Olimme ystävien kanssa viettämässä uuttavuotta ja kotiin tullessamme huomasin että vaimoni oli hukannut pikkarinsa.
Onko yleistä että naiset hukkaa kylä reissulla pikkarinsa?
Onko muilla rouvilla tai yleensä naisilla hukkunut pikkarit jalasta kyläreissulla miehensä tai miesystävän kanssa?
Hukattu pikkuhousut.
18
2746
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimoni menetti siveytensä kun se antoi oman siskon miehen nussia sitä.
Ukko pani vaimonsa pikku siskoa kun oma vaimo nukkui sammuneena viereisessä huoneessa. - Anonyymi
Kyllähän vaimo on noita unohdellut pitkin kyliä. Muut vaatteet seuraa kyllä kotiin saakka vaikka kaupassa käydessä tai ystäviään tavatessa, mutta tahtoo olla että muisti menee hänen erään tutun luona helpoimmin. Ostin vaimolle kerran sellaiset joissa on luukku tai rako. Näyttää parantavan muistia, koska ne hän on tuonut aina takaisin, mutta noissa luukullisissa on sellainen ominaisuus että pesuun näyttää menevän jo ihan muutaman hassun tunnin käytön jälkeen ja kai koko nainenkin siitä likaantuu kun on aina sitten suihkun alla. Mutta ymmärtäähän sen, kun on luukku jonka läpi päästellä vessassa käydessä. Kehuu kuitenkin niitä hyväksi lahjaksi.
- Anonyymi
Naistasi on vieras mies tai vieraat miehet nussineet luultavasti oikein kunnolla, kun on ollut asioillaan. Varmasti hän on niin yltä päältä vieraassa spermassa, että pitää käydä suihkussa.
- Anonyymi
Tämä kylläkin on erittäin käytetty sana, HUORA NAINEN RVA ON. Sitä olen VARMASTI Joutunu itsekki AJATTELEMAA, Vaimolta on Alushousut Päällustaki taskussa kun tulee Aamuyöstä kotii. Vaimo ammatiltaa
TARJOILIJA, Ravintola suljeta yöllä klo 01.00
Vaimo tulee kotii klo 04.00 jälkee. Vaimon ALUSHOUSUJA on Ollut hänen Autonsa lattialla, ja Auton lattialla Vitun pyyhepaperia märkiä LIMASIA, NUSSITTUJA KORTONKIA.
Minä ammattini vuoksi olen 2/3 viikon työ komenuksella, poissa kotoa. Noin 2kk.sitten loukkasin vähän kättäni, Olin Tornio terästehtaalla Työkomennuksella, lähdin Autollani ajalee sieltä Aamulla, K:Suomee kotia, olin puolen päivä aikaa kotona. Vaimo oli
menny Ravintolaa 10.00.töihin.Kävin hänen työpaikalla moikkaamassa, Vaimo oli iloinen kiva että pääsit Tulemaa. Tulin kotii, vein tarvikkeen omaan työhuoneeseen, laitoin kahvit päälle. Katsoin pienee makuuhuoneeseen, Voin totee Helvetti minkälaine näky voi olla pystyy olemaa, kun olen ollut vajaa 3vk,pois.On pakko totee siellä
Ensiksi siellä haisi, Oikeesti tosi häijy kusisen VITUN HAJU LÖYHKÄ, Ja se sänky oli Kui taistelu tanner, oli Isoja KylpyPyhkeitä ne oli märkiä LIMASIA ja oikeesti kusisia Oli Lirahatanu KUSTA Vittua nussittaessa. Lakanat Hiestä KUSESTA LIMASTA Märkiä. Sängyn Vieressä Lattialla Nylön ALUSHOUSUJA Myttyrässä Ne oli LIMASIA oikeesti VITULTA KUSELTA HAISEVA, CORSETTI ISOT Liivit Limassa Lattialla, Kampaus Pöydän Vieressä olevassa roska astiassa, Vitun kosteuspyyhkeitä. Paperi Pyyhkeitä LIMASIA NUSSITTUJA KORTONKIA 4 Listaa 12kpl Listoja, Oli Nusittu Kortongellakin Vaimon Vittua, Että Paljaalla KYRVÄLLÄ Kuinka LIMASTA Märkiä Pyyhkeitä
Oli. On pakko tosi pakko totee, Minulla oli hirveet tunteet Kaikki tämä NÄKY ETTÄ SE KUSISEN VITUN LEMU HAJU PIENESSÄ MAKUUHUONEESSA, Ajatuksille ihminen ei voi pysty mitään, Tuntui Kauheeta Ajatella Mitä Vaimon VITULLE tämä 3vk tehty. Tätä ajatellessa VARMASTI KYRPÄ RUPES SEISOO NIIN JUMALATTOMA STI ETTÄ SATTUI KYRPÄÄ KIPEESTI. Mutta tämäki kanssa on elettävä Maalima ei tähän pysähdy. EIKÄ MEIDÄN VAIMON VITTU NUSSIMALLA LOPU, JA SEN VARMASTI TIEDÄN VAIMO EI
LOPETA TAKUU VARMASTI VAIMO TARVII MIEHIÄ MIEHILTÄ KYRPÄÄ,, JA MIEHET TARVII VAIMOLTANI VITTUA PÄÄSTÄ POLKEMAA NUSSIMAA. JOTEN ELÄMÄÄ JATKUU ON PAKKO YMMÄRTÄÄ JA NAUTTIA AIVAN OIKEESTI AIDOSTA NAISEN VAIMON VITUSTA. AJATELKAA MIEHET ANTAA VIERAITTE MIESTEN NUSSIA VAIMOO NE EI SIITÄ VITTU PAHENE PARANEE VAAN. VAIKKA PAHALTA TUNTUU. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naistasi on vieras mies tai vieraat miehet nussineet luultavasti oikein kunnolla, kun on ollut asioillaan. Varmasti hän on niin yltä päältä vieraassa spermassa, että pitää käydä suihkussa.
Ei se ole vaarallista jos vieraat saa vähän nauttia hyvästä kiimaisesta naisesta.
Oma vaimoni tykkää kun olemme usean miehen kanssa panneet häntä. Vaimoni haluaa olla 2-3M ja 1N kimpassa silloin nauttii kun panemme kimpassa nyt kun on huomannut että saa nauttia myös vieraan miehen panemisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITÄ!?
Ei voi olla totta että vieras mies olisi päässyt sieltä raon välistä vähän tuikkaamaan ja kurkistamaan vaimoni sisälle ja vielä päästelemään spermatkin perille saakka? Semmoisissa hommissa pitäisi muidenkin vaatteiden lähteä, mutta kuten sanoin, kyllä hän housut, hameet, puserot, takit ja muut sellaiset muistaa tuoda aina takaisin. Kyllä tässä on kyse jostain muistamattomuudesta. Silloin tällöin lähtiessä hän unohtaa laittaa rintaliivitkin, ja sitten kun muistutan rintaliiveistä ja kuinka nännit paistaa paidan alta, hän muistaa ottaa vain ne joissa ei ole kuitenkaan kuppeja tukena. Sukatkin on sellaiset että näyttää jäävän puolitiehen, mutta hameen alla ei niin haittaa. Vuosi sitten pyysin häntä käymään lääkärillä noiden muistiongelmien vuoksi, ja hän sanoi että gynekologi hänet tutki ja hyvältä vaikutti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kylläkin on erittäin käytetty sana, HUORA NAINEN RVA ON. Sitä olen VARMASTI Joutunu itsekki AJATTELEMAA, Vaimolta on Alushousut Päällustaki taskussa kun tulee Aamuyöstä kotii. Vaimo ammatiltaa
TARJOILIJA, Ravintola suljeta yöllä klo 01.00
Vaimo tulee kotii klo 04.00 jälkee. Vaimon ALUSHOUSUJA on Ollut hänen Autonsa lattialla, ja Auton lattialla Vitun pyyhepaperia märkiä LIMASIA, NUSSITTUJA KORTONKIA.
Minä ammattini vuoksi olen 2/3 viikon työ komenuksella, poissa kotoa. Noin 2kk.sitten loukkasin vähän kättäni, Olin Tornio terästehtaalla Työkomennuksella, lähdin Autollani ajalee sieltä Aamulla, K:Suomee kotia, olin puolen päivä aikaa kotona. Vaimo oli
menny Ravintolaa 10.00.töihin.Kävin hänen työpaikalla moikkaamassa, Vaimo oli iloinen kiva että pääsit Tulemaa. Tulin kotii, vein tarvikkeen omaan työhuoneeseen, laitoin kahvit päälle. Katsoin pienee makuuhuoneeseen, Voin totee Helvetti minkälaine näky voi olla pystyy olemaa, kun olen ollut vajaa 3vk,pois.On pakko totee siellä
Ensiksi siellä haisi, Oikeesti tosi häijy kusisen VITUN HAJU LÖYHKÄ, Ja se sänky oli Kui taistelu tanner, oli Isoja KylpyPyhkeitä ne oli märkiä LIMASIA ja oikeesti kusisia Oli Lirahatanu KUSTA Vittua nussittaessa. Lakanat Hiestä KUSESTA LIMASTA Märkiä. Sängyn Vieressä Lattialla Nylön ALUSHOUSUJA Myttyrässä Ne oli LIMASIA oikeesti VITULTA KUSELTA HAISEVA, CORSETTI ISOT Liivit Limassa Lattialla, Kampaus Pöydän Vieressä olevassa roska astiassa, Vitun kosteuspyyhkeitä. Paperi Pyyhkeitä LIMASIA NUSSITTUJA KORTONKIA 4 Listaa 12kpl Listoja, Oli Nusittu Kortongellakin Vaimon Vittua, Että Paljaalla KYRVÄLLÄ Kuinka LIMASTA Märkiä Pyyhkeitä
Oli. On pakko tosi pakko totee, Minulla oli hirveet tunteet Kaikki tämä NÄKY ETTÄ SE KUSISEN VITUN LEMU HAJU PIENESSÄ MAKUUHUONEESSA, Ajatuksille ihminen ei voi pysty mitään, Tuntui Kauheeta Ajatella Mitä Vaimon VITULLE tämä 3vk tehty. Tätä ajatellessa VARMASTI KYRPÄ RUPES SEISOO NIIN JUMALATTOMA STI ETTÄ SATTUI KYRPÄÄ KIPEESTI. Mutta tämäki kanssa on elettävä Maalima ei tähän pysähdy. EIKÄ MEIDÄN VAIMON VITTU NUSSIMALLA LOPU, JA SEN VARMASTI TIEDÄN VAIMO EI
LOPETA TAKUU VARMASTI VAIMO TARVII MIEHIÄ MIEHILTÄ KYRPÄÄ,, JA MIEHET TARVII VAIMOLTANI VITTUA PÄÄSTÄ POLKEMAA NUSSIMAA. JOTEN ELÄMÄÄ JATKUU ON PAKKO YMMÄRTÄÄ JA NAUTTIA AIVAN OIKEESTI AIDOSTA NAISEN VAIMON VITUSTA. AJATELKAA MIEHET ANTAA VIERAITTE MIESTEN NUSSIA VAIMOO NE EI SIITÄ VITTU PAHENE PARANEE VAAN. VAIKKA PAHALTA TUNTUU.TAS VASTA MATKATYO HEMMO.84V.
SINULLE MIES JOKA JOUDUT TEKEMAA MYS MATKA TOITA./ NYT ITSELLANI TYOT
PYSAHDYI KUIN SEINAAN,,TAMA KORONA FIIRUKSE TAKIA,/ NYT TEEN ETA TOTA,,
TAMA ON ON VAHAN VAPAAMPAA,,SAA TEHDA TIETSIKAALLA MIHIN AIKAA VUORO KAUDESSA VAAN./ MUTTA EI TAS NIIN HYVIN PAASE PALKKAA SAAMA KUI TUOOLLA MATKA ELAMASSA..
LUIN TOTA SUN KIRJOITUSTA ,TULI TOSI PALJO HIRVEITA AJATUKSIA,, MINKA YLLATYKSE OLET JOUTUNU NAKEMAA KOTI TULLESSA,,/ JA MITA OLET NAHNYT YOLLA KUN VAIMOSI TULEE TOISTA KOTII..
TUOHON ASIAA MITKA TODISTEET PAASIT NAKEE TEIDAN VAIMON TYO MAKUU
HUONESSA,, VAMOSI ON VARMAA TOSI HIRVEE KYRPA LINKO HAAROJENSA VALISTA
VARMASTI YMMARRAT VAIMOS ON KYLTYMATON HUORA VITUSTAA HUORAAMA
MIESTE KANSSA ..
TUO MITA MAINITSET VAIMOLLAS ON OLTAVA JOKA YO VAHINTAA 3/4 MIEHEE NUSSIMASSA VITTUA,,KOSKA HAN ON VIELA TOISSAKI NIIN KERKIAA
VAJASSA 3VK,,SAADA NOIN PALJON AIKAAN MITKA TODISTEET MAKUHUNESSA
OLI.. // EN YHTAA IHMETTELE KUINKA AJATUKSESI ON SUMENTUNU,,MITA VAIMOSI VITULLE ON TEHTY,,ETTA TUO KAIKI AIHEUTTI SINULLE HIRVEE KYRPASI SEISOMISE
JAYKISTYMISE,,ETTA KIPUA TUNSIT..
ALA MENETA HERMOJASI TOIVON HALUAISIN KESKUSTELLA TASTA ENISIKSI TALLA
TASOLLA,,TAMA ASIA KIINNOSTAA,,KOSK ITSE JOUTUNUT MYOS TAHAN SAMAA HELVETTIIN,,// TAMA ON MEIDAN MATKA TYOLAISTEN KOHTALO..
KIRJOITTELE MINULLE AIVAN VAPAAST..
- Anonyymi
Joku mies laittanut taskuunsa, kiihottavaa runkata pöksyihin.
- Anonyymi
Vaimoni ei ole vielä tänä vuonna pikkuhousuja päässyt käyttämään.
Ollaan kaverin kanssa viime vuonna riisuttu ja pantu kimpassa ja vuorotellen.
Odottelen toisessa huoneessa kun kaveri on panemassa vaimoani ennen kuin itse pääsen panemaan. - Anonyymi
Olemme jo vanhempi aviopari ja aiemmin yksissä harjakaisissa vaimoni hukkasi pikkuhousunsa jotka näin myöhemmin majoitus parakin ilmoitustaululla ja lapulla varustettuna jossa luki harjakais muisto.
Vaimoni oli ollut parakissa nussittavana ja montako miestä oli häntä pannu siellä, tiedän varmaksi että ainakin 6 miestä oli käynyt panemassa.- Anonyymi
Voi kun jännää elä laske alles satusetä
Oliko vaimosi muissakin harjakaisissa mukana?
-
Niin ne housut, otitko mukaan vai jätitkö ilmoitustaululle?
- Anonyymi
Meillä oli ongelmana kanssa että vaimo onnistui hukkaamaan pikkarinsa ravintola ja muilla reissuillansa. Ratkaisimme asian niin että hän jättää ne kotiin jo lähtiessään, eivätpähän katoa.
- Anonyymi
kyllä minä kesäisin kävelen kaupungilla aina ilman pikkuhousuja hameessa ......paula 43v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä minä kesäisin kävelen kaupungilla aina ilman pikkuhousuja hameessa ......paula 43v
Paula missä kaupungissa ❤
- Anonyymi
Yksissä juhlissa vaimoni väsähti niin meni isäntäväen sänkyyn lepäämään.
Kun kävin katsomassa häntä niin nukkui silloin rinnat paljaana hame ylös nostettuna ja sperma vana valui pillusta.
En herättänyt häntä ja jätin nukkumaan
Seurasin vähän ketä siellä kävi ja useita miehiä viipyi huoneessa hyvän aikaa.
Seuratessani näin ainakin neljän miehen käyneen huoneessa ja ainakin oli yksi käynyt ennen kuin näin vaimoni valuvan spermaa. - Anonyymi
On tuotakin tapahtunut. Vaimo kävi festreilla autollamme ja kun seuraavana päivänä lähdin töihin, oli auton ikkunanpyyhkijän alla vaimoni pikkuhousut.
- Anonyymi
Nuorempana minä taas otin pikkarit vaimon jalasta hameen alta pois,sitten vaan mentiin millo minnekkin eikä kukaa huomannu mitää ehh alko kyl panettaa pirusti kun tuota tehtii
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771