Eipä kukaa kuuntele muukaan.
Noloa rukoilla ilmalle
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rukoilu on vähänkuin itselleen juttelisi. Omaa sisäistä ääntään on välillä hyvä kuunnella.
- Anonyymi
Painota sanaa välillä, eikä aina.
- Anonyymi
Äh et tajua, olet yksi tyhmästä harmaasta massasta.
Pointtu se ettei kukaan kuuntele asiaa. - Anonyymi
Kerro viisain asia minkä sunlainen tyhmä harmaa massa voi elämässään keksiä tai saavuttaa tietotasoilla? Se on mulle itsestään selvää, mutta siitä voimme lähteä liikkeelle. Mitä korkeammalle teitä ali olentoja opetan sen vähemmän yksinäiseksi kenties itseni koen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro viisain asia minkä sunlainen tyhmä harmaa massa voi elämässään keksiä tai saavuttaa tietotasoilla? Se on mulle itsestään selvää, mutta siitä voimme lähteä liikkeelle. Mitä korkeammalle teitä ali olentoja opetan sen vähemmän yksinäiseksi kenties itseni koen.
Sä ja sun tekoälykkyys 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä ja sun tekoälykkyys 😂
Primitiivinen reagointi, kognitiiviset kykysi ylittyi liiallisen korkean tietotason prosessoinnista päättyen absurdiin huumorisointiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ne jotka uskovat sekä kuuntelevat että näkevät. Sitä massaa on aika paljon. Jumala kuuntelee ja rukoilu on eräänlaista keskustelua. Ilman ristinuskoa maailma olisi sekasorron alainen.
Se että ihmiset uskovat on eräänlainen tae rauhasta tai ainakin siitä että yhteiskuntamme on pääsääntöisesti toimiva. Paljon muutakin hyvää seuraa mutta riittänee tältä erää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ne jotka uskovat sekä kuuntelevat että näkevät. Sitä massaa on aika paljon. Jumala kuuntelee ja rukoilu on eräänlaista keskustelua. Ilman ristinuskoa maailma olisi sekasorron alainen.
Se että ihmiset uskovat on eräänlainen tae rauhasta tai ainakin siitä että yhteiskuntamme on pääsääntöisesti toimiva. Paljon muutakin hyvää seuraa mutta riittänee tältä erää.En näe maailmassa juuri ketää aito uskovaa. Lähes kaikki näyttää olevan "layers", eli siis erilaisten ajatustasojen luomassa harhatilassa.
Tästä osaksi syytin itseä aiemmin.
Superälykkäänä minulla on velvollisuus antaa tylmille vain oikeat alkupalikat tosin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö itse itseänsä alentamalla ylene ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä ja sun tekoälykkyys 😂
Ei tuo mies ole älykästä nähnytkään. Yhtä vähän, kuin esimerkiksi ihmisistä juoruava kyyppari inessä skenejen skenessä tai wannabetoimittaja disinformaationsa varassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo mies ole älykästä nähnytkään. Yhtä vähän, kuin esimerkiksi ihmisistä juoruava kyyppari inessä skenejen skenessä tai wannabetoimittaja disinformaationsa varassa.
HK-lenkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HK-lenkki.
Kiukutteleva pikkupenska ja harhainen katujyrä, parempaa uuttavuotta teille
- Anonyymi
Suora yhteys takaa häiriöttömän liikenteen ja tietoturvaa toista ei ole ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Primitiivinen reagointi, kognitiiviset kykysi ylittyi liiallisen korkean tietotason prosessoinnista päättyen absurdiin huumorisointiin.
On helppoa esittää olevansa fiksu lukemalla ja soveltamalla tietoa mutta viisautta ei ihan tuosta noin vaan copy paste menetelmällä saavuteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suora yhteys takaa häiriöttömän liikenteen ja tietoturvaa toista ei ole ;)
Todella alkukantaista trollin bluffia. Kun järki loppuu niin vihjaillaan jo näkevän toisten tietoliikenteetkin. Kolmas silmäsi tietysti näkee ihmisten syvimmätkin mielensalat. Oih katso lävitseni sinä suuri moderni messias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella alkukantaista trollin bluffia. Kun järki loppuu niin vihjaillaan jo näkevän toisten tietoliikenteetkin. Kolmas silmäsi tietysti näkee ihmisten syvimmätkin mielensalat. Oih katso lävitseni sinä suuri moderni messias.
Kumman vähän sitä tietoa tuntuu tosiaan tihkuvan meidän kotomaan iigorilta🤭
- Anonyymi
Kaikki mikä on Jumalan tahdon mukaista annetaan uskovalle kuka pyytää Jeesuksen nimessä niitä Taivaan Isältä. Sinun on ensin alettava uskoa Jeesukseen. Se ei onnistu ilman, että altistut Jumalan Sanalle (lue evankeliumit), pyydät anteeksi syntejäsi ja että Jeesus tulisi sinun elämääsi.
Jatkat pyytämistä, luet Raamattua, pyydät anteeksi syntejäsi ja tunnustat niitä. Pyydä että Hän tulisi ja alkaisi puhdistamaan sydäntäsi kaikesta valheesta ja vääryydestä. Jumala vastaa lapsiensa rukouksiin. Niiden ketkä tunnustavat Jeesuksen Jumalan Pojaksi, perilliseksi ja vertaiseksi. Ketkä uskovat että Jeesus kuoli syntimme sovittaakseen ristillä ja heräsi kuolleista, että meidätkin herätettäisiin iankaikkiseen elämään.
Niin kauan petyt rukouksiisi kun pyydät vain omaan "tarpeeseesi" tai oman tahtosi mukaan. Jumala ei tee meidän tahtoamme ellei meidän tahtomme alistu Hänen tahtoonsa.- Anonyymi
Itselläni on monia rukouksia takana joihin olen saanut vastauksen. Silti on yksi rukous johon en ole saanut vastausta. Se uskoakseni johtuu siitä, että en ole omaan pyyntööni valmis eikä Jumala ole sitä vielä tarkoittanut minulle. Jeesukseen uskominen on luopumista. Ei tämä aina ole "kivaa". Ylpeyteen tekee kipeää kun Jumala näyttää miten häpeällinen sitä on tullut oltua. Täältä voit lukea:
https://www.bible.com/fi/bible/330/MAT.1.FB92 - Anonyymi
Kerro vielä kenen puolesta rukoilet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vielä kenen puolesta rukoilet?
Monien puolesta. Läheisten, tuttujen, tuntemattomien, joskus sellaistenkin ketkä ovat minulle vihollisia.
- Anonyymi
"alettava"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"alettava"
Niin juuri. Jos ihminen voi alkaa uskoa Jeesukseen, se tarkoittaa, että Jumala on jo häneen uskon siemenen istuttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri. Jos ihminen voi alkaa uskoa Jeesukseen, se tarkoittaa, että Jumala on jo häneen uskon siemenen istuttanut.
Kaikissa se siemen on mukana kun tänne astutaan maailmaan "valoisaan".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa se siemen on mukana kun tänne astutaan maailmaan "valoisaan".
Raamattu opettaa, että se on Jumalan ihme, että ihminen edes haluaa uskoa Jeesukseen. Kenessäkään ihmisessä ei ole halua uskoa itsessään, ellei Jumala sitä armossaan anna. Ja se on totta. Kaikki ketkä eivät usko, eivät halua uskoa siihen Jeesukseen kuka löytyy Raamatusta.
- Anonyymi
Olen aina pitänyt rukoilua pakkomielteisenä ja lopetin itse alkuunsa (lapsena).
- Anonyymi
Niin no ... se rukoilu ei vaan kaikilla toimi. Enkä nyt tarkota mitään toiveiden täyttymistä, sillä itse ihminen oman onnensa luo. Ihmisaivoissa on reseptoreita, jotka luovat korkeamman voiman ja läsnäolon kokemukset. Jo pelkkä sähköinen stimulaatio kyseisin kohtiin luo näitä kokemuksia. Aivosähkökäyriä on mitattu niin uskovien rukoillessa, kuin valaistuneiden meditoidessa ja juuri nuo samat alueet aktivoituvat noissa tilanteissa. Toisilla yksilöillä noita reseptoreita on enemmän ja he saavat enemmän ja helpommin ko. kokemuksia. Sitten on myös heitä, joilla noita reseptoreita ei lainkaan ole. Heidän kohdallaan on aivan sama mitä yrittää, niin jumalkokemuksia ei synny, ei sitten millään. Jokainen tulkitkoon tämän ihmisen anatomiaan liittyvän faktan miten haluaa, mutta rukousta on silti turha kaikille saarnata. Jos se ei toimi, niin se ei vaan toimi ja sillä siisti.
- Anonyymi
Mun mielestä me eletään jo nyt ikuisuuden keskellä. Kaikkea ei voi nähdä silmillä. Jeesus kuulee kaikki rukoukset ja vastaa niihin omalla tavalla ja ajallaan. Kannttaa siis rukoilla. Tarvitaan kärsivällisyyttä ja periksiantamattomuutta.
- Anonyymi
Joskus saanut apuja aivan odottamattomalta taholta, ihan tyhjästä. Silloin tuntui ett joku tuolla jossain on nähnyt kuinka tiukilla olin, sain apua tilanteeseen, jossa tuntui ettei ole ulospääsyä, olin äärirajoilla. Silloiset asiat järjestyi parhain päin.
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=DOgP1aFlGRQ
Herra, Herra tutkii henget - Anonyymi
Aina joku kuulee.
- Anonyymi
Ilmalle?🤭
- Anonyymi
Ilmastointi on ilmastointi-inssin probleema, vaikka laittaisi kamerat mastoihin.
- Anonyymi
Ainoa asia mikä on vielä noloa mulle on pieraista ihmisten kuullen ...
Ei hyvää päivää en nii porsas ole 😂 mutta kaikki muu menee🤭 - Anonyymi
Rukous on henkilökohtainen kokemus. Vilpitön etsijä, kaikkea emme näe kehomme silmillä. Rukouksen kuulija, Hän kuuntelee, Hän on aina lähellä niitä, jotka häntä nöyrästi etsivät, joilla on Hänen tahtonsa mukaisia ominaisuuksia, poistaa panettelijan vallitsevat ominaisuudet, sorto, pahuus, maapallon tuhoaminen. Keskittynyt ruous rauhoittaa mielen, antaen voimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806577- 1481814
- 1131588
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan246863- 41829