellut asian kanssa jo aika pitkään. Tuntui että jossain kohtaa, kun ei nähnyt, helpotti hieman. Ja olin jotenkin luopunut toivostakin jo ja yritinkin luopua, jotta en kärsisi niin paljon. Tämän vuoden alussa kun näin hänet taas, "sävärit" läpäisi koko kropan. En ollut mitään vastaavaa kokenut aiemmin. Ei silloin ole paljon tehtävissä. Todella koetteleva vuosi, kaikin puolin. - en ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen painiskellut asian kanssa jo aika pitkään. Tuntui että jossain kohtaa, kun ei nähnyt, helpotti hieman. Ja olin jotenkin luopunut toivostakin jo ja yritinkin luopua, jotta en kärsisi niin paljon. Tämän vuoden alussa kun näin hänet taas, "sävärit" läpäisi koko kropan. En ollut mitään vastaavaa kokenut aiemmin. Ei silloin ole paljon tehtävissä. Todella koetteleva vuosi, kaikin puolin. - en ap

        Niin, ehkä näemme jos liikut ulkona yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ehkä näemme jos liikut ulkona yöllä.

        Varmaan täytyy tuotakin alkaa kokeilemaan. Kun ei nyt vaan missään hänen kanssaan nähdä. Ja semmoinen yökyöpeli luonnoltaan on hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan täytyy tuotakin alkaa kokeilemaan. Kun ei nyt vaan missään hänen kanssaan nähdä. Ja semmoinen yökyöpeli luonnoltaan on hän.

        ... jatkan. Hän varmaan käy tähyilemässä tähtitaivasta öisin. Talviöissä on kyllä sitä tiettyä tunnelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen painiskellut asian kanssa jo aika pitkään. Tuntui että jossain kohtaa, kun ei nähnyt, helpotti hieman. Ja olin jotenkin luopunut toivostakin jo ja yritinkin luopua, jotta en kärsisi niin paljon. Tämän vuoden alussa kun näin hänet taas, "sävärit" läpäisi koko kropan. En ollut mitään vastaavaa kokenut aiemmin. Ei silloin ole paljon tehtävissä. Todella koetteleva vuosi, kaikin puolin. - en ap

        Sama juttu täällä. Välillä on aikoja, jolloin ei ole ollut niin paljoa mielessä, mutta aina välillä jokin asia tai tapahtuma muistuttaa kyseisestä henkilöstä. Tämän vuoden alussa näin hänet pitkästä aikaa, vaikkakin vain kauempaa, mutta herätti taas tunteet eloon ihan niinku silloin aikoinaan. Mikä ihme tässä ihmisessä vetää niin puoleensa... Raskasta tää on kyllä, kun ei pysty unohtamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen painiskellut asian kanssa jo aika pitkään. Tuntui että jossain kohtaa, kun ei nähnyt, helpotti hieman. Ja olin jotenkin luopunut toivostakin jo ja yritinkin luopua, jotta en kärsisi niin paljon. Tämän vuoden alussa kun näin hänet taas, "sävärit" läpäisi koko kropan. En ollut mitään vastaavaa kokenut aiemmin. Ei silloin ole paljon tehtävissä. Todella koetteleva vuosi, kaikin puolin. - en ap

        Missä näitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... jatkan. Hän varmaan käy tähyilemässä tähtitaivasta öisin. Talviöissä on kyllä sitä tiettyä tunnelmaa.

        Kyllä ja joskus ihan ulkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu täällä. Välillä on aikoja, jolloin ei ole ollut niin paljoa mielessä, mutta aina välillä jokin asia tai tapahtuma muistuttaa kyseisestä henkilöstä. Tämän vuoden alussa näin hänet pitkästä aikaa, vaikkakin vain kauempaa, mutta herätti taas tunteet eloon ihan niinku silloin aikoinaan. Mikä ihme tässä ihmisessä vetää niin puoleensa... Raskasta tää on kyllä, kun ei pysty unohtamaan.

        Maaliskuussa ja olit autolla liikenteessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maaliskuussa ja olit autolla liikenteessä?

        Ei taida osua... kaupassa näin hänet alkuvuodesta. Millaisesta autosta on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida osua... kaupassa näin hänet alkuvuodesta. Millaisesta autosta on kyse?

        Ei osu.


    • Anonyymi

      Eiköhän tämäkin mahdollisuus samantien selviä, kun reilusti kysyt suoraan.
      Onko siihen mahdollisuutta? Ei tarvitse enää näin palstoilla asiaa vatvoa itsekses.

    • Anonyymi

      Oliko edes mahdollisuutta?

      Jos tuo on mitä haluat niin kannattaa varmaan miettiä miten saat sen mahdollisuuden ja onko siihen realistinen mahdollisuus.

    • Anonyymi

      Mahdollisuus on mutta vaikuttaa ettet käytä sitä.
      Olen tässä.

      • Anonyymi

        Ole siinä rauhassa. Ketä kiinnostaa tuntematon palstalainen?


    • Anonyymi

      Aivan ja minkä rotuinen ?

    • Anonyymi

      Hyvää yötä
      💝💝💝

    • Anonyymi

      Tottakai saat. Rakastan sinua (jos hän olisit)

      • Anonyymi

        Kait nyt paras saa. Kun on uusi parempi versiokin päivitettynä! Ei kun oikeasti uusi versio voi mennä kyllä kiertoonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait nyt paras saa. Kun on uusi parempi versiokin päivitettynä! Ei kun oikeasti uusi versio voi mennä kyllä kiertoonkin.

        Lässyn, lässyn, lää, ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait nyt paras saa. Kun on uusi parempi versiokin päivitettynä! Ei kun oikeasti uusi versio voi mennä kyllä kiertoonkin.

        Rakastan vain omaa vaimoani, voit häipyy täältä mies.


    • Anonyymi

      Meneekö naiselle vai miehelle?

      • Anonyymi

        Mieheltä naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheltä naiselle.

        S-mieheltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S-mieheltä?

        Ei ole S-mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheltä naiselle.

        Asutte samalla paikkakunnalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutte samalla paikkakunnalla?

        Kyllä asutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä asutaan.

        Mitä muuta yhteistä teillä on kun sama paikkakunta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta yhteistä teillä on kun sama paikkakunta?

        En keksi mitään tähän. Ei oo samaa työpaikkaa jos sitä mietit eikä opiskella samassa paikassa. Välimatkaa on parisen kilometriä.


    • Anonyymi

      Tottakai saat mahdollisuuden, ajattelen sua.

      • Anonyymi

        Kiva ❤️


    • Anonyymi

      Mihin vuoteen palaisit?

      • Anonyymi

        Vuoteen 2020.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoteen 2020.

        Mihin ajankohtaan tarkemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ajankohtaan tarkemmin?

        Vuoden alkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden alkuun.

        Tapasit hänet, miehen tai naisen, silloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapasit hänet, miehen tai naisen, silloin?

        Olisko paremmin sanottu jos sanoisin että alkuvuodesta oli vielä mahdollisuus johonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko paremmin sanottu jos sanoisin että alkuvuodesta oli vielä mahdollisuus johonkin.

        Valitsit väärin tai oikeastaan teit virheen silloin?

        Sinulla ei ole hänen yhteystietojaan ja asutte samalla paikkakunalla? (Luin ketjun)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitsit väärin tai oikeastaan teit virheen silloin?

        Sinulla ei ole hänen yhteystietojaan ja asutte samalla paikkakunalla? (Luin ketjun)

        En valinnut ketään. En vain osannut edetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valinnut ketään. En vain osannut edetä.

        Ehkä nyt osaat edetä?

        Eiköhän se mahdollisuus ole ihan realistinen vielä. Optimisti sanoisi että niin kauan kuin molemmissa henki pihisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä nyt osaat edetä?

        Eiköhän se mahdollisuus ole ihan realistinen vielä. Optimisti sanoisi että niin kauan kuin molemmissa henki pihisee.

        Aika optimistista ajattelua. Vai yritätkö sittenkin vain juksata yhtä hölmöä kirjoittajaa tekemään nolosti ja ottamaan yhteyttä? Vastaus olisi varmaan vain "häh" tms jos edes vastausta tulisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika optimistista ajattelua. Vai yritätkö sittenkin vain juksata yhtä hölmöä kirjoittajaa tekemään nolosti ja ottamaan yhteyttä? Vastaus olisi varmaan vain "häh" tms jos edes vastausta tulisi.

        Iso Reps :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika optimistista ajattelua. Vai yritätkö sittenkin vain juksata yhtä hölmöä kirjoittajaa tekemään nolosti ja ottamaan yhteyttä? Vastaus olisi varmaan vain "häh" tms jos edes vastausta tulisi.

        Mun 🐈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun 🐈

        Sun kissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika optimistista ajattelua. Vai yritätkö sittenkin vain juksata yhtä hölmöä kirjoittajaa tekemään nolosti ja ottamaan yhteyttä? Vastaus olisi varmaan vain "häh" tms jos edes vastausta tulisi.

        Se vaan on niin jos poistaa "mitä jos" ajattelun.. ja kyllä taitaa aloituksen perusteella miettiä asiaa..nyt mietin miksei ota?

        Ainut nolo asia on sinun kommentti tai suhtautumisen asiaan. Tunteissa ei ole mitään noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan on niin jos poistaa "mitä jos" ajattelun.. ja kyllä taitaa aloituksen perusteella miettiä asiaa..nyt mietin miksei ota?

        Ainut nolo asia on sinun kommentti tai suhtautumisen asiaan. Tunteissa ei ole mitään noloa.

        Mutta eikö kuitenkin fiksuimmat etene seuraavaan haihattelun sijaan? Se on ihan sama mitä on ollut jos ei ole enää. Fiksut jatkavat matkaa. Niin on itsekin tehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikö kuitenkin fiksuimmat etene seuraavaan haihattelun sijaan? Se on ihan sama mitä on ollut jos ei ole enää. Fiksut jatkavat matkaa. Niin on itsekin tehtävä.

        Voin olla eri mieltä tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin olla eri mieltä tässä.

        Miksi sinä kirjoittelet täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä kirjoittelet täällä?

        Omaksi viihteeksi.. ihastuminen.. ikävä..

        miksi itse täällä kirjoittelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko paremmin sanottu jos sanoisin että alkuvuodesta oli vielä mahdollisuus johonkin.

        Minulla myös sama tilanne.. (n-m)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaksi viihteeksi.. ihastuminen.. ikävä..

        miksi itse täällä kirjoittelet?

        Niin vähän arvelinkin että kirjoitat vain omaksi viihteeksi.


    • Anonyymi

      Joku mahdollisuus voisi olla, jos tekisit sen eteen jotain muutakin kun huokailisit anonyyminä.

    • Anonyymi

      Saat mut sen eteen sun täytyy tehdä jotain että saat mun uskon palaamaan... mä oon nyt näyttänyt että rakastan sua ja haluan sut tosissani, välittämättä yhtään mitä muut ajattelee 💖

      • Anonyymi

        Anonyymillä kirjoittelulla olet näyttänyt?


    • Anonyymi

      Menneet on menneitä.ja hyvä niin💎

      • Anonyymi

        Takas ne💎:t.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takas ne💎:t.

        Just niin takas ne, oli niin ihanat ajat! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin takas ne, oli niin ihanat ajat! :)

        Et ymmärrä, mitä sulle sanotaan😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin takas ne, oli niin ihanat ajat! :)

        Ei tipu.ette ansaitse💎


    • Anonyymi

      Mahdollisuudesta oppineena kannattaa parantaa juoksua omalta kohdaltaan.

      • Anonyymi

        Tää on varmaa paras kommentti.


    • Anonyymi

      Ehkä saatkin, odotan yhteydenottoa...

      • Anonyymi

        Haluaisin ,mut en tiedä oletko hän....


      • Anonyymi

        Tunnisteita tämmöisiin kommentteihin.


    • Anonyymi

      Mistä syystä pitäisi enää kenenkään kanssa?

      • Anonyymi

        siitä syystä, että katkeruus on juuri se, mikä on tuhonnut jokaisen maataluslomittajan uran äkkinäisesti, sitten katkeruuteensa loppuunpalaneena, aloittavat nostamaan eläkettänsä, eri nimikkeillänsä.
        tiesitkö, mr.colombo kristoffer oli ihmiskunnan ensimmäinen juoppo, joka kohtasi perunan?
        et vitus tierä
        https://www.youtube.com/watch?v=Qu_6eQ2uyO4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siitä syystä, että katkeruus on juuri se, mikä on tuhonnut jokaisen maataluslomittajan uran äkkinäisesti, sitten katkeruuteensa loppuunpalaneena, aloittavat nostamaan eläkettänsä, eri nimikkeillänsä.
        tiesitkö, mr.colombo kristoffer oli ihmiskunnan ensimmäinen juoppo, joka kohtasi perunan?
        et vitus tierä
        https://www.youtube.com/watch?v=Qu_6eQ2uyO4

        inkkarit perunoita kylvivät raittiina, osasivat puhua myös kieltänsä toisen toisellensa, ristus.


    • Anonyymi

      Jos olet hän, on sulla loton päävoittoon ja eurojakcpotiinkin yrittämättä edes, suuremmat mahkut.

      • Anonyymi

        Hyvää uutta vuotta sulle.


      • Anonyymi

        Tämmöiset kommentit vaativat tunnisteita.


      • Anonyymi

        Tuo mahkukommentti oli minulta ja mitä tunnisteita luin, ei aloitukseen täsmää.
        Ap :ta neuvoisin kyllä vain yhteydenottoon, ja perustelemaan asian kättelyssä, että harmittaa ja ikävä jäi.


    • Anonyymi

      Keskustelkaa oikeassa elämässä!

    • Anonyymi

      Toi aloittaja haluu vaa jonku pöksyihi.

      • Anonyymi

        Ehkä joku haluaa juuri tuon aloittajan pöksyihinsä. Naisetkin haluaa nykyisin. Sun aikaan se varmaan oli laissa kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joku haluaa juuri tuon aloittajan pöksyihinsä. Naisetkin haluaa nykyisin. Sun aikaan se varmaan oli laissa kielletty.

        Mitä sinä haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joku haluaa juuri tuon aloittajan pöksyihinsä. Naisetkin haluaa nykyisin. Sun aikaan se varmaan oli laissa kielletty.

        Haluispa joku.


    • Anonyymi

      Miehen kanssa toivoisin että saisin uuden mahdollisuuden. Tai että voisi aloittaa ikäänkuin kaiken alusta ja katsoa mihin se johtaa jos mihinkään.

      • Anonyymi

        Se olisi mukavaa. Onnea onnenpekalle ja sinulle <3


      • Anonyymi

        Niin minäkin naisen kanssa, mutta olen odottanut texti-viestiä, soittoa, täällä yrittänyt yhteyttä, mutta eipä tämä nainen vastaa, vaikka tietää numeroni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin naisen kanssa, mutta olen odottanut texti-viestiä, soittoa, täällä yrittänyt yhteyttä, mutta eipä tämä nainen vastaa, vaikka tietää numeroni?

        Milloin olet ollut häneen yhteyksissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olet ollut häneen yhteyksissä?

        Taitaa olla kohta kolme vuotta, kun viimeksi suutelimme, sen jälkeen on vältelly samoja paikkoja. Mutta, nyt sitten alkoi kasvattaan pitempiä hiuksia, kun sanoin vahingossa, että ne nuorentaa. Ehkä ei vastaile, kun on enemmänkin shoppaileva ja kulissien perään, ei sen miehen niin väliä ole? Joskus sanoikin, että minun kanssani elintaso laskee, mutta haluttava mies silti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin naisen kanssa, mutta olen odottanut texti-viestiä, soittoa, täällä yrittänyt yhteyttä, mutta eipä tämä nainen vastaa, vaikka tietää numeroni?

        Itsellä on vähän samanlainen tilanne. Viime yhteydenotosta vähän yli kuukausi, mutta en heitä vielä kirvestä kaivoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä on vähän samanlainen tilanne. Viime yhteydenotosta vähän yli kuukausi, mutta en heitä vielä kirvestä kaivoon.

        Sen kun laittaa viestin suoraan kaivatulleen. Jos ei itse viitsi olla yhteydessä niin ei ole yllätys ettei toinekaan laita mitään.
        -nainen


    • Anonyymi

      Entä jos tunnetasolla hän olisi sitä mieltä että mahdollisuus on olemassa? Ja jos hän antaisi tuon mahdollisuuden, kiinnostaisiko sinua enää, säikähtäisitkö, kun mahdollisuus tarjoutuisi, vai uskaltaisitko avautua,... vai tykkäätkö vain haikailla mahdottomaksi luulemaasi?

      • Anonyymi

        Avautuisin koko tunnekapasiteetillani, sitä hän varmaan minulta aina odottanutkin..


      • Anonyymi

        Niin ja sivusta tuo äskeinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avautuisin koko tunnekapasiteetillani, sitä hän varmaan minulta aina odottanutkin..

        Aloittaja ei avautuisi koko kapasiteetilla suoraan mutta tulisi vastaan. Paljonkin jos vain mahdollisuus avautuisi.


    • Anonyymi

      Eiköhän ne mahdollisuudet ole omissa käsissä. Jos käyttää aikansa ja voimansa pelkästään täällä, ei todella arvosta sitä ihmistä kenelle aloitus on tarkoitettu. Eikä toinen voi hoitaa toisen puolesta asioita, sellainen ei ole rakkautta. Pääasia on siinä, että elää rehellisesti ja sydämen mukaan ja yrittää parhaansa. Jos ei yritä, mitään ei voi todellakaan saada. Ja silloin sen toisen menettäminen on täysin ansaittua. Mahdollisuuksia ei todellakaan loputtomasti voi saada, eikä tule. https://youtu.be/YjwQ6iWxlVc

    • Anonyymi

      Totta kai mahdollisuus on sinun, jos oikeasti haluat hänet niin toimi. Ei auta itku, vain toiminta asian hyväksi.

    • Anonyymi

      Kohta et saa yhteyttä, sillä laitan prepaidin, yritä sitten soittaa tai tekstata. Myöhäistä mikä myöhäistä.

      • Anonyymi

        Ei mulla ollu koskaa numeroa.


    • Anonyymi

      Miehen kuuluu soittaa naiselle, näin se on, äläkä väitä taas vastaan!

      • Anonyymi

        Nimenomaan.


      • Anonyymi

        Se on kiinni olosuhteista eikä sukupuolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kiinni olosuhteista eikä sukupuolesta.

        Toisen kiinnostavuudesta se on kiinni, kaikki muu on selittelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen kiinnostavuudesta se on kiinni, kaikki muu on selittelyä.

        Oot oikeassa mutta voi sitä tehdä myös vääriä tulkintojakin ja jättää toisen sen takia vähemmälle huomiolle.


    • Anonyymi

      Ei sun tarvis muuta kuin rohkeasti lähestyä viestillä ja kertoa. Tulisin puolitiehen vastaan. Kaiken jälkeenkin. Vaatisin kyllä, että opeteltais keskustelemaan avoimemmin. Miehelle.

      • Anonyymi

        Katsotko koskaan viestejä sellaisilta jotka eivät ole kavereissasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotko koskaan viestejä sellaisilta jotka eivät ole kavereissasi?

        Ei ole mun kaivatulta. Meillä on viestiyhteys ja numerot


    • Anonyymi

      Onhan se jotain jos meillä vielä
      Tänä vuonna olisi jotain...

      • Anonyymi

        On meillä, neljännesvuosisadan kunniaksi 💘


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe