Paljon oireita, IBS, ripuli, hiiva, fibromyalgia

Anonyymi

Tarinani lyhyesti: joitakin vuosia sitten minulla oli helikobakteeri. Se häädettiin, tilalle tuli IBS. Sen sain kuriin, kunnes sappirakko lakkasi toimimasta; sain sappirefluksin ja sappihapporipulin. Molemmat on saatu kuriin. Minulla on todettu myös fibromyalgia. Oireet ovat unihäiriöt, kipuja ja puutumisia, muistiongelmia, masennusta jne. Fibromyalgian kanssa samoihin aikohin sain hiivatulehduksia suuhun ja alapäähän, sekä iho kutisi. Hiivaa vastaan olen nyt aloittanut taistelun vähentämällä sokeria. vehnäjauhoja ym.

Minulla on siis nyt vaivana krooninen ripuli (jonka saan kuriin tiukalla ruokavaliolla ja hiiva, sekä ilmavaivoja ja tietysti se firbomyalgia. Minulla ei myöskään rasva imeydy kehoon. Painoni on nyt normaali, mutta se johtuu mirtazapinista, joka minun onnekseni lihottaa. Minut on tähystetty joka paikasta, verikokeissa ei näy mitään.

Mistä kaikki voi johtua? Ripuli voi olla sappihapporipulia. Mistä firbomyalgiaoireet voivat johtua? Entä rasvan imeytymisongelmat? Hiiva? SIBOa ei ole tutkittu.

0

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
        Ikävä
        42
        2442
      2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
        Maailman menoa
        301
        2014
      3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
        Ihastuminen
        22
        1816
      4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
        Ikävä
        24
        1595
      5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
        Ikävä
        24
        1445
      6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
        Ikävä
        100
        1329
      7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
        Ikävä
        43
        1328
      8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
        Ikävä
        139
        1275
      9. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
        Ikävä
        37
        1171
      10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
        Rakkaus ja rakastaminen
        36
        1046
      Aihe