Aihe

Maattomat ei ole kiinnostuneita maanpuollustuksesta

Anonyymi

Mikä lienee syy?
Onko jotain mitä puolustaa jos ei omista mitään.
Reserviläisjärjestöt syyttää koulua ja koteja koska maattomat eivät halua lähteä rintamalle maanomistusta puolustamaan.
Ehkä valtion olisi tarjottava jotain miksi menisi maaton uhraamaan henkensä muiden vuoksi.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Antaa hyvinpalkatun palkkasotilaan tehdä tuo homma , aliupseerin vuosiansio 50-60000 euroa vuodessa. Tuolla rahalla moni lähtisi maanpuollustukseen rauhan aikana.
      Sota aikana nuo luikkii länteen tai itään taisteluita karkuun , ketä jää jäljelle , pakotetut .

• Anonyymi

Ei ihme jos maanpuolustus ei kiinnosta. Feministit pakottavat miehet vitosen päiväpalkalla vankilan uhalla armeijaan ja itse lusmuavat silläaikaa. Lisäksi moni nuori mies ei halua pikkoloksi kantamaan kunnaivieraiden laukkuja. Syyskuun 2015 tapahtumat Torniossa on vielä ihmisten muistikuvissa. kiitos Sipilä ja Marin!

• Anonyymi

Samaa mieltä. On lottovoitto päästä jo Suomesta pois mamuvapaaseen valtioon.

• Anonyymi

Onneksi ei ole pakko asua suomessa. Moni on jo siirtänyt kirjat muualle , vain maataloustuki tulee Suomesta tilille.

• Anonyymi

Oliko se Nalle kun siirsi perheensä kirjat ulkomaille veroja pakoon. Maataloustukea maksaa Suomi ja Nallen maita puollustaa maaton hölmö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se Nalle kun siirsi perheensä kirjat ulkomaille veroja pakoon. Maataloustukea maksaa Suomi ja Nallen maita puollustaa maaton hölmö.

Syntyvyys laskee , miten pitkään riittää maattomia jotka viitsii toisten maita puollustaa ja veroja Suomeen maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      266
      19043
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13885
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      343
      10371
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      70
      7585
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      358
      4649