Nauran sulle joskus senkin..

Anonyymi

Mutta se on hyväntahtoista ja rakastavaa naurua. Öitä. Painun sänkyyn.

44

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Öitä 😘

    • Anonyymi

      Niin minäki klo.02 huomenna juhlin koko päivän hi hiii😅🍾

    • Anonyymi

      Niin varmaan. Menet sänkyyn ja otat nallen kainaloosi. Arvaa vihaanko sitä nallea? Olen mustasukkaista kiukkua täynnä. Joskus vielä tuhoan sen nallen. Öitä.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣 Mun nalle unohtui matkasta pois kun lähdin reissuun eli nyt se on ypöyksin sängyssäni 🙁😀 Hyvää Yötä.


      • Anonyymi

        Mulla on yksi tunnearvonalle. Et saa sitä tuhota.


    • Anonyymi

      Olen myös nauranut sun jutuilles.

      • Anonyymi

        Sitä en epäile. En ole tähän aiemmin vastannut. Tulin vasta tähän ton jälkeen.


    • Anonyymi

      Naurat sille mitä sanoin? Minä taas olen nauranut mies sille yhdelle jutulle, mikä tapahtui, kun nähtiin ensimmäisen kerran :)

      • Anonyymi

        No mikä siinä oli hauskaa ja et saa mennä minnekään ennen kuin ollaan juteltu irl 😡 😡 😡 😡 😡 Mä olen aina mustasukkainen sinusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä siinä oli hauskaa ja et saa mennä minnekään ennen kuin ollaan juteltu irl 😡 😡 😡 😡 😡 Mä olen aina mustasukkainen sinusta

        Ollaan me juteltu. Tavallaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä siinä oli hauskaa ja et saa mennä minnekään ennen kuin ollaan juteltu irl 😡 😡 😡 😡 😡 Mä olen aina mustasukkainen sinusta

        Olen illalla lähdössä 🍾🤑


    • Anonyymi

      Miksi juuri mun piti saada sielunkumppaniksi sun kaltainen hullu kiukkupussi?

      • Anonyymi

        Mä olen niin pahoillani...


      • Anonyymi

        Yritätkö kenties lyödä aikaisemmat lapselliset alentuvat suhtautumistavat?

        Oletko seurannan myötä törmännyt huhuu reaktioon! Nyt olet mielihyvää täynnä kun Sinut on todennettu? Mikäs lause tällä kertaa heinäkasasta löytyi mikä kiihottaa tuollaisiin korkeuksiin ja määritelmiin?

        Oliko muuta asiasisältöä kun itsesi tyydyttämistarpeet jonka jälkeen kaikki muu on hepreaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö kenties lyödä aikaisemmat lapselliset alentuvat suhtautumistavat?

        Oletko seurannan myötä törmännyt huhuu reaktioon! Nyt olet mielihyvää täynnä kun Sinut on todennettu? Mikäs lause tällä kertaa heinäkasasta löytyi mikä kiihottaa tuollaisiin korkeuksiin ja määritelmiin?

        Oliko muuta asiasisältöä kun itsesi tyydyttämistarpeet jonka jälkeen kaikki muu on hepreaa?

        Wau, en pysty keskittymään näin korkealentoiseen sanailuun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau, en pysty keskittymään näin korkealentoiseen sanailuun..

        Hyvin sitten sutii...


      • Anonyymi

        En ole hullu kiukkupussi eikä aloitus sulle ole.


    • Anonyymi

      Kunpa hän muistaisi, että olen muutakin kuin hassuja aloituksia palstalle suoltava hömelö 😅

      • Anonyymi

        Rakas suloinen hömelö 😘😘


      • Anonyymi

        Rakastan sinua


      • Anonyymi

        Ei hän ole tuollainen.


    • Anonyymi

      Aika moni muukin nauraa minulle joskus

      • Anonyymi

        Siitä en tiedä mitään.


    • Anonyymi

      Sekin äiti! Senkin nainen! Senkin... mitä? Nuo kaksi ekaa ainakin olen aiemmin kuullut, en tosin häneltä muistaakseni. 😂🤣😂

      Naura pois, en pahastu yhtään. Nauran minä itsekin itselleni. On tämä tunteen pysyvyys melkein jo koomista ja se miten suuresti tämä vaikuttaa minuun niin pienellä asioilla. ♥️ On-off-nappulaa ei löydy sitten millään, vaikka kuinka syvältä itsestäni sitä hakisin. Tälläistä joskus elämä vaan on, ei auta kuin sopeutua vallitsevaan tilaan.

      Toivottavasti naurat hyväntahtoisesti kuitenkin. S

    • Anonyymi

      Nonii ja pakko tulla tähän väliin huomauttaan että tuo ylempi S ei sitten oo minä (vaikka hieno viesti, ei siinä mitään) , mutta minä oon se oikee S

      • Anonyymi

        Kuulepas kaima, meitä on täällä yli parikymmentä Ässää. Suomessa on luultavasti kymmeniätuhansia. Pelkkä S ei lukitse nimimerkkiä, itsekin on tuota parin muun allekirjoituksen kansa käyttänyt täällä pari vuotta sujuvasti. Ja kirjoitustyylistä päätellen meitä on useita.

        Jos haluat erottua, suosittelen lämpimästi hieman henkilökohtaisempaa ja persoonallisempia allekirjoitusta. t. Yksi S monista


    • Anonyymi

      Hän on niin ihana, että muutkin naiset vetäytyvät mukaan hänen aloittamaan keskusteluun 😉

      • Anonyymi

        Realiteettitaju???


      • Anonyymi

        Säkin huomasit :)


    • Anonyymi

      Ei se haittaa jos hyväntahtoisesti nauraa, nauran itsekin itselleni aina välillä ;)

      • Anonyymi

        Samoin mä.


    • Anonyymi

      Eli näyteltyä, etukäteen kirjoitettua naurua kaukana häijyydestä ja elämän aitoudesta.

      • Anonyymi

        Sulla on varmaan tuossa joku ajatusvirhe. Täysin älytön lause.


    • Anonyymi

      Aikojen kuluessa on liikutuksen kyyneleet tulleet silmiin. Enemmän se on ollut sellaista hymyilyä kyynelten läpi. Hyvää uutta vuotta ja hento kuiskaus jostain kaukaa 🌃 💫 🌆

    • Anonyymi

      Naura sä vaa, mua itkettää... :( :(

    • Anonyymi

      Kiva että naurattaa, oothan sinäki hassu. Pelleily piristää. Hyvää Uuden vuoden yötä.

    • Anonyymi

      Otakko nallen kainaloon??

      • Anonyymi

        Yhden nallen otan haaveissa edelleen. En ole muuten S. Tunnistin oman aloitukseni mutten noita kommentteja kuin pari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden nallen otan haaveissa edelleen. En ole muuten S. Tunnistin oman aloitukseni mutten noita kommentteja kuin pari.

        Kuka sä sitte oot? Ja miksi täällä nostellaan vanhoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sä sitte oot? Ja miksi täällä nostellaan vanhoja?

        En mä tiedä kuka näitä nostelee. Mä olen vaan joku. En kukaan tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tiedä kuka näitä nostelee. Mä olen vaan joku. En kukaan tärkeä.

        Varmaan monellekin olet tärkeä, mut sen verran järkeä ett lähes vuoden nyt ainakin olet täällä kypsynyt muiden sekoittamissa liemissä..

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan monellekin olet tärkeä, mut sen verran järkeä ett lähes vuoden nyt ainakin olet täällä kypsynyt muiden sekoittamissa liemissä..

        sivusta

        Mitä sulle kuuluu vaikka vietän tässä loppuelämäni. Tottakai olen tässä, jos tunteita on eikä kohdetta näy. Katoan sitten kun tunteetkin. Vuosi on rakastuneelle todella lyhyt aika. Etköhän sinä ole täällä minua pidempään viihtynyt ja olet edelleen sitten kun olen jo poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sulle kuuluu vaikka vietän tässä loppuelämäni. Tottakai olen tässä, jos tunteita on eikä kohdetta näy. Katoan sitten kun tunteetkin. Vuosi on rakastuneelle todella lyhyt aika. Etköhän sinä ole täällä minua pidempään viihtynyt ja olet edelleen sitten kun olen jo poissa.

        Yli vuoden olet täällä hautonut pefflettiäsi ihan selvästi..


    • Anonyymi

      Täällä menee aika kovin nopeasti, en tiedä sitten onko se hyvä vai huono.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe