Kenen Huskyt (?) mahtoivat eilen seikkailla Eura-Rauma tiellä ? Todella vaarallisia jarrutuksia ja väistöliikkeitä nämä 2 koiraa aiheuttivat kun jolkottivat ruuhkaisella maantiellä ! Löytyikö omistaja ?
Koirat karkuteillä
11
131
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ajelin Rauman suunnalta ja karmeeta katsottavaa kun se vaaleampi koira meinasi ensin juosta suoraan rekan eteen ja sitten toiselle kaistalle ja melkein aiheutti ketjukolarin. Toivottavasti pääsivät koirat turvallisesti kotiinsa ja toivottavasti eivät aiheuttaneet kolareita !
- Anonyymi
Sitä ne raketit ja paukut tekevä, elukat kärsivä ihmisen hulluudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ne raketit ja paukut tekevä, elukat kärsivä ihmisen hulluudesta.
Siis koirat jolkottivat karkuteillä keskiviikkona n.klo 15.00 , ei liity mitenkään rakettien paukutteluun torstaina.
- Anonyymi
Nykyeukot eivät pidä hurtistaan huolta.
Miksi muuten koiraihmisistä on valtaosa nuoria naisia ??- Anonyymi
Mää ainaski meinaan kans hankkii koiran - hanki sää ittelles ELÄMÄ !
- Anonyymi
Mistä ihmeestä päättelit että kyseiset koirat ovat jonkun naisen ?! Ehkäpä nuoret naiset hankkivat mielummin koiran kumppanikseen kuin asennevammaisen miehen taakakseen ?
- Anonyymi
Lue uutisia, tarvitsevat turvaa hyökkääjiä vastaan. Koira on hyvä olla ulkona liikkuessa.
- Anonyymi
En vielä ole raketteja harrastanut mutta tästä lähtien alan ! Niin on itsekästä, säännöistä piittaamatonta sakkia...
- Anonyymi
Koirat näki metässä jonkun lintubongarin tukka sekaisin ja hullunkiilto silmissä kantaen kilometrin pitkää kameran objektia. Vähemmästäkin sitä koirat vauhkoontuu..
- Anonyymi
Turvaväli kiitos.
- Anonyymi
Oliko pantoja?
Susia tai koirasusia varmaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164562
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2741542Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023