19 vuotiaalle pikavippi

Anonyymi

Olen 19 ja tarvisin noin 2000 euroa asap jonka pystyisin kyllä parin kuun sisässä maksamaan pois. Kannatteeko hakea pikavippiä vai tuleeko siitä vain enemmän ongelmia.

14

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et kyllä saa mistään pikavippiä, voisin vaikka lyödä vetoa.

• Anonyymi

Tulee enemmän vain ongelmia ja tuskin pystyt edes maksamaan..

• Anonyymi

Yleisesti jos lainatarve on pienehkö, niin et pysty maksamaan sitä takaisin. Sinulla olisi valmiiksi se summa, jos pystyisit

• Anonyymi

Kannattaa ottaa muttei mistä tahansa huijareilta! Suosittelen Falloslainaa, heillä on 19-vuotiaille hyvät ehdot. Toiseksi paras vaihtoehto on panttilainaamo. Itse olen sieltä saanut tonnin lainan kullattua anustappia vastaan, on 24 karaatia. Ehkä olisin saanut enemmänkin jos olisin muistanut pestä sen. Mutta Joo, vaihtoehtoja on vähän mutta ne ovat sitäkin parempia.

• Anonyymi

Aina voi hakea. Tuskin saat paria tonnia mistään toki.

• Anonyymi

Pikavipin hakemisesta ei tule ongelmia, sen voin melko varmuudella sanoa.

• Anonyymi

Pikavipin pois maksamisesta on yleensä ne ongelmat ilmenneet. Monet turvautuvat silloin uuteen pikavippiin.

• Anonyymi

Tämän pikavipin pois maksamisen ongelmat seuraten uutta haettua pikavippiä avuksi johtunee siintä että tätä rahasta tarvista enemmin mitä on käyttövaroja sen kuluttamiseen.

• Anonyymi

Mutta jo kolmatta pikavippiä hakeva on perustanut ajatuksiinsa kuin uuden näennäistalouden mitä hoitelee tai on hoitelevinaan oman päätoimiensa kulujen tuolojensa lisänä.

• Anonyymi

Jos on vakio tulot tms. että pikavipin voisi maksaa takaisin niin suosittelen että hakisit aivan tavallista lainaa pankista ensin.

Jos on luottokortti niin sitäkin voi viilata ja on halvempaa kuin pikavipit.

Ja jos on vakiotulot, eli on töissä tms., niin sitten firmasta voi myös pyytää lainaa.

• Anonyymi

Myöskin jos joku välttämättä tarpeeseen ottaa 2000 euroa pikavippiä , tämää ei 75% todennäköisesti ilman korkoja kulujakaan kykene pois hoitamaan ottamaansa vippiä 2 kuukauden kuluessa.

• Anonyymi

Olisiko mahdollisuus parempisaada jos kysyvät mihin käytät pikavippisi. Tähän kohtaan laita, bilettämiseen, kovaan menoon, tipaton tammikuu saa jäädä. Tuo lisää vaikutelmaa että sinulla on varaa kyllä maksaa 2000 euroa piavippiä nopeasti pois.

• Anonyymi

Jos pystyt maksamaan sen pois (korkoineen) parissa kuukaudessa, niin säästä ja osta sitten mitä tahansa tarvitset 2000e ostaa.

• Ei kannata. Säästä ne 2000, joutuisit kuitenkin sen maksamaan pian takaisin. Pikavippien korot ovat suuret.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7284
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4702
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4634
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3378
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1985
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1768
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1747
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1610
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      35
      1522
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1287
    Aihe