Aihe

Perussuomalainen suhtautuminen maailmasn

Anonyymi

ei ole tervettä. Jos seuraa puheenjohtaja Halla-ahon kommentointeja asioista kuin asioista, huomaa, miten ahdistunut hän on. Onko suomalaisuus niin hirveää kuin Halla-aho antaa ymmärtää.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monikulttuurisuus tuo ongelmia suomalaisille.

• Anonyymi

Me kristityt uskomme että Jumala langettaa kuolemantuomion ihmiselle. Kuolemantuomion voi kuitenkin kumota katumalla ja tekemällä parannuksen. Ihminen tuomitaan kuolemaan oikeasti vasta silloin kun hän on lukuisista kehoituksista huolimatta epäonnistunut tekemään parannuksen

• Anonyymi

Näitä mukakrististittyjä persuissa tuntuu riittävän, ei muiden syyttely kuulu kristillisyyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä mukakrististittyjä persuissa tuntuu riittävän, ei muiden syyttely kuulu kristillisyyteen.

Niin sehän kuuluu vihervassareille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kyllä se kuolemantuomio on totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sehän kuuluu vihervassareille

Kristityn velvollisuus on nuhdella ihmisiä, rehellisesti ja oikeudenmukaisesti. Parjaaminen eli väärä todistus on syntiä ja se on myös rikos nimeltä kunnianloukkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tohtorismies Halla-aho ei opeta vaan syyttää. Onko veronmaksajien kustantama tohtorikoulutus menneyt Halla-ahon kohdalla hukkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tohtorismies Halla-aho ei opeta vaan syyttää. Onko veronmaksajien kustantama tohtorikoulutus menneyt Halla-ahon kohdalla hukkaan.

Minä en ole Jumala. Minä en langeta kuolemantuomioita. Minä olen vain kristitty

• Anonyymi

Halla-aho, hullu mikä hullu! Ei voi muuta sanoa! Kuuntelin radiosta kun Halla-aho kommentoi niitä kahta äitiä ja muutamaa lasta, jotka pelastettiin sieltä leiriltä takaisin Suomeen. Oli karmeaa puhetta kurkunleikkaajista. Silloin ajattelin, että hullu se on!
      Ja kun muistelee sen aikaisempia kirjotuksia. Ei ihme, että Breivik sitä kehuu. Samanlaisia molemmat! Toinen on vain kopissa. Saa nähdä milloin toinen joutuu!

• Anonyymi

Onko sanna vapahtaja

• Anonyymi

Miten vääristynyttä ihmiskuvaa Perussuomalaiset ja Halla-aho oikein välittävätkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      7444
    2. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      474
      5533
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      4014
    4. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      85
      3785
    5. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      173
      2756