Aihe

Ozempic ja röyhtäilyt?

Anonyymi

Onko teillä tullut ozempicia käyttäessä happamia röyhtäisyjä? Omat oireet jo dyspepsiaan viittaavia... Voiko vielä helpottaa? Noin 3 kk olen nyt käyttänyt.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kun syön vaan siankylkee ja majoneesia voin vastata. Tuimaa modernia pieruu kyllä lykkää. Röyhtäsyt jää hoopoveelle.

• Röyhtäilyä ei ollut mutta muuten oli kyllä vatsavaivoja. Saattanevat johtua lääkkeestä tai sitten ei mutta kannattaa lukea se lääkkeen mukana tullut läpyskä ja katsoa siitä sivuvaikutukset.

• Anonyymi

Läpyskä on kyllä luettu. Söin sitten salaattia tai lihaa tai mitä vaan ja vailla kuinka vähän, olo on kokoajan kamala. :( Toivoin, että tää menisi ohi, mutta pahenee vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Läpyskä on kyllä luettu. Söin sitten salaattia tai lihaa tai mitä vaan ja vailla kuinka vähän, olo on kokoajan kamala. :( Toivoin, että tää menisi ohi, mutta pahenee vaan.

Minulla kesti vatsavaivat 2 kk. Nyt ainut vaiva on se, että ruokaa ei oikein pysty syömään ja se on oikein hyvä asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkkeen vaikutushan perustuu tuohon ruokahaluttomuuteen. Eikö ole hyvä kun ei ruoka maita ja paino putoaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Lääkkeen vaikutushan perustuu tuohon ruokahaluttomuuteen. Eikö ole hyvä kun ei ruoka maita ja paino putoaa?

Tuo on sivuvaikutus jo ja takia jotkut käyttävät tuota laihdutukseen. Diabeteksessä vaikutus perustuu lisääntyneeseen insuliinin eritykseen syönnin jälkeen. Pitkällä tähtäyksellä painonlasku voi olla merkittävämpi etu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun sen vertaa ei saa syötyä, että tolpillaan pysyisi. Vatsaa koskee kokoajan ja röyhtäilyt on hirveää. Että joo, hyvä painon kannalta, mutta... Kaikki lääkkeetkin jouduin lopettamaan kun kokoajan sokeri 5 tai alle ja verenpaine tyyliä 94/50.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun sen vertaa ei saa syötyä, että tolpillaan pysyisi. Vatsaa koskee kokoajan ja röyhtäilyt on hirveää. Että joo, hyvä painon kannalta, mutta... Kaikki lääkkeetkin jouduin lopettamaan kun kokoajan sokeri 5 tai alle ja verenpaine tyyliä 94/50.

Ei sunkaan lääkettä pidä syödä, jos lääkäri on määrännyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sunkaan lääkettä pidä syödä, jos lääkäri on määrännyt?

Silkkaa hulluutta olisi alkuperäisen syödä lääkkeitä jos lukemat on nuo ja tarkoittaa korkeaan verensokeriin ja verenpaineeseen tarkoitettuja lääkkeitä. Vaikka lääkäri olisi määrännyt. Voi olla hengenvaara jos sokerit laskee liikaa.

• Anonyymi

Toi kerta viikkoon piikitettävä Ozempic on kamalaa törkyä, laihtuu kyllä kun kaikki maistuu :läjä::lle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      216
      14572
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13403
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      8960
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      40
      6412
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      230
      3731