Aihe

Tuokoon ensi vuosi Soffille työpaikan ja vuokrayksiön

Anonyymi

Olisi toivottavaa, että Soffi saisi ensi vuonna elämänsä ensimmäisen vuokrayksiön ja edes lyhytaikaisen työpaikan tai mahdollisuuden työkokeiluun johonkin työpajaan tms.

13

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauniisti ajateltu ♥️

• Anonyymi

Toivotaan 👍🙏

• Anonyymi

Kun rajat aukeaa kunnolla, Sofialle kauneus matkailubisnes. Keihäsmäinen turkki ja Guccin pipa valmiina. Assistentti Steppuli hommaa lentävät siivet.

• Anonyymi

Kuiteskaan minä Soffa-Iiiikkkea en lopeta täällä postailua😂!!! Olkaa huoletta! Huomenna suolaan Maran ja Nikon (jälleen) !!!! Sen verran saakutti ketuttaa tää tyhjätaskuisuus ja toisten lompsalla ja visalla oleminen ja roikkuminen alinomaan. Täytyyhän munkin jotku kiksit jostain saada jumaleisson sentään. Kai te ymmärätteeeee!!!! Muuttokin saa...na huomenna. Ei auta, ei... muutaku pehkonpesuun ja lokkeilleen kulmille, kai joltakin dinnneri lohkee säälistä näin uunna vuunna 😁!
        See you 😄!
        New post 🙈!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Mää en ennätä nyt mitään saakelin terkkuja; tyhjät chanel pussukat täytyy täyttää toislla tyhjillä, huah 😥😥😥😥. Huomenna pussukoiden muutto. Mä oooon ihan vinaalisa, niinku meilläpäin tavathin sanua.
        Mut hei; nyt tärppäs dinnerskä 🤑🤑🤑🤑. Täytyy lähtee lepattaan.
        Hauskaa Uutta vuotta 😁!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää en ennätä nyt mitään saakelin terkkuja; tyhjät chanel pussukat täytyy täyttää toislla tyhjillä, huah 😥😥😥😥. Huomenna pussukoiden muutto. Mä oooon ihan vinaalisa, niinku meilläpäin tavathin sanua.
        Mut hei; nyt tärppäs dinnerskä 🤑🤑🤑🤑. Täytyy lähtee lepattaan.
        Hauskaa Uutta vuotta 😁!!!!

Heihei, Assi-Kalma. Hauskaa Uutta Vuotta. Terveisiä myös Yrjö Ylläpadolle, joka hiukan niuhottaa vaik on wuasi uus pian. Kippis ja hik! 😇🍾🍸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heihei, Assi-Kalma. Hauskaa Uutta Vuotta. Terveisiä myös Yrjö Ylläpadolle, joka hiukan niuhottaa vaik on wuasi uus pian. Kippis ja hik! 😇🍾🍸

Mihinäs katos sun eka viesti 🙈😂😂😂😂...??? Ai saakutin ketut yp 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta ku tyhjät chanelin pussukat täyteen niitä meikkijäämiä ja baanalle 😅! Tukka auki ja kerjätylle-dinnerille, kyl se siitä...😯☹😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta ku tyhjät chanelin pussukat täyteen niitä meikkijäämiä ja baanalle 😅! Tukka auki ja kerjätylle-dinnerille, kyl se siitä...😯☹😁

😂😂😂😂😂😂😂😂😂!!!! Jep, jep 😁😁😁😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, sitä ihmettelin itsekin. Yrjö Yy pipo kirreellä? 😇

• Anonyymi

Toivottavasti saisi sen verran rahaa, että maksaisi yhteiskunnalle velkansa.

• Anonyymi

Ei sovi marokkolaisen pirtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sovi marokkolaisen pirtaan.

Miksi ei maksa velkojaan? Rikas näyttää olevan tai sitten näyttelee sellaista...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      12791
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      188
      12137
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      7961
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      20
      5443
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      196
      3248