Kehoittaisin kaikkia tutustumaan Kansalaisaloite.fi mielenkiintosiin aloitteisiin. Itse kävin kannattamassa aloitteita Eroon EU:sta. Uusi kansanäänestys ja Uusi polttoaineveron on kumottava. Kaikenlaisia hulluaikin hullumpia säännöksiä tulee EU:sta ja Suomi niitä noudattaa ilman mitään kyseenalaistamista. Ja uusia veroja tulee ja entiset nousee jotta saadaan rahaa euroopalle. Eroamalla saadaan päätäntävalta suomella siitä mihin minun verorahani käytetään. Eli kaikki katsomaan aloitteita ja kannattamaan.
Eroon EU:sta uuden kansanäänestyksen kautta
Anonyymi
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
Jos EU-änkyrät aikovat saadaa aikaiseksi neuvoa-antavan kansanäänestyksen EU:sta eroamisesta, niin se kannattaa koittaa saada aikaiseksi mitä pikimmin.
Parin vuoden kuluttua se on myöhäistä, kun kansa näkee miten Britannian kävi kun änkyrät saivat tahtonsa läpi ja maa erosi EU:sta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199