hiukset värjätty?

Anonyymi

Olet näköjään värjännyt hiuksesi, sopii sulle. Vai näinköhän oikein, kun ei viitsi jäädä tuijottamaan. Kaunista katseltavaa.

37

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En oo muuten värjännyt.

      Nämä muuttuu luonnostaan tummemmaksi,punaisemmaksi tai vaaleammaksi.

      Allergioita,mutta ei tämä niistä johdu vuoan ihan muista syistä.

      Mutta nämä ovat mun omia luonnollisia värejä,usko tai älä.

    • Anonyymi

      Missä? En ole hetkeen kyllä värjännyt 🥰
      N/M

    • Anonyymi

      En oo värjänny, mutta kohtapuoliin pitäisi.

    • Anonyymi

      En ole värjännyt pitkään aikaan!

    • Anonyymi

      Lopetin muutama vuosi sitten hiusten värjäyksen kokonaan. Naturellina mennään eteenpäin ☺️

    • Anonyymi

      En oo värjännyt pitkään aikaan. Piakkoin suunnittelin värjääväni sellaisella kasvivärillä.

      • Anonyymi

        😏😏😏


    • Anonyymi

      Värjäsin jokin aika sitten.

      • Anonyymi

        Punertaviksi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punertaviksi??

        No ei. Lähinnä tummanvaaleiksi/vaaleiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei. Lähinnä tummanvaaleiksi/vaaleiksi.

        Melkein kaikki värjää hiuksia silloin, tällöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kaikki värjää hiuksia silloin, tällöin.

        En värjää..
        Nuorena kaxkypäsenä otin raitoja..
        Olin aikaani edellä...
        Kampaajat eivät suostu värjäämään..Sanovat...
        Mulla hyvä oma väri...T,:Elluhallo..😄🤪🥰


    • Anonyymi

      Punatukkaiselle naiselle. Kaunitti hiuksesi, välillä hiemna eri sävy, olet ihastuttava mutta salaisesti , elämä on.

      • Anonyymi

        En oo harrastanut. Enkä botoksiakaan. Onneksi.


      • Anonyymi

        Miksi salaisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi salaisesti?

        Salaisesti koska tunteeni taitaa olla yksipuolisia, jutellut joksu olen kanssaan ja moikkalllut ja oma elämäni on vähän niin ja näin, kiinnostunut hänestä olen mutta en uskalla, tekisin itseni typerykseksi ja muutenkin en tiedä, katseet on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaisesti koska tunteeni taitaa olla yksipuolisia, jutellut joksu olen kanssaan ja moikkalllut ja oma elämäni on vähän niin ja näin, kiinnostunut hänestä olen mutta en uskalla, tekisin itseni typerykseksi ja muutenkin en tiedä, katseet on.

        Eli et tiedä onko tunteesi yksipuolisia. Kiinnostus ei katso elämäntilanetta eikä aikaa eikä kohdehenkilöä senkään puolesta.

        Miksi ihminen on typerä jos tuntee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et tiedä onko tunteesi yksipuolisia. Kiinnostus ei katso elämäntilanetta eikä aikaa eikä kohdehenkilöä senkään puolesta.

        Miksi ihminen on typerä jos tuntee?

        Niin, sinä sen sanoit, vaan vastaus ei helppo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sinä sen sanoit, vaan vastaus ei helppo.

        Mitä enemmän asioita mielessä pyörittelee, sen hankalemmaksi kaikki muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän asioita mielessä pyörittelee, sen hankalemmaksi kaikki muuttuu.

        Totta Puhut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et tiedä onko tunteesi yksipuolisia. Kiinnostus ei katso elämäntilanetta eikä aikaa eikä kohdehenkilöä senkään puolesta.

        Miksi ihminen on typerä jos tuntee?

        Haluaisin joskus noita kauniin sävyisiä punertavia hiuksia koskettaa ja vaikka halata häntä,mutta en ole edes nähnyt häntä pitkään aikaan ja ei korona-aikaan edes koskettaa saisi.
        Ehkä on iso Ehkä joskus tai siten pelkkä haave.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin joskus noita kauniin sävyisiä punertavia hiuksia koskettaa ja vaikka halata häntä,mutta en ole edes nähnyt häntä pitkään aikaan ja ei korona-aikaan edes koskettaa saisi.
        Ehkä on iso Ehkä joskus tai siten pelkkä haave.

        No miksi et kysy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi et kysy?

        Siinäpä se minulla pulma, ajatukseni kuitenkin hänessä, jotenkin kiehtoo hän, kunpa näkiisn edes mutta sattuman summa kun en voi...


    • Anonyymi

      Mä en ole värjännyt, ne vaan luonnollisesti tummuu ajan kanssa, joskus olivat ihan blondit ja nyt melkein ruskeat, vielä kun en ollut kesällä paljoa auringossa niin eivät ole oikein vaalenneet tänä vuonna.

    • Anonyymi

      Talvella aina pipo päässä, turha värjäillä hiuksia.

      • Anonyymi

        Pipo voi vaihtaa väriä


    • Anonyymi

      Unelmieni nainen on vaalea.

      • Anonyymi

        Tunnetko hänet vai
        Onko vain haaveissasi vaalea nainen?


    • Anonyymi

      Punertavaksi värjätyt hiukset.kaunis sävy, hoikka nainen mielessäni vaan miten tavoitan ja kun harvoin näen ja muutenkin taitaa olla yksipuolista elämän sävel.

    • Anonyymi

      En värjää hiuksiani, nämä mustat luonnolliset ONH!

    • Anonyymi

      Missäs päin kaipaamasi nainen? :)

      • Anonyymi

        Minun kaipaamani on pirkanmaalta(en ole aloittaja) vaan eräs punahiuksista kaipaava.


      • Anonyymi

        etelässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kaipaamani on pirkanmaalta(en ole aloittaja) vaan eräs punahiuksista kaipaava.

        Missä pirkanmaalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä pirkanmaalla?

        Kahden eri kunnan alueella olen häntä nähnyt en tänä vuonna lainkaan , olisihan se mukava nähdä joskus....


    • Anonyymi

      Näin tänään pitkästä aikaa slaisen ihastukseni(punaiset hiukset) olisin halunnut puhua enemmänkin, vaikea unohtaa häntä, kuin sattumaa tai tarkoitus näin uudelleenkin mutta turhaahan se on ja ei järkeä.

      • Anonyymi

        Missä niin näit?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe