SAK:n jäsenmäärä on pudonnut kolmessa vuodessa 70.000 hengellä.

Anonyymi

YTK:n jäsenmäärä ohittaa kohta SAK:n jäsenmäärän. Liittojen jäseninä on noin 1,3 miljoonaa palkansaajaa, mikä on noin puolet palkansaajista.

Järjestäytymisaste putoaa, koska ihmiset eivät halua lakkoilla ja ymmärtävät, että työnantaja on työnantaja ja työsopimus on työntekijän ja työnantajan välinen sopimus. Liitoilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Liittoihin saa kuulua ja saa olla kuulumatta. Kannattaa kuulua työttömyyskassaan. Silloin varmistaa ansiosidonnaisen, jos joutuu työttömäksi. YTK on vapaa kassa, yleinen työttömyyskassa. Sen jäsenmäärä on kasvussa ja noin 500.000 henkeä.

Totuus on tilastoissa, joita yritetään peitellä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000007657288.html

161

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SAK:n suurin yksittäinen ryhmittymä on eläkeläiset. Näin SAK on eläkeläisjärjestö.

      • Anonyymi

        SAK:n suurin ryhmä on eläkeläiset mutta SAK ei missään ole näkyvästi puolustanut eläkeläisten asemaa. Eläkeläisillä pitäisi olla oma yhteinen etujärjestö.


    • Anonyymi

      Nyt tuntuu siltä että SAK lienee laittanut omaa rahaa peliin ja maksaa ylimääräisistä.
      Ei niitä maksavia pitäisi enää olla edes 500 000.

    • Vaikka nuo ahneet ay mafiosot pyrkiovät aikoinaan houkuttelemaan minuakin mukaan niin en hairahtunut. Itse asiani ja työsuhteeni hoitaneena olen pärjännyt mainiosti, ehkä paremmin kuin ay orjat noin yleisesti.

      En ole yli 40 vuoden aikana ollut tuntiakaan lakossa eikä se urakehitystäni tipan tippaa haitannut!

      • Anonyymi

        Ilmeisesti nyt sitten vanhempasi olivatkin sisaruksia keskenään.


      • Anonyymi

        Mitä urakehitystä sinulla on ollut, kun olet yli 40 vuotta saanut peruspäivärahaa ja muita Kelan etuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä urakehitystä sinulla on ollut, kun olet yli 40 vuotta saanut peruspäivärahaa ja muita Kelan etuuksia.

        Minä olin palkkatyössä lähes 45 vuotta. Nuorena olin lakossa vastoin tahtoani luottamusmiesten painostuksesta. Olin valtakunnallisen laittoman lakon aikana töissä n. 50-vuotiaana ja sain luottamusmiehiltä suuria nuhteita. Erosin ammattiliitosta ja nyt eläkeläisenä ajattelen, että ratkaisuni oli oikea. Toivottavasti kukaan ei toimi vastoin omaa arvomaailmaansa ammattiliittoasioissa. T. Edellä käviä


      • Anonyymi

        Ja taas esåpoon mopojonne ei muista et yrittäjänä koko ikänsä, no porvari ja laskuoppi, saariselällä kansan piikkiin, aivan fantastista....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin palkkatyössä lähes 45 vuotta. Nuorena olin lakossa vastoin tahtoani luottamusmiesten painostuksesta. Olin valtakunnallisen laittoman lakon aikana töissä n. 50-vuotiaana ja sain luottamusmiehiltä suuria nuhteita. Erosin ammattiliitosta ja nyt eläkeläisenä ajattelen, että ratkaisuni oli oikea. Toivottavasti kukaan ei toimi vastoin omaa arvomaailmaansa ammattiliittoasioissa. T. Edellä käviä

        Kovinkin lyhyt työura sinulla nyt on näköjään vain sitten ollut.
        Oletko ollut jokin säälittävä työnvieroksuja, vai miksi työurasi on jäänyt noin kovinkin lyhyeksi?

        itselläni henkilökohtaisena tavoittena on 50 vuoden yhtämittainen jatkuva työura. ja jos nyt vain itselläni terveyttä piisaa ja virma missä olen työssä ei mene konkurssiin tuo minun henkilökohtainen tavoitteeni työelämässä on täysin täyttynyt syksyllä 2025 kun pääsen silloin ansaitulle työeläkkeelle.

        Niitä eläkeläisiä on muuten nykyään todella vähän olemassa joilla on 50 vuoden yhtämittainen ja jatkuva työura täysin kuokittuna ja ansaittuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin palkkatyössä lähes 45 vuotta. Nuorena olin lakossa vastoin tahtoani luottamusmiesten painostuksesta. Olin valtakunnallisen laittoman lakon aikana töissä n. 50-vuotiaana ja sain luottamusmiehiltä suuria nuhteita. Erosin ammattiliitosta ja nyt eläkeläisenä ajattelen, että ratkaisuni oli oikea. Toivottavasti kukaan ei toimi vastoin omaa arvomaailmaansa ammattiliittoasioissa. T. Edellä käviä

        Mikä lakko oli missä olit ja vuosi? Iso työpaikka kun luottamusmiehiä on ollut enemmänkin. Eli mitä teit työksesi, mikä vuosi kun lakkoilit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti nyt sitten vanhempasi olivatkin sisaruksia keskenään.

        Et sitten Lyyli yhtäkään järkevää ajatusta saa päähäsi tai näppiksestäsi syntymään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä urakehitystä sinulla on ollut, kun olet yli 40 vuotta saanut peruspäivärahaa ja muita Kelan etuuksia.

        Sinähän sen tiedät, vai mahdoatkohan sittenkäöän tietää?

        Onko kateus ainoa millä kykenet aistimaan maailmaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin palkkatyössä lähes 45 vuotta. Nuorena olin lakossa vastoin tahtoani luottamusmiesten painostuksesta. Olin valtakunnallisen laittoman lakon aikana töissä n. 50-vuotiaana ja sain luottamusmiehiltä suuria nuhteita. Erosin ammattiliitosta ja nyt eläkeläisenä ajattelen, että ratkaisuni oli oikea. Toivottavasti kukaan ei toimi vastoin omaa arvomaailmaansa ammattiliittoasioissa. T. Edellä käviä

        Ay mafiosot ja heidän orjansa ovat tyyliltään kommunistisia ja haluavat muiden alistuvan heidän tahtoonsa. He eivät hyväksy Stalinin tapaan omaa ajattelua koska se vähentäisi mafiosojen valtaa. Heille valta on se pääasia eikä suurtyöttömyyskään ole heille ongelma johon kannattaisi millään tavalla puuttua,.

        Jotta ay mafia saadaan ajan tasalle se on ensin ajettava alas ja jos on tarvetta nostaa uudelleen oikeiston ja keskustan voimin jättäen sosialismin lähetyssaarnaajat syrjään.

        Silloin voidaan päästä rakentamaan hyvinvointia kun ei enää tarvitse pelätä hyvinvoinnin karkottavan porukkaa liitosta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovinkin lyhyt työura sinulla nyt on näköjään vain sitten ollut.
        Oletko ollut jokin säälittävä työnvieroksuja, vai miksi työurasi on jäänyt noin kovinkin lyhyeksi?

        itselläni henkilökohtaisena tavoittena on 50 vuoden yhtämittainen jatkuva työura. ja jos nyt vain itselläni terveyttä piisaa ja virma missä olen työssä ei mene konkurssiin tuo minun henkilökohtainen tavoitteeni työelämässä on täysin täyttynyt syksyllä 2025 kun pääsen silloin ansaitulle työeläkkeelle.

        Niitä eläkeläisiä on muuten nykyään todella vähän olemassa joilla on 50 vuoden yhtämittainen ja jatkuva työura täysin kuokittuna ja ansaittuna.

        Eläkkeelle voi jäädä laillisessa eläkeiässä kun on ansainnut kohtuu työeläkkeen ja muuta maallista mammonaa eläkepäivien ratoksi.

        Pari kolme kuukautta laillisen eläkeiän jälkeen järin paikkani nuormmalle inssille, se oli hyväksi meille molemmille!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä lakko oli missä olit ja vuosi? Iso työpaikka kun luottamusmiehiä on ollut enemmänkin. Eli mitä teit työksesi, mikä vuosi kun lakkoilit?

        Muistra en tiedä mutta minun lakoton aikani oli 1960 - 2008, tuona aikana en ollut työlakossa vaikka tupakkalakossa ja kaljalakossa olinkin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Muistra en tiedä mutta minun lakoton aikani oli 1960 - 2008, tuona aikana en ollut työlakossa vaikka tupakkalakossa ja kaljalakossa olinkin!

        Aivan ja nyt EX-jonne taas suoltaa kokkelia, milloin yrittäjä on ollut lakossa?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Eläkkeelle voi jäädä laillisessa eläkeiässä kun on ansainnut kohtuu työeläkkeen ja muuta maallista mammonaa eläkepäivien ratoksi.

        Pari kolme kuukautta laillisen eläkeiän jälkeen järin paikkani nuormmalle inssille, se oli hyväksi meille molemmille!

        Aivan järin huonoa on ollut järjenjuoksu kun ottaa huomioon et yrittäjä olet ollut? Tosin taidat kuulua siihen kokoomuksen nuorisojärjestöön jossa molemmat, eli työnteko plus yrittäjyys yhteensä on 0 0=?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Muistra en tiedä mutta minun lakoton aikani oli 1960 - 2008, tuona aikana en ollut työlakossa vaikka tupakkalakossa ja kaljalakossa olinkin!

        Ettei vaan akaton aika ja yhä etsit mistä se puutarha löytyy joka on kunnossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ja nyt EX-jonne taas suoltaa kokkelia, milloin yrittäjä on ollut lakossa?

        Olin ennen yrittäjäaikaani palkkayössä 1960 - 1985 palkkatyössä, tosin loppuaikana jo osin iltaisin ja viikonloppuisin yrityshommissa. Olisihan siinä ollut aikaa lakkoillakin joskin tuosta ajasta Suomen raskas ja opiskelu veivät vuosia.

        Yrittäjähän on oman työnsä herra aika pitkälti eli jos hän katsoo lakon hyödyttävän hän voi sen alkaa joka päivä!

        Tuo huomiosi yrittäjien lakkoilusta osoittaa sen tosiasian, lakot eivät tuo mitään hyvää, koska nekään jotka joka päivä voisivat alkaa lakon eivät siihen ryhdy sen ollessa pelkästään pölhöjen hommaa! Luoko lakko uutta jaettavaa? Tuskinpa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan järin huonoa on ollut järjenjuoksu kun ottaa huomioon et yrittäjä olet ollut? Tosin taidat kuulua siihen kokoomuksen nuorisojärjestöön jossa molemmat, eli työnteko plus yrittäjyys yhteensä on 0 0=?

        Miksi järjenjuoksuni olisi ollut huonoa?

        Voisit hieman perustella mutta yritä edes faktoilla!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi järjenjuoksuni olisi ollut huonoa?

        Voisit hieman perustella mutta yritä edes faktoilla!

        Lue historiastasi mitä tarinoit. Siinä perusteet ja vielä hyvät sellaiset.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi järjenjuoksuni olisi ollut huonoa?

        Voisit hieman perustella mutta yritä edes faktoilla!

        Nyt pitää äkkiä saada kunnon oikeistohörhöKIKY jolla oikeiston latva-osaston määrää saadaan vähennettyä aluksi vaikkapa 100% !!!

        Ota opiksi tämä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olin ennen yrittäjäaikaani palkkayössä 1960 - 1985 palkkatyössä, tosin loppuaikana jo osin iltaisin ja viikonloppuisin yrityshommissa. Olisihan siinä ollut aikaa lakkoillakin joskin tuosta ajasta Suomen raskas ja opiskelu veivät vuosia.

        Yrittäjähän on oman työnsä herra aika pitkälti eli jos hän katsoo lakon hyödyttävän hän voi sen alkaa joka päivä!

        Tuo huomiosi yrittäjien lakkoilusta osoittaa sen tosiasian, lakot eivät tuo mitään hyvää, koska nekään jotka joka päivä voisivat alkaa lakon eivät siihen ryhdy sen ollessa pelkästään pölhöjen hommaa! Luoko lakko uutta jaettavaa? Tuskinpa!

        Olit luxus-kelan avain-asiakas!! Kovin kaveri raapustamaan luxus-kela tukihakemuksia, ja ainoa joka osasi homman silmät kiinni!!! Kova suoritus!!!
        Koka rahalla laitoit sitten suun makeaksi, kampaviineriä ja konjakkia!!!!

        Ota opiksi tämä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Eläkkeelle voi jäädä laillisessa eläkeiässä kun on ansainnut kohtuu työeläkkeen ja muuta maallista mammonaa eläkepäivien ratoksi.

        Pari kolme kuukautta laillisen eläkeiän jälkeen järin paikkani nuormmalle inssille, se oli hyväksi meille molemmille!

        Esimerkiksi 68 vuotta on täysin laillinen ja sopiva aika jäädä täysin ansaitulle työeläkkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi 68 vuotta on täysin laillinen ja sopiva aika jäädä täysin ansaitulle työeläkkeelle.

        Hienoa, Sannan toimiessa pääministerinä toivottavasti yhä useamp eroaa ay-mafian ikeestä.


      • Anonyymi

        Onneksi olkoon. Nostan hattua. Ihan liikutuin. Kiitos ulostulosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue historiastasi mitä tarinoit. Siinä perusteet ja vielä hyvät sellaiset.

        Kun sinä Lyyli syytät, niin sinä myös todistat sillä muutoin olet pelkkä jaskanlatelija!

        Sinun on myös syytä tuoda perusteesi julki, koska vain siten voit puhdistaa verbaaliulostajan mainettasi!

        Mitään et näköjään sitten kyennyt tuomaan syytteidesi tueksi, joten tuo verbaaliulostajan maineesi vain kasvaa arvon Lyyli!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi 68 vuotta on täysin laillinen ja sopiva aika jäädä täysin ansaitulle työeläkkeelle.

        Jos saat tulopuolen kuntoon niin voit jäädä eläkkeelle jo 30 vuotiaana. Sehän riippuu ainoastaan omasta fiksuudestasi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, Sannan toimiessa pääministerinä toivottavasti yhä useamp eroaa ay-mafian ikeestä.

        Eräs tuttuni joka työskentelee varsin suuressa organisaatiossa on kertonut nuorien uusien työntekijöiden perin harvoin enää liittyvän mihinkään ay mafiosojen järjestöön. Taitaa Loimaan kassaksi kutsuttu olla se suosituin liittymisen kohde.

        Se on viisautta!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Eräs tuttuni joka työskentelee varsin suuressa organisaatiossa on kertonut nuorien uusien työntekijöiden perin harvoin enää liittyvän mihinkään ay mafiosojen järjestöön. Taitaa Loimaan kassaksi kutsuttu olla se suosituin liittymisen kohde.

        Se on viisautta!

        Näköjään nyt sitten tuo tuttusi valehtelee sinulle aivan samalla tavoin kuin sinä valehtelet täällä ihan päivittäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään nyt sitten tuo tuttusi valehtelee sinulle aivan samalla tavoin kuin sinä valehtelet täällä ihan päivittäin.

        Enpä usko tuohon sinun väitteeseesi. Tuttuni on varsin luotettava ja tietoinen. Sinun ay orjana lienee vaan vaikeaa uskoa faktaa jos se on vastoin sitä mihin uskontosi sinut johtaa!

        Taas syytät minua valehtelusta, moni muukin on niin tehnyt mutta kun olen pyytänyt tuomaan sen valheen esiin ja kertomaan totuuden asiassa, niin yksikään teistä Lyyleistä ei siihen ole kyennyt!

        Kykenetkö sinä vai oletko pelkkä verbaaliulostaja (jaskanpuhuja)!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Enpä usko tuohon sinun väitteeseesi. Tuttuni on varsin luotettava ja tietoinen. Sinun ay orjana lienee vaan vaikeaa uskoa faktaa jos se on vastoin sitä mihin uskontosi sinut johtaa!

        Taas syytät minua valehtelusta, moni muukin on niin tehnyt mutta kun olen pyytänyt tuomaan sen valheen esiin ja kertomaan totuuden asiassa, niin yksikään teistä Lyyleistä ei siihen ole kyennyt!

        Kykenetkö sinä vai oletko pelkkä verbaaliulostaja (jaskanpuhuja)!

        Palstan turhapuro taas uunomaisin ajatuksin vauhdissa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstan turhapuro taas uunomaisin ajatuksin vauhdissa,

        Olet siis pelkkä verbaaliulosteen vääntäjä Lyyli, et mitään reaalia kyennyt tuomaan esiin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olet siis pelkkä verbaaliulosteen vääntäjä Lyyli, et mitään reaalia kyennyt tuomaan esiin!

        Jos ei "Palstan turhapuro taas uunomaisin ajatuksin vauhdissa" ole asiaa niin mikä sitten?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei "Palstan turhapuro taas uunomaisin ajatuksin vauhdissa" ole asiaa niin mikä sitten?

        Se nääs niin v-tuttaa sosialistia kun mitään järkevää ei asiaan kykene vastaamaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Se nääs niin v-tuttaa sosialistia kun mitään järkevää ei asiaan kykene vastaamaan!

        Oletko sattunut huomaamaan että sinulle nauraa kaikki. Oli sitten vasemmistota tai oikealta kokoomuskommareista puolueajatuksiltaan. Kaikillahan on nuo ajatukset ja kannatus puolueiden suhteen laidasta laitaan mutta voi silti olla palkansaaja tai palkansmaksaja.

        Oletko huomannut saanesi suurempaa kannnatusta miltään laidalta noille tarinoillesi?
        Jos olisit edes uskottava, ja vaikka elämäsi edes olisi sinnepäin mitä mitä höriset aineissasi ja lääkeissäsi niin sekään ei saisi tätä enempää kannatusta mitä olet saanut.

        Mene yrittämään Kokoomus palstalle miten saat kannatusta. Tai laita politiikoilla noita harhaisia tarinoitasi. Juha Sipilä ja kokoomukselaiset varmasti haluaa noita kuunnella tai sitten laittaa kyselyn miksi ei sinusta ole huolta pidetty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sattunut huomaamaan että sinulle nauraa kaikki. Oli sitten vasemmistota tai oikealta kokoomuskommareista puolueajatuksiltaan. Kaikillahan on nuo ajatukset ja kannatus puolueiden suhteen laidasta laitaan mutta voi silti olla palkansaaja tai palkansmaksaja.

        Oletko huomannut saanesi suurempaa kannnatusta miltään laidalta noille tarinoillesi?
        Jos olisit edes uskottava, ja vaikka elämäsi edes olisi sinnepäin mitä mitä höriset aineissasi ja lääkeissäsi niin sekään ei saisi tätä enempää kannatusta mitä olet saanut.

        Mene yrittämään Kokoomus palstalle miten saat kannatusta. Tai laita politiikoilla noita harhaisia tarinoitasi. Juha Sipilä ja kokoomukselaiset varmasti haluaa noita kuunnella tai sitten laittaa kyselyn miksi ei sinusta ole huolta pidetty.

        Mitäs järkevää nyt katsoit tuoneesi esille? Olet siis tyyppi Lyyli jolla ei ole kuin valittamista!

        Minähän en edes hae kannatusta, en ole edes puolue enkä muutakaan vastaavaa, en edes minkään opinsuunnan profeetta, kuten varmaan itse katsot olevasi!

        Minä vain kerron miten pääsette kiinni parempaan elämään omatoimisesti. Itse järjestelty elämä kun on juurin sellainen mitä itse haluat ja se on mahdollinen, sen ovat kokemukseni osoittaneet!

        Minä kerron vain siitä minkä olen vuosikymmenten mittaan oppinut, sinä tietenkään et mitään opi koska et ajattele vaan odottelet muiden ajatuksia!

        Nuo teidän lääkekuvitelmanne ovat ihan oman läöäkityksenne aikaansaamia. Minulla ei sen suuntaista lääkitystä ole joka ajatteluun vaikuttaa! Sinäkin tosin saatat sitä tarvita jotta heräät tuosta komuloisten unimaailmasta!

        Teille Lyyleille näyttää olevan helpompaa syytellä lääkkeitä kuin laskeutua todelliseen maailmaan pravda maailmastanne. voin vakuuttaa jottei se tömäys luita katko vaan vain parantaa ymmärrystä siitä mitä maailmassa tapahtuu!

        Jotta saat nuppiin vauhtia niin kerro miten sinun mielestäsi saadaan aikaan nyt tarvittavat noin 200'000 uutta tuottavaa työpaikkaa! Noita me tarvitasemme kipeästi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos saat tulopuolen kuntoon niin voit jäädä eläkkeelle jo 30 vuotiaana. Sehän riippuu ainoastaan omasta fiksuudestasi!

        Miksi valehtelet?

        Ei nyt Suomessa ainakaan mihinkään lailliselle täysin ansaitulle työeläkkeelle kukaan koskaan pääse 30 vuotiana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Ei nyt Suomessa ainakaan mihinkään lailliselle täysin ansaitulle työeläkkeelle kukaan koskaan pääse 30 vuotiana.

        Minä en tuossa kirjoittanut "työeläke" vaan eläke jonka itse voit kustantaa jos rahaa on kertynyt ja työ ei enää kiinnosta!

        Riippuu siis fiksuudestasi varallisuuden keruussa!

        Tämä kaikki oli kommentissa johon olit vastaavinasi mutta et ymmärtänyt mitä siihen oli kirjoitettu. Se siis fiksuudestasi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Eräs tuttuni joka työskentelee varsin suuressa organisaatiossa on kertonut nuorien uusien työntekijöiden perin harvoin enää liittyvän mihinkään ay mafiosojen järjestöön. Taitaa Loimaan kassaksi kutsuttu olla se suosituin liittymisen kohde.

        Se on viisautta!

        Aivan, ja kun kyse on porvarikassa voi kutsua itseään idiootiksi kun se työaika pitenee palkka pienee jotta "yrittäjä" voi hyvin yritystuella, ja oi sinä EX-öykkäri espoon mopojonne joko tuli saatua sitä..........
        "Näköjään nyt sitten tuo tuttusi valehtelee sinulle aivan samalla tavoin kuin sinä valehtelet täällä ihan päivittäin." Tämä oli ihan Kataisen suusta puhun kerrankin totta...


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Enpä usko tuohon sinun väitteeseesi. Tuttuni on varsin luotettava ja tietoinen. Sinun ay orjana lienee vaan vaikeaa uskoa faktaa jos se on vastoin sitä mihin uskontosi sinut johtaa!

        Taas syytät minua valehtelusta, moni muukin on niin tehnyt mutta kun olen pyytänyt tuomaan sen valheen esiin ja kertomaan totuuden asiassa, niin yksikään teistä Lyyleistä ei siihen ole kyennyt!

        Kykenetkö sinä vai oletko pelkkä verbaaliulostaja (jaskanpuhuja)!

        Katainen kok lupaa olla rehellinen? Tosin miten rehellinen on siilinjärvenmatikkanero asiakirjaväärentäjä?
        https://www.youtube.com/watch?v=splbHRbXXe4


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katainen kok lupaa olla rehellinen? Tosin miten rehellinen on siilinjärvenmatikkanero asiakirjaväärentäjä?
        https://www.youtube.com/watch?v=splbHRbXXe4

        Miten Katainen liittyy nykyisen hallituksen saamattomuuteen? Minulle ei valkene, joten ehkä selvität asian perin juurin omin sanoin, jotta tiedän sinun ymmärtäneen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin palkkatyössä lähes 45 vuotta. Nuorena olin lakossa vastoin tahtoani luottamusmiesten painostuksesta. Olin valtakunnallisen laittoman lakon aikana töissä n. 50-vuotiaana ja sain luottamusmiehiltä suuria nuhteita. Erosin ammattiliitosta ja nyt eläkeläisenä ajattelen, että ratkaisuni oli oikea. Toivottavasti kukaan ei toimi vastoin omaa arvomaailmaansa ammattiliittoasioissa. T. Edellä käviä

        Muistelehan tarkemmin, lähditkö rikkuriksi arvomaailmasi vai ahneutesi ajamana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistelehan tarkemmin, lähditkö rikkuriksi arvomaailmasi vai ahneutesi ajamana.

        Jos ay orjaksi alkaminen on vapaaehtoista niin siitä omille teilleenkin lähtö on saman lain mukaan vapaaehtoista ja siten sallittua.

        Vaikka olet ay orja niin vapaassa maassa voit silti itse päättää siitä miten ay jäsenyyteen suhtaudut. Eivät he voi ketään pakottaa lakkoon koska eivät ay mafiosot edes vastaa lakon seurauksistakaan.

        Lakkoon osallistumisen pitää olla vapaaehtoista eikä siitä voi moittia jos on erimieltä ay mafiosojen ja ehkä luottamusmiehenkin kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, ja kun kyse on porvarikassa voi kutsua itseään idiootiksi kun se työaika pitenee palkka pienee jotta "yrittäjä" voi hyvin yritystuella, ja oi sinä EX-öykkäri espoon mopojonne joko tuli saatua sitä..........
        "Näköjään nyt sitten tuo tuttusi valehtelee sinulle aivan samalla tavoin kuin sinä valehtelet täällä ihan päivittäin." Tämä oli ihan Kataisen suusta puhun kerrankin totta...

        Näytät todella valehtelevan!


      • Anonyymi

        Joo näinhän se on oletko koska viimeksi kattonu kieltäsi peilistä näkyykö ruskeaa ainahan niitä on sellaisia ihmisiä jota kyllä ottavat kaiken hyödyn minkä muut ovat taistelleet mutta jos pitäis panna jotakin itse likoon niin häivytään saman tie suurin osa näistä työväen häpeä pilkuista osaa edes hävetä ja ovat hiljaa mutta sitten ovat nämä onnettomat jotka ovat suurimmat raukat jotka eivät tyhmyyksissään osaa edees hävetä vaan rehvastelevat suurin osa työnantajistakin vieroksuu näitä perseen nuolijoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo näinhän se on oletko koska viimeksi kattonu kieltäsi peilistä näkyykö ruskeaa ainahan niitä on sellaisia ihmisiä jota kyllä ottavat kaiken hyödyn minkä muut ovat taistelleet mutta jos pitäis panna jotakin itse likoon niin häivytään saman tie suurin osa näistä työväen häpeä pilkuista osaa edes hävetä ja ovat hiljaa mutta sitten ovat nämä onnettomat jotka ovat suurimmat raukat jotka eivät tyhmyyksissään osaa edees hävetä vaan rehvastelevat suurin osa työnantajistakin vieroksuu näitä perseen nuolijoita.

        Suurin saavutus, lähes puolimiljoonaa työtöntä!

        Olisi ehkä parasta sinun katsoa sitä kieltäsi kuten sormiasikin kun taitabat moisen ulosteen suoltamisesta olla kaikki ruskeina!

        Se ei tuo sinun ay mafiasi ole muuta kuin loinen yritysmaailmaa lypsämässä! Se ei itse saa aikaan mitään!


    • Anonyymi

      Yritys lakkautti luottamusmies toimen 2017. Turun Hovioikeuden päätöksen mukaan se ei ole rangaistavaa.

      Yritys ei kuulunut työnantajaliittoon ja siinä oli alle kaksikymmentä työntekijää. Sen takia työehtosopimukseen perustuva luottamusmiesjärjestelmä ei tule noudatettavaksi, koska se ei kuulu yleissitovuuden piiriin.

      Yritykseen voidaan tällaisissa tapauksissa työsopimuslain perusteella asettaa työntekijöitä edustava luottamusvaltuutettu, mutta luottamusmiesjärjestelmä ei koske yritystä.

      • Anonyymi

        Tässäkin oli taustalla se että aikaisemmin käytössä ollut luottamusmies-menetelmä oli osoittautunut heikoksi luottamusmiehen keskittyessä enemmän omien intressien ajamiseen muiden kustannuksella.


      • Anonyymi

        Meillä oli aikanaan liittojen välillä kova kahina kenen johdolla mennään. Yrityksen järjestäytymisaste oli ja on edelleen todella matala (yleistä alalla). Varmaan pari vuotta meni kun luottamusmiehet yrittivät kampittaa toisen liiton edustajaa, sitten siirryttiin luottmusvaltuutettu-järjestelmään ja rauha palasi. Yllättäen liittojen edustajat eivät menestyneet luottamusvaltuutettujen valinnassa, tarvitaan useampia kun ollaan monella paikkakunnalla.


    • 70'000 on aika monta bussikuormaa! noin 1500 bussia tarvitaan noita kustaakaan. Jos bussi on 12 metrinen niin väleineen siitä tulee yli 20 kilometrin jono ay pakolaisia!

      • Anonyymi

        Älä jauha paskaa.

        Suomen työväestöstä on noin 2 000 000 työtekijää ovat järjestäytyneet työelämässä vallan kokonaan. ja työnanatjatkin ovat järjestäytyneet todella kiitettävästi työelämässä.

        Ja tämä kertomani fakta vituttaa näköjään sinua todella paljon ja suunnattomasti. Ryydy siihen lahtari ja ota kiireesti be lääkkeesi ettet vaan menehdy tuohon suureen vitutukseesi.


      • Anonyymi

        Aivan mikä on "kustaakaan" ja montako espoon mopojonnea tarvitaan taloutta kuntoon laittamaan, eikös se suomen tyhmin ministeri Käteinen asu espoossa nykyään ja sitrakin on kohta yhtä hyvässä kunnossa kuten valtion talous tämän kokkelin jäljiltä. Ja kukas se tähän maahan tuo tuloja? Et sinä EX-öykkäri koska sinua tarvii tukea joka lähtöön, tuli muuten teemalta eilen hyvä elokuva jossa opettaja leikki porvaria, mites ne kokoomuksen opettajat, poliisit ja urheilijat leikkii porvaria tulonsiiroilla, joku laskutaidoton idiiootti varmaan sanosi et aivan fantastista ja möreällä äänellä.............


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha paskaa.

        Suomen työväestöstä on noin 2 000 000 työtekijää ovat järjestäytyneet työelämässä vallan kokonaan. ja työnanatjatkin ovat järjestäytyneet todella kiitettävästi työelämässä.

        Ja tämä kertomani fakta vituttaa näköjään sinua todella paljon ja suunnattomasti. Ryydy siihen lahtari ja ota kiireesti be lääkkeesi ettet vaan menehdy tuohon suureen vitutukseesi.

        Oliskohan ollut Iltasanoma josta nappasin tiedon jotta vaikka SAK kehuskelee noin 880'000 jäsenellä niin kun se maksaa EAY:lle jäsenmaksujaan niin jäsenet ovat vähenneet n. 630'000:n eroa on noin 30% eli joku valehtelee!

        Iltalehdestä taas löytyy artikkeli jota hieman lainaan:

        "Ammattiyhdistysliikkeeseen kuuluvien palkansaajien osuus on laskenut neljässä vuodessa viisi prosenttiyksikköä ja oli vuonna 2017 alle 60 prosenttia kaikista palkansaajista. Tieto käy ilmi työ- ja elinkeinoministeriön julkistamasta selvityksestä. Ay-liikkeeseen kuuluvien prosenttiosuus on laskenut tasaisesti koko 2000-luvun ajan. Vielä vuonna 2001 prosenttiosuus oli 71 ja vuonna 2013 osuus oli 64,5 prosenttia.

        Naiset ovat järjestäytyneet useammin kuin miehet. Naisten järjestäytymisaste vuonna 2017 oli 66,4 ja miesten 52,3 prosenttia. Miehillä järjestäytymisaste on alentunut 6,1 ja naisilla 4,1 prosenttiyksikköä vuodesta 2013.

        Ammattiliitoissa on yhteensä runsaat kaksi miljoonaa jäsentä. Kun jäsenistä lasketaan pois eläkeläiset, opiskelijat ja yrittäjät, niin ay-liikkeen varsinaisen edunvalvonnan piiriin jää 1,4 miljoonaa jäsentä eli vajaat 60 prosenttia palkansaajista. Tutkimuksessa oli mukana 70 SAK:n, Akavan ja STTK:n ammattiliittoa."

        Tuo kertoo sinun 2 miljoonasi kutistuneen 1,4 miljoonaan! Ei sosialistiin voi luottaa Lyylienkään osalta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan mikä on "kustaakaan" ja montako espoon mopojonnea tarvitaan taloutta kuntoon laittamaan, eikös se suomen tyhmin ministeri Käteinen asu espoossa nykyään ja sitrakin on kohta yhtä hyvässä kunnossa kuten valtion talous tämän kokkelin jäljiltä. Ja kukas se tähän maahan tuo tuloja? Et sinä EX-öykkäri koska sinua tarvii tukea joka lähtöön, tuli muuten teemalta eilen hyvä elokuva jossa opettaja leikki porvaria, mites ne kokoomuksen opettajat, poliisit ja urheilijat leikkii porvaria tulonsiiroilla, joku laskutaidoton idiiootti varmaan sanosi et aivan fantastista ja möreällä äänellä.............

        Kuka minua on tukenut mihinkään lähtöön? Laitappa kuitteja esiin!

        Minä tai minun yritykseni toimme rahaa Suomeen aikoinaan ja kuulemani mukaan entinen yritykseni tänäänkin vie tuotteitaan ulos. Meillä minun aikanani oli vientiä vaihdellen liikevaihdosta 30 - 60% vuositasolla riippuen millaisia kauppoja onnistuimme kulloinkin solmimaan!

        Mopojonneja en sinun lisäksesi tiedä yhtään, joten heidän saavutuksensa lienevät sinun tiedossasi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kuka minua on tukenut mihinkään lähtöön? Laitappa kuitteja esiin!

        Minä tai minun yritykseni toimme rahaa Suomeen aikoinaan ja kuulemani mukaan entinen yritykseni tänäänkin vie tuotteitaan ulos. Meillä minun aikanani oli vientiä vaihdellen liikevaihdosta 30 - 60% vuositasolla riippuen millaisia kauppoja onnistuimme kulloinkin solmimaan!

        Mopojonneja en sinun lisäksesi tiedä yhtään, joten heidän saavutuksensa lienevät sinun tiedossasi!

        Ai taas leikit yrittäjää kun ensin teit työuran 30 vuotta? Tosin meilläkin aikoinaan oli töissä eräs joka kertoile tehneensä vaikka mitä, ja kun laskettiin tämän työura niin siinä 200 vuotta meni heilahtaen rikki, kuten EX-öykkärin joka täytti jo 90 vuotta. Jos kirjoitukset pitää paikkaansa entiseltä iltalehden keskustelupalstoilta.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kuka minua on tukenut mihinkään lähtöön? Laitappa kuitteja esiin!

        Minä tai minun yritykseni toimme rahaa Suomeen aikoinaan ja kuulemani mukaan entinen yritykseni tänäänkin vie tuotteitaan ulos. Meillä minun aikanani oli vientiä vaihdellen liikevaihdosta 30 - 60% vuositasolla riippuen millaisia kauppoja onnistuimme kulloinkin solmimaan!

        Mopojonneja en sinun lisäksesi tiedä yhtään, joten heidän saavutuksensa lienevät sinun tiedossasi!

        Ettei vaan säkkikangas ole se sinun yrityksen vienti/tuonti tuote, sillä pimeään auttaa kun säkillä kantaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan säkkikangas ole se sinun yrityksen vienti/tuonti tuote, sillä pimeään auttaa kun säkillä kantaa....

        Epäilen samaa, tosin "yrittäjä" EX voi jopa olla niin tyhmä et kantaa valoa pimeeän?
        "Ja kas espoon mopojonne EX-yrittäjä taas meni pillut pullat pussiin, ja joku viisaampi sitä kohta neuvoo, joko Rydman, tai Häkkänen, kovia "työmiehiä ja yrittäjiä" mutta kokemusta kummastakin yhtä paljon, eli 0 0=?"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai taas leikit yrittäjää kun ensin teit työuran 30 vuotta? Tosin meilläkin aikoinaan oli töissä eräs joka kertoile tehneensä vaikka mitä, ja kun laskettiin tämän työura niin siinä 200 vuotta meni heilahtaen rikki, kuten EX-öykkärin joka täytti jo 90 vuotta. Jos kirjoitukset pitää paikkaansa entiseltä iltalehden keskustelupalstoilta.

        Opettele lukemaan, tuota minkä kirjoitit en ole mihinkään kirjoittanut vaan olen ilmopittanut olleeni yrittäjänä yli 30 vuotta mutta sitä aiemmin kylläkin palkkatyöläisenä ja opiskelijana mutta en ihan noin pitkää aikaa!

        Et taida mopojonne oikein saada päätäsi järjestykseen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan säkkikangas ole se sinun yrityksen vienti/tuonti tuote, sillä pimeään auttaa kun säkillä kantaa....

        Meidän tuotteemme oli silloisen nykytekniikan sovellutus, se on sitä tänäänkin uuden omistajan voimin samalla idealla!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Meidän tuotteemme oli silloisen nykytekniikan sovellutus, se on sitä tänäänkin uuden omistajan voimin samalla idealla!

        Muovisäkissä valoa koska se pitää paremmin kuin se kangassäkki. Ja ikää yli 90 vuotta koska kerroit et täytit 80 jo ajat sitten, tosin kokoomus ja laskuoppi siinä sitä sellainen pari..........Vai oliko se vari...


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Oliskohan ollut Iltasanoma josta nappasin tiedon jotta vaikka SAK kehuskelee noin 880'000 jäsenellä niin kun se maksaa EAY:lle jäsenmaksujaan niin jäsenet ovat vähenneet n. 630'000:n eroa on noin 30% eli joku valehtelee!

        Iltalehdestä taas löytyy artikkeli jota hieman lainaan:

        "Ammattiyhdistysliikkeeseen kuuluvien palkansaajien osuus on laskenut neljässä vuodessa viisi prosenttiyksikköä ja oli vuonna 2017 alle 60 prosenttia kaikista palkansaajista. Tieto käy ilmi työ- ja elinkeinoministeriön julkistamasta selvityksestä. Ay-liikkeeseen kuuluvien prosenttiosuus on laskenut tasaisesti koko 2000-luvun ajan. Vielä vuonna 2001 prosenttiosuus oli 71 ja vuonna 2013 osuus oli 64,5 prosenttia.

        Naiset ovat järjestäytyneet useammin kuin miehet. Naisten järjestäytymisaste vuonna 2017 oli 66,4 ja miesten 52,3 prosenttia. Miehillä järjestäytymisaste on alentunut 6,1 ja naisilla 4,1 prosenttiyksikköä vuodesta 2013.

        Ammattiliitoissa on yhteensä runsaat kaksi miljoonaa jäsentä. Kun jäsenistä lasketaan pois eläkeläiset, opiskelijat ja yrittäjät, niin ay-liikkeen varsinaisen edunvalvonnan piiriin jää 1,4 miljoonaa jäsentä eli vajaat 60 prosenttia palkansaajista. Tutkimuksessa oli mukana 70 SAK:n, Akavan ja STTK:n ammattiliittoa."

        Tuo kertoo sinun 2 miljoonasi kutistuneen 1,4 miljoonaan! Ei sosialistiin voi luottaa Lyylienkään osalta!

        "Ammattiliitoissa on yhteensä runsaat kaksi miljoonaa jäsentä. Kun jäsenistä lasketaan pois eläkeläiset, opiskelijat ja yrittäjät, niin ay-liikkeen varsinaisen edunvalvonnan piiriin jää 1,4 miljoonaa jäsentä eli vajaat 60 prosenttia palkansaajista."

        Hei tomppeli!

        Kyllä nyt esimerkiksi yoki myös kaikki eläkeläiset, opiskelijat ja jopa yrittäjätkin voivat järjestäytyä työelämässä täysin laillisesti.

        Sinulla ei todellakaan taida nyt olla ihan kaikki asiat täysin kunnossa ja hyvin.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Opettele lukemaan, tuota minkä kirjoitit en ole mihinkään kirjoittanut vaan olen ilmopittanut olleeni yrittäjänä yli 30 vuotta mutta sitä aiemmin kylläkin palkkatyöläisenä ja opiskelijana mutta en ihan noin pitkää aikaa!

        Et taida mopojonne oikein saada päätäsi järjestykseen!

        Aivan, ja kun osaisit kirjoittaa puhumattakaan laskemaan olisi se jo aivan fantastista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ammattiliitoissa on yhteensä runsaat kaksi miljoonaa jäsentä. Kun jäsenistä lasketaan pois eläkeläiset, opiskelijat ja yrittäjät, niin ay-liikkeen varsinaisen edunvalvonnan piiriin jää 1,4 miljoonaa jäsentä eli vajaat 60 prosenttia palkansaajista."

        Hei tomppeli!

        Kyllä nyt esimerkiksi yoki myös kaikki eläkeläiset, opiskelijat ja jopa yrittäjätkin voivat järjestäytyä työelämässä täysin laillisesti.

        Sinulla ei todellakaan taida nyt olla ihan kaikki asiat täysin kunnossa ja hyvin.

        Kun ammattiliiton miehet puhuvat he puhuvat työläisistä!

        Toisaalta en ole ollut noissa liitoissa opiskellessani, en työelämässä enkä eläkkeelläkään. Silti olen pärjännyut varsin mukavasti ja pärjään edelleen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, ja kun osaisit kirjoittaa puhumattakaan laskemaan olisi se jo aivan fantastista?

        Opiskeluaikana matikkani oli kiitettävällä tasolla, työstänikin suuri osa oli laskemista ja siksi yritys pärjäsikin hyvin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kun ammattiliiton miehet puhuvat he puhuvat työläisistä!

        Toisaalta en ole ollut noissa liitoissa opiskellessani, en työelämässä enkä eläkkeelläkään. Silti olen pärjännyut varsin mukavasti ja pärjään edelleen!

        Niinpä.

        Sinähän nyt ihan itse kerroit ettet koskaan ole ollut mikään oikea rehellinen työläinen. :- TSEMPPIÄ !!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Opiskeluaikana matikkani oli kiitettävällä tasolla, työstänikin suuri osa oli laskemista ja siksi yritys pärjäsikin hyvin!

        Minä kirjoitin aikoinani ylioppilaskirjoituksissa kuusi ällää.

        Ja lukiossa minä valitsin juuri tuon "pitkän matikan".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.

        Sinähän nyt ihan itse kerroit ettet koskaan ole ollut mikään oikea rehellinen työläinen. :- TSEMPPIÄ !!

        Rehellisempi kuin ay orjat! Minä aina vastasin työstäni enkä lakkoillut!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitin aikoinani ylioppilaskirjoituksissa kuusi ällää.

        Ja lukiossa minä valitsin juuri tuon "pitkän matikan".

        Mihin 6 ällää sinut vei, ison yrityksen johtoon, yrittäjäksi vai ay orjaksi?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mihin 6 ällää sinut vei, ison yrityksen johtoon, yrittäjäksi vai ay orjaksi?

        Tuoottavaan työhön eikä turmioon niin kuin sinut.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Rehellisempi kuin ay orjat! Minä aina vastasin työstäni enkä lakkoillut!

        Kyllä se sinä itse nyt vain olit se säälittävä orja ja onneton työnantajan perseennuolija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuoottavaan työhön eikä turmioon niin kuin sinut.

        Mihin turmioon kuvittelet minun joutuneen?

        Eikö teillä Lyyleillä reaalia elämää ole kun aina pitää kuvitella jotain mitä ette kykene osoittamaan todeksi? Mitä ihmeen pölhöporukkaa te olette?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sinä itse nyt vain olit se säälittävä orja ja onneton työnantajan perseennuolija.

        Ei ole minkään nuolemista jos sopii jostain ja pyrkii tekemään sopimallaan tavalla!

        Sellaista kuvaillaan luotettavaksi työntekijäksi ja se halutaan pitää vaikka siitä joutuisi maksamaankin.

        On teillä Lyyleillä outo mielikuvituksen juoksu!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ei ole minkään nuolemista jos sopii jostain ja pyrkii tekemään sopimallaan tavalla!

        Sellaista kuvaillaan luotettavaksi työntekijäksi ja se halutaan pitää vaikka siitä joutuisi maksamaankin.

        On teillä Lyyleillä outo mielikuvituksen juoksu!

        Kyllä sinä nyt ihan itse paljastit olevan vain pelkkä säälittävä työnantaja perseennuolija.

        Meidän virmassa sinunlaisesi perseennuolijat ja työnvieroksujat "istuttaisiin"aivan heti pihalle virmasta.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mihin turmioon kuvittelet minun joutuneen?

        Eikö teillä Lyyleillä reaalia elämää ole kun aina pitää kuvitella jotain mitä ette kykene osoittamaan todeksi? Mitä ihmeen pölhöporukkaa te olette?

        kaselehan nyt vain peiliin.

        Sieltä se turmio sinulle ihan heti näkyy. :-))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä nyt ihan itse paljastit olevan vain pelkkä säälittävä työnantaja perseennuolija.

        Meidän virmassa sinunlaisesi perseennuolijat ja työnvieroksujat "istuttaisiin"aivan heti pihalle virmasta.

        Sinäkö et työssäsi tee työtäsi kuten on sovittu? Taidat olla laitumella tai portilla sinne ainakin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        kaselehan nyt vain peiliin.

        Sieltä se turmio sinulle ihan heti näkyy. :-))

        Et sitten kyennyt perustelemaan turmiotasi!

        Tyyppi Lyyli kun ei edes itse tiedä mitä itse ajattelee vaan huitelee menemään mitä sattuu! Sääliksi käy moinen tyhmyys!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et sitten kyennyt perustelemaan turmiotasi!

        Tyyppi Lyyli kun ei edes itse tiedä mitä itse ajattelee vaan huitelee menemään mitä sattuu! Sääliksi käy moinen tyhmyys!

        Kas ex-öykkäri jopa töissä? Tosin säkillä kun kantaa valoa pimeeän pirttiin se käy jopa työstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kas ex-öykkäri jopa töissä? Tosin säkillä kun kantaa valoa pimeeän pirttiin se käy jopa työstä.

        Enpä itse ole säkillä yrittänyt kuin jyviä nuorena miehenä kantaa.

        Uskon sinua kun kerran sinulla kokemusta näyttää olevan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Enpä itse ole säkillä yrittänyt kuin jyviä nuorena miehenä kantaa.

        Uskon sinua kun kerran sinulla kokemusta näyttää olevan!

        Aivan, eli säkkihän se tuli, ja eli "yrittänyt" ja se on jo paljon espoon mopojonnelle.


    • Anonyymi

      on täysin totta että kannattaa kuulua ytk kassaan , ensin ollaan liitossa ja kun ollaan 1 päivä työttömyyspäivärahoilla vaihdetaan lain mahdollistamana loimaan elätiksi ja kun päivät on nostettu täyteen mennään taas töihin ja siirrytään taas ay pamppujen liittoon.
      ilman näitä liiton eli kojamon omistamia asuntoja ( esim lumo redi sörkkä ) nämä ytk kassan kasvatit eivät pystyisi ilman noita liittojen betonimajoja asumaan uudellamaalla, kukaan joka on varoissaan ei täällä soomi saiteilla pyöri,
      liitot siis mahdollistaa monen kodittoman vuokralaisen arkisen taaperruksen , jotka tekee firmoille hilloa, itse saa pihkat ja kuoret.

    • Anonyymi

      joten ylpeänä talollisena tuen kodittomien asumista ay liiton ihmisenä, maksan tuon maksun kuin tukena kehitysmaille, hyödyn näin maanomistajana kun vuokrakansa täällä nostaa hintoja aikansa kunnes antavat huoneiston avaimet seuraavalle kodittomalle.

    • Anonyymi

      mihin mahtaa ytk siirtää kaikki mahtavat voittonsa......

      • Anonyymi

        YTK:n omistajien pankkitileille tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YTK:n omistajien pankkitileille tietenkin.

        Muistutuksena että ytk:n omistajia ovat kassan jäsenet.


    • Anonyymi

      On vuosikaudet annettu ymmärtää, että ammattiliitot maksavat ansiosidonnaisen, jos jäät työttömäksi ja se olisi ainoa turva, mutta tieto ei pidä paikkaansa, maksaja on valtio käytännössä yksin ja saman turvan saat olemalla YTK Loimaan kassan jäsen ja saat pitää rahasi omassa käytössä, mitkä valuisivat muuten Hakaniemen viineri/kahvi pöytiin.

      • Anonyymi

        Juu, väärää tietoa on.
        Rahan suunta on asiakkaalta kassaan ja sieltä liittoon. Jos asiakas joutuu työttömäksi niin kassa junailee rahat valtion pussista eli yritysten ja työllisten maksamista maksuista. Pieni osa 5% tulee kassalta. Liitolta ei tule missään tapauksessa rahaa kassan suuntaan, puhumattakaan että liiton/kassan jäsen saisi ropoakaan liitosta.


      • Anonyymi

        Tosin jokainen joka käy töissä maksaa palkasta mitä? Plus jos älyää johonkin kassaan maksaa mitä? Saa enemmän kuin sen peruspäivärahan jota me kaikki työssä olevat maksamme, eli kenen rahalla sitä peruspäivärahaa maksetaan? Plus on sama kun maksaa pakollisen liikenneveron,ja jos haluaa ottaa kaskon mitä silloin joutuu tekemään????


    • Anonyymi

      Suomessa rikotaan jatkuvasti työehto sopimuksia heikon SAK takia, ovat siirtyneet herrojen pöytiin, vaikka pitäisi valvoa/puolustaa työntekijän oikeuksia, saamatonta lammas porukkaa nykyään.

      • Anonyymi

        Laittomat lakot ovat tosiaan kestämätön tilanne, vuosittain satoja laittomia lakkoja.
        Työoikeuden tuomiot kuitataan liittojen puolelta kunnon naurulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittomat lakot ovat tosiaan kestämätön tilanne, vuosittain satoja laittomia lakkoja.
        Työoikeuden tuomiot kuitataan liittojen puolelta kunnon naurulla.

        PRO voitti viime vuoden kisan laittomien lakkojen määrässä, Malinen taisi kommentoida tulosta suurin piirtein ”väsynyt mutta onnellinen, vuodelle 2021 yritetään parantaa tulosta”.


    • Anonyymi

      Ammattiliitot ovat palkka kehityksen jarruna ja senkin maksaa työntekijä itse, paikallinen sopiminen on aina parempi, kuin liittojen tekemisiä vuosikaudet jatkuva nolla linja.

      • Anonyymi

        Aivan, onnea kun palkkasi laskee kun itse neuvottelet kaikki työajasta, lomista lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, onnea kun palkkasi laskee kun itse neuvottelet kaikki työajasta, lomista lähtien.

        Eipä ole tarvinnut kertaakaan pettyä omiin neuvotteluihin.
        Eikä häiritä ketään liiton herraa (elättiä), no enpä kyllä liittonkaan kuulunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tarvinnut kertaakaan pettyä omiin neuvotteluihin.
        Eikä häiritä ketään liiton herraa (elättiä), no enpä kyllä liittonkaan kuulunut.

        Aivan ja töitäkin teet???? Oletko näitä "maatalouslomittajia" ulkomailta joille maksetaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ja töitäkin teet???? Oletko näitä "maatalouslomittajia" ulkomailta joille maksetaan..

        Juu, toki teen. Reilut 30 vuotta jo takana, mahdollisesti 10 vuotta vielä edessä. Todennäköisesti jään muutaman vuoden päästä pois, talous ja muu kondis on hyvässä kunnossa kun on elänyt säntillisesti.
        Ihan siisti sisätyö, ei ole tarvinnut lomittaa ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, toki teen. Reilut 30 vuotta jo takana, mahdollisesti 10 vuotta vielä edessä. Todennäköisesti jään muutaman vuoden päästä pois, talous ja muu kondis on hyvässä kunnossa kun on elänyt säntillisesti.
        Ihan siisti sisätyö, ei ole tarvinnut lomittaa ketään.

        Ai et jäät pois mistä? Oletko "yrittäjä" vai "yrittäjä" siistijänä siis kun siisti sisätyö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai et jäät pois mistä? Oletko "yrittäjä" vai "yrittäjä" siistijänä siis kun siisti sisätyö.

        Ihan palkkatyöläinen, siisti sisätyö tarkoittaa yleensä toimistotyötä. Ainakin minun tapauksessa. Jään töistä kun siltä tuntuu, periaatteessa voisin jäädä vaikka heti kun taloudellinen puoli on jo turvattu. Työt ovat kuitenkin kiinnostavia niin jatketaan nyt ainakin jonkin aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan palkkatyöläinen, siisti sisätyö tarkoittaa yleensä toimistotyötä. Ainakin minun tapauksessa. Jään töistä kun siltä tuntuu, periaatteessa voisin jäädä vaikka heti kun taloudellinen puoli on jo turvattu. Työt ovat kuitenkin kiinnostavia niin jatketaan nyt ainakin jonkin aikaa.

        Aivan toimisto rotta joka ei ole päiväkään töitä tehnyt, mites se porvari puhuu töistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan toimisto rotta joka ei ole päiväkään töitä tehnyt, mites se porvari puhuu töistä?

        Heh heh, kiitollisuutta vaan äänen sävyyn kun arvostelet ahkeraa veronmaksajaa. Tervetuloa vain koittamaan kuinka ne toimistotyöt sujuvat, harva pystyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, kiitollisuutta vaan äänen sävyyn kun arvostelet ahkeraa veronmaksajaa. Tervetuloa vain koittamaan kuinka ne toimistotyöt sujuvat, harva pystyy.

        Aivan ihan aidon sorvin ääressä tervetuloa koittamaan miten jalat kestää 8 tuntia päivässä..veronmaksajalta terveisä.


    • Anonyymi

      SAK:sta ei ole voinut erota 70 000 jäsentä, koska siinä ei ole kuin 17 jäsentä.

      • Anonyymi

        Aivan porvain laskuoppi se on aivan fantastista sanoisi joku käteinekin, kokoomuksen kannatus se vaan laskee missä vika? Ja kokoomuksen aitoja yrittäjiä eduskunnassa istuu 1 vai oliko hänkin jolta puuttuu työkokemus plus et yrittäjä?
        Tosin Sak:ssa on yli 600 000.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan porvain laskuoppi se on aivan fantastista sanoisi joku käteinekin, kokoomuksen kannatus se vaan laskee missä vika? Ja kokoomuksen aitoja yrittäjiä eduskunnassa istuu 1 vai oliko hänkin jolta puuttuu työkokemus plus et yrittäjä?
        Tosin Sak:ssa on yli 600 000.

        SAK taisi listata juuri jäsenensä, ilmaisjäseniä oli reilusti enemmän kuin maksavia.
        Maksavia hieman yli 400000 ja maksamattomia sitten 5-600000.


    • Anonyymi

      Mitä on oikeudenmukaisuus? O i k e u d e n m u k a i s u u s?
      Onko se sitä, että ay-liike yrittää ajaa yristystä konkurssiin?
      Sitä voisi kysyä pron Mäkelältä.

      • Anonyymi

        Ei ay-liike yrittäjää alas aja vaan se jos yrittäjällä ei ole eväitä maksaa palkaa sille joka sen tuoton tuo yrittäjälle, sitten on näitä onnettomia yksinyrittäjiä jotka vaan luulee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ay-liike yrittäjää alas aja vaan se jos yrittäjällä ei ole eväitä maksaa palkaa sille joka sen tuoton tuo yrittäjälle, sitten on näitä onnettomia yksinyrittäjiä jotka vaan luulee...

        Tuo onkin hyvä pitää mielessä, palkatun työntekijän pitäisi olla kannattava ja yrityksen toimintaa edistävä. Jos ei niin tottakai kannattaa hankkiutua kiviriipasta eroon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ay-liike yrittäjää alas aja vaan se jos yrittäjällä ei ole eväitä maksaa palkaa sille joka sen tuoton tuo yrittäjälle, sitten on näitä onnettomia yksinyrittäjiä jotka vaan luulee...

        Kukahan se tuoton tuo yritykselle? Sinä väität jotta työntekijä, ay orja! Se ei ole totuus vaan tuo työntekijäsi on siinä vain apupoika, sillä yritys tekee itse tuoton. Sen markkinointi, sen suunnittelu, sen työnjohto, sen varastotoimi, sen palkanlaskijakin ovat listalla.

        Jos työntekijä tekisi tuoton niin miksi hitossa se lähtisi sitä jakamaan jonkun yrityksen kanssa? Miksi ei työntekijä pitäisi tuottoa ihan vain itsellään ja viis veisaisi yrityksestä tai yrityksistä?

        Kerro nyt!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kukahan se tuoton tuo yritykselle? Sinä väität jotta työntekijä, ay orja! Se ei ole totuus vaan tuo työntekijäsi on siinä vain apupoika, sillä yritys tekee itse tuoton. Sen markkinointi, sen suunnittelu, sen työnjohto, sen varastotoimi, sen palkanlaskijakin ovat listalla.

        Jos työntekijä tekisi tuoton niin miksi hitossa se lähtisi sitä jakamaan jonkun yrityksen kanssa? Miksi ei työntekijä pitäisi tuottoa ihan vain itsellään ja viis veisaisi yrityksestä tai yrityksistä?

        Kerro nyt!

        "Kukahan se tuoton tuo yritykselle?"

        Jos yrityksen omistaja/omistajat toimii järkevällä tavalla niin vastaus on helppo.

        Tuoton tuo maksavat asiakkaat ja yrityksen työntekijät. Ilman noita kahta tekijää yksikään yriyts ei tee tuottoa. Vai onko joku toista mieltä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kukahan se tuoton tuo yritykselle?"

        Jos yrityksen omistaja/omistajat toimii järkevällä tavalla niin vastaus on helppo.

        Tuoton tuo maksavat asiakkaat ja yrityksen työntekijät. Ilman noita kahta tekijää yksikään yriyts ei tee tuottoa. Vai onko joku toista mieltä?

        Työntekijät vain YRITYKSEN työntekijöinä jolloin yritys joka antaa sen työn on se määräävä tekijä. Ilman yritystä kun ei ole edes asiakkaitakaan!

        Jos mietit mistä kasikki alkaa, ensin perustetaan yritys jonkun yritysidean varaan, kun yrityksen idea on tuotantoon valmis sitä markkinoidaan ja sen tekemiseen palkataan työvoimaa jos katsotaan menekin sitä vaativan.

        Ensin on yritys ja muu on vain sen toimintaa!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Työntekijät vain YRITYKSEN työntekijöinä jolloin yritys joka antaa sen työn on se määräävä tekijä. Ilman yritystä kun ei ole edes asiakkaitakaan!

        Jos mietit mistä kasikki alkaa, ensin perustetaan yritys jonkun yritysidean varaan, kun yrityksen idea on tuotantoon valmis sitä markkinoidaan ja sen tekemiseen palkataan työvoimaa jos katsotaan menekin sitä vaativan.

        Ensin on yritys ja muu on vain sen toimintaa!

        Olet ihmeellisen fiksu. No tiedät sen itsekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihmeellisen fiksu. No tiedät sen itsekin.

        Joissain asioissa osaan nähdä todellisuuden Lyylienkin yli!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Joissain asioissa osaan nähdä todellisuuden Lyylienkin yli!

        Aivan, kokoomuksen kannastus se laskee kuin LYYLIN häntä, tai espoon mopojonnen bensa bensatankissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, kokoomuksen kannastus se laskee kuin LYYLIN häntä, tai espoon mopojonnen bensa bensatankissa.

        Lyylinä vaan sinäkin esiinnyt!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Lyylinä vaan sinäkin esiinnyt!

        En, mutta kun olet mopojonne ja "työura" 60 vuotta ja ikää jo yli 90 niin kohta se aika koittaa kun saamme heittää kevyet mullat...


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Lyylinä vaan sinäkin esiinnyt!

        Aivan ja porvarina voisit edes "yrittää" olla fiksu?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Joissain asioissa osaan nähdä todellisuuden Lyylienkin yli!

        Oletko huommanut pelkästään tämän vuoden yhdeksänä ensimmäinsenä päivänä olet tuota samaa sopaa ja itsesi toistamista ilman oikeaa asiaa ole kirjoittanut tänne noin 230 kertaa. Ja parin vuoden aikana noin 23 000 kertaa ilman mitään uutta ja yleensäkään ilman mitään järkevää. Sinulla ei mitää hajua ja ymmärrystä miten yhteiskunta toimii.

        Kerroppa ihan julkisest mikä on motiivisi tähän kaikkeen kun olet kuitenkin ihan yksin ajatuksiesi kanssa kuten olet huomannut (vai oletko?) ja niistä ei löydy järjen häivää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ja porvarina voisit edes "yrittää" olla fiksu?

        En usko koskaan olleenikaan porvari, ne kun kaikki kuolivat jo satoja vuosia sitten.

        Olen ensin ollut koululainen, sitten opiskelija, seuraavaksi työläinen ja lopulta työeläkeläinen, joten mistä hitosta sinä sen ajan minulle porvarina olet keksinyt?

        Sinua fiksumpi olen joka tapauksessa, kykenen esittämään uutta mitä hallituksen pitäisi saada aikaan jotta elämämme paranisi, mitä sinä olet sillä linjalla saanut aikaan?

        Miten sinun mielestäsi saamme aikaan uusia tuottavia työpaikkoja? Kai sinulla, jos yleensä ajattelet, siitä joku mielipide löytyy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huommanut pelkästään tämän vuoden yhdeksänä ensimmäinsenä päivänä olet tuota samaa sopaa ja itsesi toistamista ilman oikeaa asiaa ole kirjoittanut tänne noin 230 kertaa. Ja parin vuoden aikana noin 23 000 kertaa ilman mitään uutta ja yleensäkään ilman mitään järkevää. Sinulla ei mitää hajua ja ymmärrystä miten yhteiskunta toimii.

        Kerroppa ihan julkisest mikä on motiivisi tähän kaikkeen kun olet kuitenkin ihan yksin ajatuksiesi kanssa kuten olet huomannut (vai oletko?) ja niistä ei löydy järjen häivää.

        Kun nyt lasket kommenttejani niin ota myös opiksi!

        Et nytkään kyennyt mitään sanomaan päivän aiheeseen! Miten saamme parisataatuhatta (200'000) uutta tuottavaa työpaikkaa, jotta leipää riittää ja velat saadaan maksuun?

        Olisit edes vinkin antanut siitä miten tuon ajattelet onnistuvan! Tätä motiiviahan joutuu jatkamaan kunnes te sosialistitollot asian ymmärrätte! On siis teidän vallassanne sen lopettaminen! SE riittävätkö kykynne siihen, ei taas ole minun vallassani!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        En usko koskaan olleenikaan porvari, ne kun kaikki kuolivat jo satoja vuosia sitten.

        Olen ensin ollut koululainen, sitten opiskelija, seuraavaksi työläinen ja lopulta työeläkeläinen, joten mistä hitosta sinä sen ajan minulle porvarina olet keksinyt?

        Sinua fiksumpi olen joka tapauksessa, kykenen esittämään uutta mitä hallituksen pitäisi saada aikaan jotta elämämme paranisi, mitä sinä olet sillä linjalla saanut aikaan?

        Miten sinun mielestäsi saamme aikaan uusia tuottavia työpaikkoja? Kai sinulla, jos yleensä ajattelet, siitä joku mielipide löytyy?

        Tosin EX-öykkäri etkös sinä ollut yrittäjä? Miten sekaisin olet? Oletko kuullut kokoomuksesta? Ne on porvareita kuten "kepu" ja nyt jopa perusjuomalaiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosin EX-öykkäri etkös sinä ollut yrittäjä? Miten sekaisin olet? Oletko kuullut kokoomuksesta? Ne on porvareita kuten "kepu" ja nyt jopa perusjuomalaiset.

        Olin yrittäjä yli 30 vuotta, enkä usko olevani sekaisin vaan sinua paremmassa kunnossa nupin osalta.

        Kokoomuslainen on kokoomuslainen ja työläinen, ei porvari! Porvarit elivät Hansa aikaan satoja vuosia sitten mutta komuloiset ottivat ne taas vastustajikseen koska niitä oli helppoa moittia, sillä eivät kuolleet hanttiin laita! Jos joku nyt seuraa komuloisten innoituksia niin siitä vaan mutta tänään ei ole porvareita, kaikkihan me olemme työläisiä, vain tehtävät ja ehkä korvauksetkin ovat monenlaisia.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olin yrittäjä yli 30 vuotta, enkä usko olevani sekaisin vaan sinua paremmassa kunnossa nupin osalta.

        Kokoomuslainen on kokoomuslainen ja työläinen, ei porvari! Porvarit elivät Hansa aikaan satoja vuosia sitten mutta komuloiset ottivat ne taas vastustajikseen koska niitä oli helppoa moittia, sillä eivät kuolleet hanttiin laita! Jos joku nyt seuraa komuloisten innoituksia niin siitä vaan mutta tänään ei ole porvareita, kaikkihan me olemme työläisiä, vain tehtävät ja ehkä korvauksetkin ovat monenlaisia.

        "Olin yrittäjä yli 30 vuotta"

        Ja luulet että täällä joku uskoo tuon?

        "enkä usko olevani sekaisin"

        Tuon luettua taitaa muutamalle tulla hymynkare suupieleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olin yrittäjä yli 30 vuotta"

        Ja luulet että täällä joku uskoo tuon?

        "enkä usko olevani sekaisin"

        Tuon luettua taitaa muutamalle tulla hymynkare suupieleen.

        Faktat ovat faktoja eikä sinun uskollasi ole niihin mitään vaikutusta, kuten ei muidenkaan Lyylien.

        Koko Lyyli parvi tuntuu olevan sekaisin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olin yrittäjä yli 30 vuotta, enkä usko olevani sekaisin vaan sinua paremmassa kunnossa nupin osalta.

        Kokoomuslainen on kokoomuslainen ja työläinen, ei porvari! Porvarit elivät Hansa aikaan satoja vuosia sitten mutta komuloiset ottivat ne taas vastustajikseen koska niitä oli helppoa moittia, sillä eivät kuolleet hanttiin laita! Jos joku nyt seuraa komuloisten innoituksia niin siitä vaan mutta tänään ei ole porvareita, kaikkihan me olemme työläisiä, vain tehtävät ja ehkä korvauksetkin ovat monenlaisia.

        Olit luxus-kelan vakioasiakas yli 30 vuotta!! Ja ainoa joka osasi täytyy tukikupongin silmät suljettuna!!!!
        Veronmaksajien kustantama kampaviineri onkin paras ystäväsi!!!!

        Ota opiksi tämä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olit luxus-kelan vakioasiakas yli 30 vuotta!! Ja ainoa joka osasi täytyy tukikupongin silmät suljettuna!!!!
        Veronmaksajien kustantama kampaviineri onkin paras ystäväsi!!!!

        Ota opiksi tämä!

        Esitä nyt jo todisteet wiinereistäsi ja kelatukihakemuksista!

        Ei tuo enää käy edes vitsistä vaan osoittaa sinut kateussairaaksi kun itse et mitään saa aikaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Esitä nyt jo todisteet wiinereistäsi ja kelatukihakemuksista!

        Ei tuo enää käy edes vitsistä vaan osoittaa sinut kateussairaaksi kun itse et mitään saa aikaan!

        Ei meistä jokainen pääsekään laittamaan suuta makeaksi veronmaksajien kustantamilla kampaviinereillä!!! Onneksi kaltaisesi isänmaantoivot taitavat luxus-kela tukikupongin täyttämisen!!!!

        Ota opiksi tämä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei meistä jokainen pääsekään laittamaan suuta makeaksi veronmaksajien kustantamilla kampaviinereillä!!! Onneksi kaltaisesi isänmaantoivot taitavat luxus-kela tukikupongin täyttämisen!!!!

        Ota opiksi tämä!

        Olet tyypillinen komuloissosialisti, et tiedä mitään mutta haukkua pitää vaikka ei tiedä mitä tai ketä haukkuisit.

        Olet pelkkä tyhmä kateutesi vanki! Tuo sinun on syytä oppia!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olet tyypillinen komuloissosialisti, et tiedä mitään mutta haukkua pitää vaikka ei tiedä mitä tai ketä haukkuisit.

        Olet pelkkä tyhmä kateutesi vanki! Tuo sinun on syytä oppia!

        Olet ilmiselvästi häpeissäsi pitkästä yli 30v kestäneestä luxus-kela asiakkuudestasi kun aloit heti haukkumaan!!


        Ota opiksi tämä!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmiselvästi häpeissäsi pitkästä yli 30v kestäneestä luxus-kela asiakkuudestasi kun aloit heti haukkumaan!!


        Ota opiksi tämä!!!

        Ilmeinen totuus tuskin on haukkumista mutta se sikailu noiden viinereittesi ja kelojesi kanssa on haukkumista, koska siitä sinulle ei voi olla vähäisintäkäänm tietoa.

        Se mitä kirjoitin sinusta kuvaavana on se millaisen kuvan olet antanut itsestäsi. Se ei edes voi olla haukkumista eikä edes nimittelyä vaan vain toteamus Lyylin aikaansaanosten tuloksena!

        Jos ityse lähdet linjalle jolle olet lähtenyt jo kuukausia sitten niin miksi en voisi kertoa sitä miltä se näyttää?

        Minä en työasioissani ole tehnyt mitään hävettävää koko aikana vaan olen ollut varsin tehokas ja tunnettukin alallani.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ilmeinen totuus tuskin on haukkumista mutta se sikailu noiden viinereittesi ja kelojesi kanssa on haukkumista, koska siitä sinulle ei voi olla vähäisintäkäänm tietoa.

        Se mitä kirjoitin sinusta kuvaavana on se millaisen kuvan olet antanut itsestäsi. Se ei edes voi olla haukkumista eikä edes nimittelyä vaan vain toteamus Lyylin aikaansaanosten tuloksena!

        Jos ityse lähdet linjalle jolle olet lähtenyt jo kuukausia sitten niin miksi en voisi kertoa sitä miltä se näyttää?

        Minä en työasioissani ole tehnyt mitään hävettävää koko aikana vaan olen ollut varsin tehokas ja tunnettukin alallani.

        "Se mitä kirjoitin sinusta kuvaavana on se millaisen kuvan olet antanut itsestäsi."

        Kerrohan sinä nyt oma mielipiteesi siitä, että minkälaisen kuvan me kaikki muut palstalaiset olemme nyt sitten saaneet sinusta?

        Ja älähän nyt sitten vain yritä valehdella yhtään mitenkään, sillä valehtelusta sinä ainakin tähän asti olet ihan aina jäänyt ihan heti kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se mitä kirjoitin sinusta kuvaavana on se millaisen kuvan olet antanut itsestäsi."

        Kerrohan sinä nyt oma mielipiteesi siitä, että minkälaisen kuvan me kaikki muut palstalaiset olemme nyt sitten saaneet sinusta?

        Ja älähän nyt sitten vain yritä valehdella yhtään mitenkään, sillä valehtelusta sinä ainakin tähän asti olet ihan aina jäänyt ihan heti kiinni.

        "sillä valehtelusta sinä ainakin tähän asti olet ihan aina jäänyt ihan heti kiinni."

        Niin sinäkin. Sinus osalla tietysti tyhmyys ja mielenterveys osallisena.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ilmeinen totuus tuskin on haukkumista mutta se sikailu noiden viinereittesi ja kelojesi kanssa on haukkumista, koska siitä sinulle ei voi olla vähäisintäkäänm tietoa.

        Se mitä kirjoitin sinusta kuvaavana on se millaisen kuvan olet antanut itsestäsi. Se ei edes voi olla haukkumista eikä edes nimittelyä vaan vain toteamus Lyylin aikaansaanosten tuloksena!

        Jos ityse lähdet linjalle jolle olet lähtenyt jo kuukausia sitten niin miksi en voisi kertoa sitä miltä se näyttää?

        Minä en työasioissani ole tehnyt mitään hävettävää koko aikana vaan olen ollut varsin tehokas ja tunnettukin alallani.

        "Minä en työasioissani ole tehnyt mitään hävettävää koko aikana vaan olen ollut varsin tehokas ja tunnettukin alallani."

        Tuo oli paras. Etenkin kun tiedetää tuo "alasi".


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Se mitä kirjoitin sinusta kuvaavana on se millaisen kuvan olet antanut itsestäsi."

        Kerrohan sinä nyt oma mielipiteesi siitä, että minkälaisen kuvan me kaikki muut palstalaiset olemme nyt sitten saaneet sinusta?

        Ja älähän nyt sitten vain yritä valehdella yhtään mitenkään, sillä valehtelusta sinä ainakin tähän asti olet ihan aina jäänyt ihan heti kiinni.

        Se on sinun ja muiden Lyylien asia ajatella asioista mitä lystäätte.

        Jos teillä on älliä niin tulette havaitsemaan jotta olen antanut hyviä neuvoja joita kannattaa harkita lähteä seuraamaan!

        Se mitä teistä arvelen verbaalisten ulostustenne perusteella on, ettei sitä älliä teiltä Lyyleiltä löydy!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minä en työasioissani ole tehnyt mitään hävettävää koko aikana vaan olen ollut varsin tehokas ja tunnettukin alallani."

        Tuo oli paras. Etenkin kun tiedetää tuo "alasi".

        Enpä usko sinun tietävän sitä mikä minun erikoisalani oli aikoinaan. Osalle alastani ei Suomesta alkuun löytynyt toista joka olisi niihin hommiin kyennyt.

        Minä tiedän, sinä et!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Enpä usko sinun tietävän sitä mikä minun erikoisalani oli aikoinaan. Osalle alastani ei Suomesta alkuun löytynyt toista joka olisi niihin hommiin kyennyt.

        Minä tiedän, sinä et!

        "Enpä usko sinun tietävän sitä mikä minun erikoisalani oli aikoinaan"

        Eikö tuo ole edelleen erikoisalaasi?

        "Osalle alastani ei Suomesta alkuun löytynyt toista joka olisi niihin hommiin kyennyt."

        Höpö höpö- Mielenteyspotilaista on aina ollut Suomessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Enpä usko sinun tietävän sitä mikä minun erikoisalani oli aikoinaan"

        Eikö tuo ole edelleen erikoisalaasi?

        "Osalle alastani ei Suomesta alkuun löytynyt toista joka olisi niihin hommiin kyennyt."

        Höpö höpö- Mielenteyspotilaista on aina ollut Suomessa.

        Eli sinulla ei ole käsitystä vaan vetelet pravdaa! Sinuna häpeäisin moista töryn levittelyä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Enpä usko sinun tietävän sitä mikä minun erikoisalani oli aikoinaan. Osalle alastani ei Suomesta alkuun löytynyt toista joka olisi niihin hommiin kyennyt.

        Minä tiedän, sinä et!

        Sen uskon, sillä harvempi valitsee urakseen ilmaisen kampaviinerin jyystämistä!! Ja vieläpä vuosikymmenestä toiseen!!!!

        Ota opiksi tämä!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sillä valehtelusta sinä ainakin tähän asti olet ihan aina jäänyt ihan heti kiinni."

        Niin sinäkin. Sinus osalla tietysti tyhmyys ja mielenterveys osallisena.

        Äitiskö sano?

        Sinä se et näytä olevan nyt kumminkaan ihan se rukousnauhasi ihan kirkkain helmi. :-))


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Se on sinun ja muiden Lyylien asia ajatella asioista mitä lystäätte.

        Jos teillä on älliä niin tulette havaitsemaan jotta olen antanut hyviä neuvoja joita kannattaa harkita lähteä seuraamaan!

        Se mitä teistä arvelen verbaalisten ulostustenne perusteella on, ettei sitä älliä teiltä Lyyleiltä löydy!

        "Jos teillä on älliä niin tulette havaitsemaan jotta olen antanut hyviä neuvoja joita kannattaa harkita lähteä seuraamaan!"

        Ei täällä nyt kukaan todellakaan koskaan ole pyytänyt sinun neuvojasi tai ihan muutenkaan sinulta yhtään mitään yhtään mihinkään. Kyllä me pärjätään ihan hyvin ilman sinun neuvojasikin.

        Tuo väkisin tuputtamisesi minua ainakin nyt ihmetyttää todella kovasti.
        Sillä et sinä nyt koskaan pysty ketään väkisin käännyttämään yhtään mihinkään. Teet itsestäsi nyt vain noine huvittavine jorinoinesi täydellisen idiootin jollekka aina vain nauretaan ihan päin naamaa.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Eli sinulla ei ole käsitystä vaan vetelet pravdaa! Sinuna häpeäisin moista töryn levittelyä!

        Sinun henkinen tilasi ei edes ymmärrä sanaa häpeäminen. Eikä ymmärrystä. Missä ja koska sinun kanssa edes joku, edes joku yksi olisi ollut samaa mieltä. Eikä nyt ole kyse ammattinsa vuoksi sinun kanssa saamaa mieltä olevista hoitohenkilöistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen uskon, sillä harvempi valitsee urakseen ilmaisen kampaviinerin jyystämistä!! Ja vieläpä vuosikymmenestä toiseen!!!!

        Ota opiksi tämä!!!!!

        Kampawiineri Lyylikin näyttää varsin yövirkulta! Oletko syönyt niitä ihan liikaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jos teillä on älliä niin tulette havaitsemaan jotta olen antanut hyviä neuvoja joita kannattaa harkita lähteä seuraamaan!"

        Ei täällä nyt kukaan todellakaan koskaan ole pyytänyt sinun neuvojasi tai ihan muutenkaan sinulta yhtään mitään yhtään mihinkään. Kyllä me pärjätään ihan hyvin ilman sinun neuvojasikin.

        Tuo väkisin tuputtamisesi minua ainakin nyt ihmetyttää todella kovasti.
        Sillä et sinä nyt koskaan pysty ketään väkisin käännyttämään yhtään mihinkään. Teet itsestäsi nyt vain noine huvittavine jorinoinesi täydellisen idiootin jollekka aina vain nauretaan ihan päin naamaa.

        Ette kuitenkaan edes koko Lyyli armeijankaan voimin kykene kertomaan missä olisin väärässä ja miksi. Ette kykene kertomaan miten asioihin pitäisi suhtautua jotta työllisyys paranisi edes sen verran kuin oli hallitusohjelmassa eli 75%:n.

        Teillä Lyyleillä ei ole mitään muuta kuin valitus, jotta muut ovat väärässä, vaikka ette itsekään tiedä mitä mieltä pitäisi olla! Jos tietäisitte niin kykenisitte kertomaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun henkinen tilasi ei edes ymmärrä sanaa häpeäminen. Eikä ymmärrystä. Missä ja koska sinun kanssa edes joku, edes joku yksi olisi ollut samaa mieltä. Eikä nyt ole kyse ammattinsa vuoksi sinun kanssa saamaa mieltä olevista hoitohenkilöistä.

        On täälläkin joku muukin joskin harvoin esittänyt saman suuntaisia ajatuksia ainakin ay mafian suhteen.

        Toisaalta te Lyylit ette esitä mitään muuta ajatusta kuin jotain mitä muut mielestänne ajattelevat väärin, ette kykene kertomaan edes sitä miten pitäisi asiasta ajatella ja minkä vuoksi! Kun tuonkin edes ymmärtäisitte niin voitaisiin keskustella, nythän se on mahdotonta. Nyt joudun vain tolkuttamaan samaa, koska ajatus päässänne ei oikein lähde käyntiin!

        Noilla hoitohenkilökunta vitseillänne ette pääse eteenpäin, vaan kannattaa miettiä oikeita ajatuksia, joille kykenette esittämään perusteita!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        On täälläkin joku muukin joskin harvoin esittänyt saman suuntaisia ajatuksia ainakin ay mafian suhteen.

        Toisaalta te Lyylit ette esitä mitään muuta ajatusta kuin jotain mitä muut mielestänne ajattelevat väärin, ette kykene kertomaan edes sitä miten pitäisi asiasta ajatella ja minkä vuoksi! Kun tuonkin edes ymmärtäisitte niin voitaisiin keskustella, nythän se on mahdotonta. Nyt joudun vain tolkuttamaan samaa, koska ajatus päässänne ei oikein lähde käyntiin!

        Noilla hoitohenkilökunta vitseillänne ette pääse eteenpäin, vaan kannattaa miettiä oikeita ajatuksia, joille kykenette esittämään perusteita!

        https://www.youtube.com/watch?v=p1i6XNyPd1o
        Kokoomuslainen "työläinen" eikös Niinistö yrittänyt tällä siis Sauli, työväen.....
        Ja ex-öykkäri se valoa kantoi taloon kangas-säkillä kunnes huomasi et muovisäkki............


      • Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=p1i6XNyPd1o
        Kokoomuslainen "työläinen" eikös Niinistö yrittänyt tällä siis Sauli, työväen.....
        Ja ex-öykkäri se valoa kantoi taloon kangas-säkillä kunnes huomasi et muovisäkki............

        Jos oikeasti kuuntelet mitä Jyrki sanoi niin siinä olisi SS porukallekin oppia!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos oikeasti kuuntelet mitä Jyrki sanoi niin siinä olisi SS porukallekin oppia!

        Jyrki "siilinjärven" matikkanero sanoi et alvit maksaa japanilaiset? Oi Ex-öykkäri et osaa arvostella kokoomuslaista kuin et ne on neroja, tosin kun samat jotka neuvotteli Suomen eu jäsennnyydestä ja kaik oli pelkää tuloa vaik kaik oli pelkkää menoa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jyrki "siilinjärven" matikkanero sanoi et alvit maksaa japanilaiset? Oi Ex-öykkäri et osaa arvostella kokoomuslaista kuin et ne on neroja, tosin kun samat jotka neuvotteli Suomen eu jäsennnyydestä ja kaik oli pelkää tuloa vaik kaik oli pelkkää menoa...

        Miksi japsit niitä maksaisivat?

        En usko Jyrkin niin sanoneen vaan, jotta vaikka myydään japsi telkku, niin siitäkin alvi tulee valtion kassaan!

        Kokonaiskuluttajahinnasta siis osa jää tänne eikä lähde Tokioon!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi japsit niitä maksaisivat?

        En usko Jyrkin niin sanoneen vaan, jotta vaikka myydään japsi telkku, niin siitäkin alvi tulee valtion kassaan!

        Kokonaiskuluttajahinnasta siis osa jää tänne eikä lähde Tokioon!

        Kaksikymmentäseitsemän satua ja tarinaa lisää niin saat historiaasi 24 000 lähes samanlaista täyteen.

        Tsemppiä. Kaikki terveet kannustaa sinua ja on oikeasti iloisia puolestasi että pystyt tuollaiseen tuossa tilassa.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos oikeasti kuuntelet mitä Jyrki sanoi niin siinä olisi SS porukallekin oppia!

        Jyrki sanoi perinteiseen tyyliin "taas kokoomus tunaroi, paras kutsua SDP apuun", ja näinhän se on! Oikeistopuolueet tunaroi ja pyytävät vasemmistoia siivoamaan jälkensä!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksikymmentäseitsemän satua ja tarinaa lisää niin saat historiaasi 24 000 lähes samanlaista täyteen.

        Tsemppiä. Kaikki terveet kannustaa sinua ja on oikeasti iloisia puolestasi että pystyt tuollaiseen tuossa tilassa.

        Olen ehkä osunut todella hyvin, koska Lyyli ei kykene asiaan vaan jatkaa pelkkää pravdaansa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jyrki sanoi perinteiseen tyyliin "taas kokoomus tunaroi, paras kutsua SDP apuun", ja näinhän se on! Oikeistopuolueet tunaroi ja pyytävät vasemmistoia siivoamaan jälkensä!!

        Voisit laittaa linkin josta tuo lainaus löytyy, edes jonkin Jyrkin esittämänä!

        Vasemmisto ei ole koskaan saanut mitään aikaan ilman oikeiston yritysmaailman rahoitusta.

        Ainakin lähes kaikki vasemmiston yritykset yritysmaailmassa ovat kaatuneet osaamattomuuteen talouden hoidossa, sinne menivät OTK, Kansa yhtiöt ja OP Yhteistuki noin esimerkkeinä tunkiolle!

        Miten sinä tuon vasemmiston suorittaman siivoamisen oikeasti osoitat, mihin eri asioihin siinä vetoat, joilla Suomen talous ja työllisyys olisivat nousukiitoon lähteneet? Voisitko selvittää kun ei tule mieleen!


    • Anonyymi

      Joku kyseenalaisti Oikeudenmukaisuutta. Väitättekö että Ay, ja Sak ajaa vain työläisen etuja.Kyllä siinä työnantajan mielipide otetaan huomioon. Kuka se pelasti yleislakolta Ahon ollessa pääministerinä, SAK, jopo 2kertaa. Persut ovat nyt epätietoisia, kun luulevat että sak ei tee mitään. Niin se on kun kaikki on tullut valmiina katettuna.

      • Anonyymi

        SAK uhkasi hallitusta yleislakolla. Erityisesti metallilitto oli taipumaton silloiseen kiky-sopimukseen, minkä takia hallitus oli pakotettu devalvoida. Siitä lähti alamäki, jossa konkursseja konkurssien perään, työttömyys kimposi 400.000 henkeen, tuhannet ihmiset tekivät itsemurhan joutuessaan talousahdinkoon. SAK ei pelastanut vaan aiheutti.


      • Anonyymi

        Ahon pääministerikandidaattina yleislakon uhka oli kyllä vastuutonta oman edun tavoittelua metallin ja paperin osalta. Heidän oman edun tavoittelu oli vahvan markan puolustajien kera kohtalokas kymmenille tuhansille yritykselle sekä sadoille tuhansille työntekijöille.
        Niitä laskuja maksetaan edelleen, montakohan itsemurhaakin talouskriisi aiheutti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahon pääministerikandidaattina yleislakon uhka oli kyllä vastuutonta oman edun tavoittelua metallin ja paperin osalta. Heidän oman edun tavoittelu oli vahvan markan puolustajien kera kohtalokas kymmenille tuhansille yritykselle sekä sadoille tuhansille työntekijöille.
        Niitä laskuja maksetaan edelleen, montakohan itsemurhaakin talouskriisi aiheutti?

        Tosin joku Viinanen kok löi vetoa et Suomi?? Ja kas mites kävi? Ja missäs Aho nykyään luuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin joku Viinanen kok löi vetoa et Suomi?? Ja kas mites kävi? Ja missäs Aho nykyään luuraa?

        Paperi sahasi omaa oksaansa, tuhansia työpaikkoja vähemmän. Metalli on kuihtunut yhdeksi liitoksi SAK alle, teollisuuden alansa hiipuvassa suhdanteessa. Suomi olisi selvinnyt paljon vähäisemmin vaurioin jos liitot eivät olisi olleet niin lyhytnäköisiä.
        Ei Aho näytä kovin kärsineeltä, varmaan mielenkiintoinen työhistoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paperi sahasi omaa oksaansa, tuhansia työpaikkoja vähemmän. Metalli on kuihtunut yhdeksi liitoksi SAK alle, teollisuuden alansa hiipuvassa suhdanteessa. Suomi olisi selvinnyt paljon vähäisemmin vaurioin jos liitot eivät olisi olleet niin lyhytnäköisiä.
        Ei Aho näytä kovin kärsineeltä, varmaan mielenkiintoinen työhistoria.

        Tosin kuka tähän maahan tuo tuloja? Politiiko vai työläinen? Tosin Aho oli myös hiitoliitossa ja senkin sai samaan jamaan kuin Suomen talouden.


    • Anonyymi

      Pitää kuulua työttömyyskassaan, että saa ansiosidonnaisen. Ei tartee kuulua liittoon. Vapaa kassa on YTK. Siinä on jo lähes 500.000 jäsentä. Kohta enemmän kuin SAK:ssa, jonka liittojen jäsenmäärät laskussa.

      Yleissitovuus hoitaa palkat. Työnantaja päättää, minkä liiton TESin mukaan eletään. TESiä sovelletaan kaikkiin, oli liitossa, ja missä tahansa liitossa tahi ei.

      Alle 20 hengen yrityksissä, jotka eivät ole liitossa ei tarvitse olla luottamusmiesjärjestelmää. Hakaniemi ei määrää mitään. Luottamusmiesjärjestelmä ei ole yleissitovuuden piirissä.

      Työt eivät ole koskaan lakossa, vaikka ay-pomot usein niin väittävät. Vain jotkut työläiset ovat. Lakon ajalta ei kerry palkkaa, ei eläkettä, ei lomakorvauksia, ei merittiä. Lakossa kaikki menettävät.

      Kuinka paljon tuli takkiin viime talven lakoissa? Oletko laskenut. Kuinka paljon Kotidatan Pron lakkoihin osallistuneet ovat kärsineet rahallisesti? Ne ansiot eivät tule koskaan takaisin. Puoliso kiittää. Taisi jäädä lapsen luistimet hankkimatta.

      • Anonyymi

        Aivan, YTK kassa on porvarin perustama onnea kun palkkasi lähtee alakiitoon työajan kasvaesssa, mites sitä ennen lauantaikin työpäivä mitä luulet kuka tai mikä liitto sai aikaan et 5 päivää viikossa riittää yrittääjää elättää, miksi markkinataloudessa pitää maksaa yritystukea? Eikös yrityksen pidä tulla toimeen millä?????


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe