Apple alkaa valmistamaan sadevaatteita!

Anonyymi

Kyllä! Luit oikein. Näin sellaista unta missä minulle kerrottiin että Apple alkaa valmistamaan sadevaatteita. Se yksityiskohta, kenen luovan ihmisen suunnittelemia ne ovat jäi pois, mutta se oli kuitenkin joku muu kuin Applen insinööri, luulen. Voisiko joku tulkita tämän unen minulle?

Applen syy alkaa valmistamaan sadevaatteita oli yksinkertainen. Applen mielestä ihmisten on aika saada mahdollisuus kulkea myös sateella mukavasti ja tyylikkäästi.

Unessa siis sanottiin, tai Apple sanoi kysymykseen miksi, joka saattoi kokemuksena olla minun ihmettely, tai sitten jonkun muun, en ole varma, että ”katsohan, meidän mielestä ihmisten on aika saada kulkea huonolla kelillä myös mukasti, viihtyisästi, tyylikkäästi, ilman hikoilua, vapaasti.

Lisäksi Apple sanoi että he laittovat pakkaukseen kahdet eri vaatteet: yhdet heidän suunnittelemat ja toiset pernteiset nyt markkinoilla olevat. Jokainen voi käyttää perinteisiä, ja sen jälkeen kysyä itseltään että kumpiako haluaa käyttää.

En muista, oliko puhe tuotteen palautuksesta puhe, mutta saattoi olla. Silloin se pakkauksen sisällön kerronta meni niin että he laittoivat pakkaukseen myös perinteiset/kahdet perinteiset eli kurahousut ja muotihousut, omiensa lisäksi, jotta jokainen voi kokeilla Applen housuja, ja sen jälkeen perinteisiä, tai kokeilla Applen omia ja sen jälkeen perinteisiä kurahousuja tai muotisuunnitteljan suunnittelemia ”perinteisiä” ja miettiä haluaako kulkea niissä vai Applen suunnittelemissa. Tällöin kuluttaja saa jo ne perinteiset, ettei niitä tarvitse erikseen ostaa, mutta voiko palauttaa Applen, saatoi olla ettei, koska kauppa on kauppa ja kulittaja itse päättää ennen kauppaa haluaako maksaa koko hintaa.

Kuitenkin välittömösti tämän jälkeen kysymykseksi nousi hinta. Näin valmiin tuotteen, jossa oli värillinen hintalappu, ja tulkitsin sen tarkoittqvan alea. Kysymys ei kuitenkaan ollut tuotepoistosta vaan markkinoinnista. Hintalapun värillisyys oli suunniteltu juttu. Arvatkaas hinta? Se oli kolme ysiä ja ensimmäinen oli osin kulunut tai nuhrautunut, mutta kyllä, se oli (juuri kun olin arvellut että täh, alle satasen, siis mitäh?) yhdeksänsataayhdeksänkymmentäyhdeksän rahayksikköä, olipa kyse euroista tai dollareista.

Näin myös suomalaisen it-ketjun tarjouksen verkossa: hinta yhdeksänsataa uhdeksänkymmentäyhdeksän suluissa norm tuhatkuusisataaviisikymmentä. Tässäkään en muista rahayksikköä.

Voisiko joku siis tulkita unen minulle, koska halusin sen jakaa teille, ja voisitteko vastata seuraavaan kysymykseen: ”Ostaisitteko?”

3

165

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jatkan,,, Tsekkasin juuri tulkintoja numeroistaja aika hyvin osuu todellisen elämän taahtumiin.

999, 9 ja 99. Ensin oli nuhruinen numero ja sen jälkeen selkeä 99, sen jälkeen tajusin että se oli 999.

Verkkokaupan hinta oli siis suluissa, ja kun näin sen, ajattelin että, ei voi olla totta. Nyt kyllä suomalainen liike yrittää huijata aluperäisen hinnan olevan noin korkea, ja kättää hyväksi alentarralta näyttävää hintalapputulkintaa. Ja se tonnikuudensadan loppuosa jäi vähän epätarkasti nähdyksi, mutta oli sellainen kutina että se oli viisikymmentä eikä mitään muuta, vaikka nollaa en nähnyt.

• Anonyymi

ja jatkan vielä :)

9 9 = 18
        9 9 9= 27, ja 2 7=9
        Jne 1650 luo jo aika monia vaihtoehtoja.

Mitä uupui? 2, tai sitten se tuli ilmi siinä että pakkauksessa oli kahdet tai kahdet perinteiset.
        1 6 5=12 ja 1 2=3.

4? En saa mistää luotua numeroa 4.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja jatkan vielä :)

9 9 = 18
        9 9 9= 27, ja 2 7=9
        Jne 1650 luo jo aika monia vaihtoehtoja.

Mitä uupui? 2, tai sitten se tuli ilmi siinä että pakkauksessa oli kahdet tai kahdet perinteiset.
        1 6 5=12 ja 1 2=3.

4? En saa mistää luotua numeroa 4.

Pahoittelut kirjoitusvirheistä. Heräsin just ja silloin on silmien vaikea katsoa ipadin himmeää näyttlä tällä palstalla. Liian kirkas. Säädän aina ipadin asetukset whitepoint reduce 90% tj. kontrastin lisäys pois.

Eli aserukset löytyy aina käyttöavun alta, juunou.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe