Aloitetaan positiivisin mielin vuosi 2021. Ollaan toisiamme kohtaan lempeämpiä. Vaikka itse muutan täältä, käyn ystävien luona jatkossakin.
Huvää uutta vuotta koko Varkaus
20
152
Vastaukset
- Anonyymi
Pari minuuttia vielä👍👍
- Anonyymi
Yksi minuutti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi minuutti.
Nyt on.
- Anonyymi
Ja nyt nyt nyt alkaa uusi vuosi. Kivaa👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Vittuun positiivisuus. Kierrän muut kaukaa.
Elää omaa elämäänsä. Antaa näiden kyylien ja muiden pellejen häärätä omissa porukoisaan.
Päätin että ei kiitos ketään naista Varkaudesta. Saisin tai en. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elää omaa elämäänsä. Antaa näiden kyylien ja muiden pellejen häärätä omissa porukoisaan.
Päätin että ei kiitos ketään naista Varkaudesta. Saisin tai en.Napakymppi Tinder. Mistä näitä vässyköitä löytyy, hampaat pitää olla suussa. Ei kiinnosta hormoni saliäijät, exissä roikkuvat ynnykät, kaljaa kittaavat öhelöt. Mahtavaa tekstiä. Painakaa joku tykkäystä niin Hän on. Iloinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätin että ei kiitos ketään naista Varkaudesta. Saisin tai en.Eihän aloituksessa naisen saamisests kyse😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän aloituksessa naisen saamisests kyse😂
Oli kyse mistä tahansa. Ei kiinnosta. Painukaa vittuun ja huonoa uutta vuotta
- Anonyymi
keskiketterä piristää ankeassakin mestassa...väliin tietenkin viinanapsukka...varkaudessa on mukavaa ,mutta pitää osata tissutella,sillee varovasti , ei ravintoloita ,paljo hyvii penkkejä tuolla ja kevät tulee...ja kämpillä talvet,dzihhh...joutenlahdesta.
- Anonyymi
Onpa elämä teillä ankeaa.
- Anonyymi
vldp
- Anonyymi
ej laukku
- Anonyymi
laukku
- Anonyymi
kumi mustafa
- Anonyymi
kikipipkop
- Anonyymi
rahka
- Anonyymi
pöökeri
- Anonyymi
sööpeli
- Anonyymi
kaukana pysy eki
kaukana pysy eki
kaukana pysy eki - Anonyymi
isä
poika
ja pyhähenki
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735834KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2624671Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT871530Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1071238Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191191