Täällä Thaimaassa paukkuu ihan kohta...

Anonyymi

Sen seitesemän minsaa niin...

15

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

4 min...

• Anonyymi

minuutti...

• Anonyymi

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA !!!

• Anonyymi

Pattaya ja sitä ympäröivä Bang Lamungin alue Chonburin provinssissa on kokonaan suljettu.
        Äkkipäätös saatiin sen jälkeen, kun Bang Lamungin alueelta löydettiin 22 uutta koronavirustapausta.
        Kaupat ovat kiinni iltakymmenestä aamuviiteen, kaikki tavaratalot, ravintolat ja elintarvikeliikkeet on muuten suljettu, mutta esimerkiksi ravintoloista voi ostaa ruoka-annoksia kotiin vietäväksi, vesipuistot, yleiset uima-altaat, huvipuistot, elokuvateatterit, kylpylät, voimistelusalit, hierontapisteet, parturit, kampaamot ja nettikahvilat pitävät niinikään ovensa suljettuina niin kauan kuin lockdownia kestää.
        Myös puistot ja muut julkiset paikat, joissa ihmisten voisi olettaa kokoontuvan, ovat niinikään suljettuja.
        Hengityssuojainten käyttö ulkotiloissa on nyttemmin pakollista.
        Uusien säädösten rikkomisesta rangaistaan vuoden 2015 tartuntatautilain sekä muiden sääköksiä sivuavien lakien mukaisesti.
        Määräysten toteuttamista valvovat poliisin lisäksi valtion alaiset virastot, provinssin hallinto, Pattayan kaupungintalo sekä Bang Lamungin aluehallinnon alaiset laitokset kukin vastuualueidensa mukaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähde: https://keskustelu.suomi24.fi/t/9722538/gizmon-lehtiimperiumi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

12.03.2011 17:43 xxxxxxxxxxxx kirjoitti tänne näin:

"vielako taydellinen huijaritoimittaja monsiour xxxxxx kirjoittaa paskajuttujaan Pattayalla? ns lehteensa ?
        kirjoitta mita vaan kenesta vaan jos vain mainostaa hanen korkeakultturilehdessaan"

Tänään 01:49 xxxxxxxxxx kopioi xxxxxxxxx kirjoittaman artikkelin tänne vain välimerkkejä muunnellen.

Muistaakseni xxxxxxxx on täällä väittänyt olleensa xxxxxxx kanssa samoissa juhlissa ja tuntevansa xxxxxxxx. Nämä xxxxxxx valheet sitten kumottiin täällä, oliko niin, että asia oli tarkistettu itse xxxxxlta?

Onkohan xxxxxxxxx nyt xxxxxx lupa artikkelinsa kopiontiin ja julkaisuun täällä edes lähdettä mainitsematta?

• Anonyymi

Tais mennä Niuvankilju oikeaan kurkkuun, kun vuodenvaihdetta on juhlittu Niuvan aikavyöhykkeellä rottaburgereiden ja kodin putkimiehen seurassa,

• Anonyymi

Porkana ja villa lanka toimii tollolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se arveli Haaviston homoPekkakin mutta kohta tulee kenkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se arveli Haaviston homoPekkakin mutta kohta tulee kenkää.

Poju Pekasta tulee suomen seuraava Presitentti revi siitä resupeppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Puhelinlangat laulaa
        Ja taivaalla loistaa kuu
        Maantiellä vihellellen
        Kun kulkijapoika käy
        Puhelinlangat laulaa
        Ja pilvistä katsoo kuu
        Kulkijan taipaleella
        Ei huolien häivää näy"

Voe voe senssukkaa... arvaappas vaan mitä juuri teimme .....vaiko naija napsauttelimme.... kerronko.... en taida viitsiä.... .??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poju Pekasta tulee suomen seuraava Presitentti revi siitä resupeppu.

Olishan se pitänyt arvata että ladamies ja sossupossu numerosensei on myös homopekan miehiä... Ei tule hänestä pressaa ja joutuu eroamaan parin kuukauden sisällä ministerin virasta. Seuraava pääministeri on Jussi Halla-aho ja sinun poikakavereiden elämä muuttuu hankalaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homojen hommia?

• Anonyymi

Niuvan rauta-aita kesti Sika Amalian rynnistyksen,

ja hyvä niin,

viimeistään Seutulassa olisi putkanovi heilunut

Gambian hamppeihin jos olisi sekavuustilassaan yrittänyt

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe