Kuinka kauan osuuspankki aikoo viivytellä korkojen maksua. Piti olla keväällä tilillä, ja sitten lokakuussa, mutta siirrettiin maksettavaksi 1.1.2021 ja eipä ollut vieläkään tullut tilille. Miten pankki voi näin mielivaltaisestai kohdella asiakkaitaan??? ISO MIINUS
OP Ryhmä noudattaa Euroopan keskuspankin (EKP:n) antamaa suositusta ja lykkää edelleen Tuotto-osuuksien vuoden 2019 korkojen maksua. Tuotto-osuuksien korot maksetaan tammikuussa 2021.
OP Ryhmä tiedotti 2.4.2020 lykkäävänsä Tuotto-osuuksien vuoden 2019 korkojen maksua kesäkuulta lokakuulle 2020 EKP:n ja Finanssivalvonnan maaliskuussa antamien suositusten mukaisesti. EKP on 28.7.2020 pidentänyt suosituksensa voimassaoloaikaa ja kehottaa pankkeja pidättäytymään voitonjaosta 1.1.2021 asti. Myös Finanssivalvonta on pidentänyt voitonjakosuosituksensa voimassaoloaikaa 1.1.2021 asti. Suosituksella pyritään turvaamaan pankkien kykyä tukea reaalitaloutta yritys- ja kotitalousrahoituksella koronapandemian aiheuttaman talouskriisin vaikutusten helpottamiseksi.
Osuuspankin tuotto osuudet???
12
944
Vastaukset
- Anonyymi
Finanssivalvonnalta tuli joulukuussa uudet ohjeet, ettei voitonjakoa tehdä ennen ensi lokakuuta.
https://www.finanssivalvonta.fi/tiedotteet-ja-julkaisut/lehdistotiedotteet/2020/finanssivalvonnalta-uusi-suositus-luottolaitosten-voitonjaosta/ - Anonyymi
Itsellä on 100€ osuus josta saisi 3€ tuoton. Jos ohje on ettei ennen lokakuuta, niin se tietäisi kerralla kahden vuoden maksua. Onneksi ei ole kuin sata euroa
- Anonyymi
https://www.op.fi/web/op-pohjois-savo/-/tuotto-osuuksien-korot-maksetaan-tammikuussa-2021
Oiskohan näin, että korko maksetaan vasta huomenna 4.1. Ensimmäisenä pankkipäivänä !!! - Anonyymi
Rahat ilmeisesti aika vähissä, kun parista eurosta kauhea itku?
- Anonyymi
Olen kirjoituksen aloittaja ja minulla on tuhansia siellä tilillä. Tuo jolla on tilillä 100 e ei ole ketjun aloittaja ja tuskin hänellä on osuuspankin tuotto-osuuksia. Ei sinne edes pääse noin pienellä panoksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kirjoituksen aloittaja ja minulla on tuhansia siellä tilillä. Tuo jolla on tilillä 100 e ei ole ketjun aloittaja ja tuskin hänellä on osuuspankin tuotto-osuuksia. Ei sinne edes pääse noin pienellä panoksella.
Väärässä olin. Ei näy korkorahoja tilillä ja viestiä pankkiin laitettu, mutta vastausta ei ole saatu.. Pitkä miiiinus osuuspankille -----------------------------------
- Anonyymi
Osuit oikeaan! Mutta jotkut pääoman tallettajat meni retkiin kun pankkineuvoja kertoi talletusten olevan tuhat euroa! Itselläni on sata euroa ja olisin pari vuotta sitten ollut valmis laittamaan pari sataa lisää, mutta pääoma on vakio ja sitä ei ollut ostettavissa.
- Anonyymi
Nyt sain pankilta vastauksen:
Tuotto-osuuksien koronmaksupäivä on 18.1. EKP on kuitenkin antanut pankeille suosituksen jatkaa pidättyväistä linjaa voitonjaon suhteen aina vuoden 2021 syyskuun loppuun asti, ja tämä voi valitettavasti aiheuttaa vielä muutoksia myös vuoden 2019 korkojen maksuun.
että sillee :( - Anonyymi
18.1 ei pitänytkään paikkaansa. Maksaminen siirtyy taas johonkin tuntemattomaan ajankohtaan tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Juu-u ei saatu mitään.
- Anonyymi
Itselläkin monia tuhansia OP:n tuotto-osuuksissa, nooh lokakuussa tulee sitten isompi potti ja voi loppuvuodesta koko homman irtisanoa ja sijoittaa esim. ETF rahastoihin :)
- Anonyymi
Tänään näkyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875