Käyttöauto Pori

Anonyymi

Mitä hyviä asioita Käyttöautosta löytyy.

10

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä huolto Mersuille. Nopea ja edullinen.

    • Anonyymi

      Yrittäjä myy vain ehjää kalustoa jotta ei mene maine rehtinä kauppiaana, pääsääntöisesti autoliikkeitä pitävät menettelevät siten.

      Jos autoliikkeeseen päätyy huono vaihdokki joka on ns. "hankala auto",
      liike ei sitä myy, vaan ne rojut päätyvät jobbareille jotka ovat kelmejä
      ja myyvät raadon hyvänä autona hyväuskoiselle.

      Lisäksi tuollaisen isomman autoliikkeen pitäjät aina vastaavat auton vioista
      joita asiakas ei ole itse aiheuttanut ja myyntihetkestä on kulunut vasta lyhyt aika,
      kilometrit ja käyttötapa ratkaisevat.

      Aloittaja ilmeisesti meinaa että romani huijaa autokaupoissa, on väärässä.
      Olen itse joskus kyseiseltä yrittäjältä ostanut edullisen auton jotta pääsiin kiireellä toiseen kaupunkiin työhön, sain auton ilman käsirahaa ja vakuuksia vaikka minulla oli maksuhäiriömerkintä, maksoin auton etuajassa ja auto toimi moitteettomasti.
      Sain vielä myytyä auton vuoden kuluttua samalla summalla jonka itse autosta maksoin.

    • Anonyymi

      Hyvä asia on ulko-ovi, josta pääsee äkkiä pois jos on erehtynyt menemään sisälle.

      • Anonyymi

        Onko se oma ovi vai varastettu jostain?


    • Anonyymi

      Näyttää olevan vaikeata löytää noita hyviä asioita. Löytyisikö niitä muita esimerkiksi sieltä korjaamon puolelta.

      • Anonyymi

        Palautehan oli 50% positiivinen


    • Anonyymi

      palaute 50% positiivista? Kuka sen antoi? Firma itse?

      • Anonyymi

        Minä, senkin kääpä.


    • Anonyymi

      Hienot mainokset. Kovalla mainonnalla saadaan aikaan mitä vaan. Musta saadaan näyttämään valkoiselta ja valkoinen mustalta, kunhan samaa toistetaan riittävän kauan.

      • Anonyymi

        Eipä siinä ole mitään vinoiltavaa vaikka koko omistajaporras onkin romaneita.

        Mitä oikein vihjailet noilla värijutuillasi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4974
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3267
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1405
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      74
      943
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe