19 vuotiaalle pikavippi

Anonyymi

Olen 19 ja tarvisin noin 2000 euroa asap jonka pystyisin kyllä parin kuun sisässä maksamaan pois. Kannatteeko hakea pikavippiä vai tuleeko siitä vain enemmän ongelmia.

14

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et kyllä saa mistään pikavippiä, voisin vaikka lyödä vetoa.

• Anonyymi

Tulee enemmän vain ongelmia ja tuskin pystyt edes maksamaan..

• Anonyymi

Yleisesti jos lainatarve on pienehkö, niin et pysty maksamaan sitä takaisin. Sinulla olisi valmiiksi se summa, jos pystyisit

• Anonyymi

Kannattaa ottaa muttei mistä tahansa huijareilta! Suosittelen Falloslainaa, heillä on 19-vuotiaille hyvät ehdot. Toiseksi paras vaihtoehto on panttilainaamo. Itse olen sieltä saanut tonnin lainan kullattua anustappia vastaan, on 24 karaatia. Ehkä olisin saanut enemmänkin jos olisin muistanut pestä sen. Mutta Joo, vaihtoehtoja on vähän mutta ne ovat sitäkin parempia.

• Anonyymi

Aina voi hakea. Tuskin saat paria tonnia mistään toki.

• Anonyymi

Pikavipin hakemisesta ei tule ongelmia, sen voin melko varmuudella sanoa.

• Anonyymi

Pikavipin pois maksamisesta on yleensä ne ongelmat ilmenneet. Monet turvautuvat silloin uuteen pikavippiin.

• Anonyymi

Tämän pikavipin pois maksamisen ongelmat seuraten uutta haettua pikavippiä avuksi johtunee siintä että tätä rahasta tarvista enemmin mitä on käyttövaroja sen kuluttamiseen.

• Anonyymi

Mutta jo kolmatta pikavippiä hakeva on perustanut ajatuksiinsa kuin uuden näennäistalouden mitä hoitelee tai on hoitelevinaan oman päätoimiensa kulujen tuolojensa lisänä.

• Anonyymi

Jos on vakio tulot tms. että pikavipin voisi maksaa takaisin niin suosittelen että hakisit aivan tavallista lainaa pankista ensin.

Jos on luottokortti niin sitäkin voi viilata ja on halvempaa kuin pikavipit.

Ja jos on vakiotulot, eli on töissä tms., niin sitten firmasta voi myös pyytää lainaa.

• Anonyymi

Myöskin jos joku välttämättä tarpeeseen ottaa 2000 euroa pikavippiä , tämää ei 75% todennäköisesti ilman korkoja kulujakaan kykene pois hoitamaan ottamaansa vippiä 2 kuukauden kuluessa.

• Anonyymi

Olisiko mahdollisuus parempisaada jos kysyvät mihin käytät pikavippisi. Tähän kohtaan laita, bilettämiseen, kovaan menoon, tipaton tammikuu saa jäädä. Tuo lisää vaikutelmaa että sinulla on varaa kyllä maksaa 2000 euroa piavippiä nopeasti pois.

• Anonyymi

Jos pystyt maksamaan sen pois (korkoineen) parissa kuukaudessa, niin säästä ja osta sitten mitä tahansa tarvitset 2000e ostaa.

• Ei kannata. Säästä ne 2000, joutuisit kuitenkin sen maksamaan pian takaisin. Pikavippien korot ovat suuret.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe