Kulta, se sun koira

Anonyymi

Sopisiko sellainen järjestely, että otat minut petiin viereen sun koiran sijaan. En tiedä, makoileeko sun koiras vierellä, mutta minä ainakin haluaisin. Joskus se taitaa maata ja silloin olisi minun hetkeni. Ehkä sun koira olisi kuitenkin rauhallisempi vieressä.

Naiselle mieheltä

18

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minnes sen vaimon jätät siks aikaa?

      • Anonyymi

        korjaus: vaimos


    • Anonyymi

      Se tunkee päälle, nuolee naamaa ja haluaa, että sitä rapsutetaan. Et ei se oo kovin rauhallinen.

      • Anonyymi

        Suurin piirtein noin minäkin alkuvaiheessa tekisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin piirtein noin minäkin alkuvaiheessa tekisin.

        😁 . No hän saisi tehdäkin. En komentaisi lattialle niinkuin koiraa komennan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁 . No hän saisi tehdäkin. En komentaisi lattialle niinkuin koiraa komennan.

        Niin, eikä minulla ole niin paljon karvoja.

        Sisäruokinnalla, jos sopii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin piirtein noin minäkin alkuvaiheessa tekisin.

        hahahahahahahaha!

        tää oli hyvä.


    • Anonyymi

      Kerro vähän tuosta koirasta, jonka paikan haluaisit..

      • Anonyymi

        Tarjoan naiselle koiran sijaispalvelua. Olen läsnä ja seuraan häntä, eikä tarvitse edes hihnassa pitää. Ehkä en osaa haukkua samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoan naiselle koiran sijaispalvelua. Olen läsnä ja seuraan häntä, eikä tarvitse edes hihnassa pitää. Ehkä en osaa haukkua samalla tavalla.

        Uuu mietin tätä,.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoan naiselle koiran sijaispalvelua. Olen läsnä ja seuraan häntä, eikä tarvitse edes hihnassa pitää. Ehkä en osaa haukkua samalla tavalla.

        Kiitos vastauksesta. Haukkuva koira ei pure onneks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Haukkuva koira ei pure onneks.

        Niin ei pure. Mulla on varmaan sama luonne kuin koirallasi. Saatan vähän jolkottaa siellä täällä, mutta kohta läähätän taas perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei pure. Mulla on varmaan sama luonne kuin koirallasi. Saatan vähän jolkottaa siellä täällä, mutta kohta läähätän taas perässä.

        Niin varmaan onkin :) Sulla tai hänellä. Kuulostaa hellyyttävältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoan naiselle koiran sijaispalvelua. Olen läsnä ja seuraan häntä, eikä tarvitse edes hihnassa pitää. Ehkä en osaa haukkua samalla tavalla.

        Aika huonosti toimis oman koirani sijaisena tuo. Kotioloissa koirani makoilee lähinnä omalla paikallaan. Kutsuttaessa tulee ja syömään tietenkin. Omalla pihallakaan ei mitenkään seuraile, vaan nuuskii omia juttujaan. Kutsuttaessa taaskin tulee toki. Lenkillä kulkis nätisti ilman hihnaakin, mutta muiden kulkijoiden iloksi pidän kiinni. Ei se sielläkään erityisesti mua seuraile, vaan ympäristöä. Huomioi kyllä heti kun pyydetään. Ikinä mun koirani ei hauku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoan naiselle koiran sijaispalvelua. Olen läsnä ja seuraan häntä, eikä tarvitse edes hihnassa pitää. Ehkä en osaa haukkua samalla tavalla.

        Oletko samanlainen sängynvaltaaja mitä koirani on, silloin harvoin kun se vieressäni nukkuu? Eli pienikokoisuudestaan huolimatta valloittaa kaksi kolmasosaa sängystä, asettuen nukkumaan selkä selkää vasten keskellä sänkyä. Oman tilansa hän kyllä muutenkin ottaa, kun tykkää istua sylissäni rapsutettavana, ja kun räplään luuria, tulee hän nuolemaan naamaani, ja etenkin suutani sen merkiksi että huomiota hänelle kiitos -jopa kesken puhelun.

        Koska puhumme vanhempieni kanssa kovaan ääneen, on koirani todennut että saadakseen äänensä kuuluville, on hänenkin haukuttava kovaa ja täten kertoa mielipiteensä eri asioihin. Kuten siihen, että auton pysähdyttyä hän ilmoittaa kuuluvasti ettei hän aio jäädä autoon odottamaan, vaan haluaa tulla mukaan.

        Koirani haluaa olla aina siellä missä muutkin, ja kulkee innokkaasti aina mukana. Hän rakastaa autoajeluita takapenkin ikkunassa maisemia katsellen, mutta ei osaa varoa niitä siitä huolimatta että on kertaalleen jo jäänyt auton alle, ja sen myötä menettänyt häntänsä. Siksi lenkillä ollessa on aina seurattava katseella koiran touhuja, ettei tämä hyppää yhtäkkiä hajun tai muun huomiota herättävän perässä tielle juuri kun auto on tulossa. Jopa toisen ihmisen kanssa jutellessa pitää aina seurata katseella koiraa ihmisen sijaan.

        Koska koirani asuu vanhempieni luona erinäisten syiden takia, on sijaisen paikka poikkeustilanteita lukuun ottamatta aina vapaa.

        Hyvää uuttavuotta!


    • Anonyymi

      Jossain kohtaa koiraa kävellyttäessä on sulla saattanut tulla mieleen romanttisia ajatuksia, ei koiran kanssa kylläkään. Tai joskus muulloin ajatukset eksyy. Aasinsillan kautta tästä se, että mulla olis romanttinen moodi päällä heti alusta asti. Ajattele, me kahden. No, siksi sinne sun luo haluankin.

      Se toki, että olen paljon pelottavampi kuin sun koiras, mutta suojella osaan silti.

    • Anonyymi

      Tua jaloissa se nukkuu nyt . Yleensä ei. Sillä on oma sänky. Et oo edes nähdä halunnut. Tästä on vielä matkaa sänkyyn...

    • Minä ilman koiraa ei ole hänelle mikään vaihtoehto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe