Maattomat ei ole kiinnostuneita maanpuollustuksesta

Anonyymi

Mikä lienee syy?
Onko jotain mitä puolustaa jos ei omista mitään.
Reserviläisjärjestöt syyttää koulua ja koteja koska maattomat eivät halua lähteä rintamalle maanomistusta puolustamaan.
Ehkä valtion olisi tarjottava jotain miksi menisi maaton uhraamaan henkensä muiden vuoksi.

15

1425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Antaa hyvinpalkatun palkkasotilaan tehdä tuo homma , aliupseerin vuosiansio 50-60000 euroa vuodessa. Tuolla rahalla moni lähtisi maanpuollustukseen rauhan aikana.
      Sota aikana nuo luikkii länteen tai itään taisteluita karkuun , ketä jää jäljelle , pakotetut .

    • Anonyymi

      Ei ihme jos maanpuolustus ei kiinnosta. Feministit pakottavat miehet vitosen päiväpalkalla vankilan uhalla armeijaan ja itse lusmuavat silläaikaa. Lisäksi moni nuori mies ei halua pikkoloksi kantamaan kunnaivieraiden laukkuja. Syyskuun 2015 tapahtumat Torniossa on vielä ihmisten muistikuvissa. kiitos Sipilä ja Marin!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. On lottovoitto päästä jo Suomesta pois mamuvapaaseen valtioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. On lottovoitto päästä jo Suomesta pois mamuvapaaseen valtioon.

        meinaakko saudeja vai ikakia.


    • Anonyymi

      Onneksi ei ole pakko asua suomessa. Moni on jo siirtänyt kirjat muualle , vain maataloustuki tulee Suomesta tilille.

      • Anonyymi

        Oliko se Nalle kun siirsi perheensä kirjat ulkomaille veroja pakoon. Maataloustukea maksaa Suomi ja Nallen maita puollustaa maaton hölmö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se Nalle kun siirsi perheensä kirjat ulkomaille veroja pakoon. Maataloustukea maksaa Suomi ja Nallen maita puollustaa maaton hölmö.

        Syntyvyys laskee , miten pitkään riittää maattomia jotka viitsii toisten maita puollustaa ja veroja Suomeen maksaa.


      • Anonyymi

        Minullekin sieltä pikkasen työeläkettä €uroissa vielä .- Toivottavasti ei Ruplissa :D

        Gubbe 72


    • Anonyymi

      Kannattee muistaa että ilmainen koulutus sairaan hoito ja demokratia ja eritoten lapsien ilmainen koulutus yliopistoa myöten, lisäksi kohtalainen palkka ja kohtalaiset työ olot. Nämä on ollut,...... siis ollut minulla peruste puolustaa Suomea.
      Nykyisin näitä asioita on ajettu alas nimenomaan omistavan luokan vaatimuksista.
      En siis ole enään nykyään innokas lähtemään rintamalle tapattamaan itseäni toisten hyväksi.
      Jos nuo kuvailemani asiat vielä huononee lähden välittömästi pakolaiseksi pois suomesta kun kriisi iskee ja jätän puolustus hommat niille joilla on jotain menetettävää.
      Se on aivan sama minkä maan armeija täällä sen jälkeen on ja voihan olla että omistavakin luokka joutuu kurjuuteen mihin ne nyt yrittää minun perhettä ajaa. Silloin se on tasapuolisesti jaettu suomessa se kurjuus.

      • Anonyymi

        Vittu että olet pihalla.....ilmaista ei ole mikään mistä puhuit, kyllä ne kuule veroina otetaan moneen kertaan.Vai millä meinaat että läskimahaiset istuu eduskunnassa?


    • Anonyymi

      Mentiinkö ojasta allikkoon? Maalaisten elämä on tehty niin kalliiksi, että heikompi aines on valunut kaupunkeihin. Ketä he puolustaisivat? Heitä jotka haukkuvat sossupummeksi? Aha.

    • Anonyymi

      On kai niillä omaisuus, auto, sukulaiset ja oma henki

    • Anonyymi

      Tietämättömät kirjoittelee..menkää kokeilemaan asumista ja elämistä muihin maihin..kaipaatte hyvin pian Suomen oloja.

    • Anonyymi

      Terminä maanpuolustus on vääristävä. Se pitäisi muuttaa ilmanpuolustukseksi, sillä jokainen meistä hengittää tätä samaa ilmaa ja olisi valmis puolustamaan sitä.

    • Anonyymi

      Aloittaja väärässä. Minulla ei ole lasta ei edes kynsien alla. Talokin vuokratontilla mutta silti puolustamisen Suomea viimeiseen veripisaraan. Tänne ei tunkeudu kukaan pahat mielessä se on jämpti nii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe