Evandalle tehtiin 60tkm huolto. Hinta oli mieletäni aika korkea: 900 euroo. Olihan siinä jakohihnan vaihto mutta... No edullisempi kuitenkin kuin entisen alfan huolto: 1200 euroo. Silti yllätti.
Kallis 60tkm
9
5632
Vastaukset
- omistaja
Taidat omistaa aika monta merkkiä, kun jo niin monen merkin merkkihuollon hinnaksi tiedät tuon 900 euroo. Vinetto sentään, oishan se kyllä hienoo, jos vois valita joka aamu eri auton päälleen.
Tai jospa sinut tunnetaan paikkakuntasi huolloissa ja ne on päättäneet nyhtää sinulta saman summan kaikista autoistasi.- Huolto
Paljonko joit bensaa ennenkuin kirjoitit. Miten niin monen merkin? Kirjoitin kahdesta merkistä, mutta kerrattaampa vielä. Daewoo ja Alfa Romeo. Turha vastata tähän että Chervolet unohtui. Samoin ei kannata vastata tyyllin "taisi osua arkaan paikkaan kun kiivastut." Vastaan sinulle iloisin mielin. Sinunlaiset naurattavat minua. Kiitos. Piristit pimenevää kevätiltaani.
- omistaja
Huolto kirjoitti:
Paljonko joit bensaa ennenkuin kirjoitit. Miten niin monen merkin? Kirjoitin kahdesta merkistä, mutta kerrattaampa vielä. Daewoo ja Alfa Romeo. Turha vastata tähän että Chervolet unohtui. Samoin ei kannata vastata tyyllin "taisi osua arkaan paikkaan kun kiivastut." Vastaan sinulle iloisin mielin. Sinunlaiset naurattavat minua. Kiitos. Piristit pimenevää kevätiltaani.
Paljonko joit bensaa ennekuin yritit jatkaa provoasi. Siten niin monen merkin, että olet heittänyt tuon saman skeidan melko monen merkin palstalle samoilla hinnoilla.
- huolto
omistaja kirjoitti:
Paljonko joit bensaa ennekuin yritit jatkaa provoasi. Siten niin monen merkin, että olet heittänyt tuon saman skeidan melko monen merkin palstalle samoilla hinnoilla.
Nyt hymyilyttää. Varsinkin tuo sinun minulta lainaamasi aloitusvirke. Tosin huonosti olet sitä muokannut.Miten itse vastaisit esittämääsi kysymykseen "...ennenkuin yritit jatkaa...".Mieti sitä edes 10 sekuntia ja vastaa tänne vasta sitten kiitos. Tarkoitan ettei palstamillimetrejä kuluisi turhaan ajatuksettomien väitteiden/kysymysten vuoksi. Minulla on toki aikaa kirjoitella tänne ja kuten aikaisemmin totesin; nautin. No, toivottavasti osaat edes heitää koipioimasi virkkeen kaveriporukassasi oikealle hetkellä ilmoille ja saada ystävät nauramaan. Kenties koet "ne pitää minua hauskana jätkänä" tunteen. Mutta asiaan.Monen merkin? Olen kirjoittanut kahdelle palstalle Daewoo ja Chervolet. Muille palstoille ei ole kiinnostusta kirjoitella. Tarkistin mahdolliset copypastet muilta auto portaalin palstoilta. Eipä löytynyt. Joten laitappa linkit mihin väitteesi perustat. Jos nyt tuli kiire kopioimaan aikaisempaa viestiäni muille palstoille niin muista päivämäärien näkyminen. Toivon että todistat pätevästi väitteesi huomioiden tietenkin tämän mediamuodon asettamat tekniset rajoitteet meille käyttäjille.
- ???
huolto kirjoitti:
Nyt hymyilyttää. Varsinkin tuo sinun minulta lainaamasi aloitusvirke. Tosin huonosti olet sitä muokannut.Miten itse vastaisit esittämääsi kysymykseen "...ennenkuin yritit jatkaa...".Mieti sitä edes 10 sekuntia ja vastaa tänne vasta sitten kiitos. Tarkoitan ettei palstamillimetrejä kuluisi turhaan ajatuksettomien väitteiden/kysymysten vuoksi. Minulla on toki aikaa kirjoitella tänne ja kuten aikaisemmin totesin; nautin. No, toivottavasti osaat edes heitää koipioimasi virkkeen kaveriporukassasi oikealle hetkellä ilmoille ja saada ystävät nauramaan. Kenties koet "ne pitää minua hauskana jätkänä" tunteen. Mutta asiaan.Monen merkin? Olen kirjoittanut kahdelle palstalle Daewoo ja Chervolet. Muille palstoille ei ole kiinnostusta kirjoitella. Tarkistin mahdolliset copypastet muilta auto portaalin palstoilta. Eipä löytynyt. Joten laitappa linkit mihin väitteesi perustat. Jos nyt tuli kiire kopioimaan aikaisempaa viestiäni muille palstoille niin muista päivämäärien näkyminen. Toivon että todistat pätevästi väitteesi huomioiden tietenkin tämän mediamuodon asettamat tekniset rajoitteet meille käyttäjille.
Anteeksi vaan, pidin ensin sinun viestiäsi provona. Samansisältöinen viestihän on muillakin palstoilla aikaajoin, tosin taitaa hintatiedot olla vähän erit.
Mutta sanottakoon näin, että jos tuo pitää pakkansa, niin kylläpä siitä huollosta revitään kovat katteet. Kannattaa jo itse vaihtaa noilla hinnoilla.
- Peräprutku
huihailla(Sonata) sillä 60000 huolto maksoi 200 ja siihen päälle jakohihnan vaihto 400 ( meni kylläkin takuuseen kun oli vasta 3,5 vuotta vanha auto) ja sitten 500 kun takajarrulevyt meni uusiksi.(ei mennyt takuuseen)
- TERRACAN
MEILLÄ ON HYUNDAI TERRACAN KIISSELI AUTOM. JA
¨TIETTY NE MUUTKIN MAUSTEET. TAKUU 3 V ILMAN
KM RAJOITUSTA. AUTO ON NYT 1 V VANHA MUTTA TUO 5 VUOTTA TAKUU EI SEURANNUT MUKANA, MITEN SAIT
SIIS 3,5 VUOTTA VANHAAN TAKUUSEEN REMPAN ?? - Peräprutku
TERRACAN kirjoitti:
KM RAJOITUSTA. AUTO ON NYT 1 V VANHA MUTTA TUO 5 VUOTTA TAKUU EI SEURANNUT MUKANA, MITEN SAIT
SIIS 3,5 VUOTTA VANHAAN TAKUUSEEN REMPAN ??mutta näin vaan tapahtui.Olikohan syynä että valittelin epätasaisesta tyhjäkäynnistä ja kun siihen ei auttanut tuo tyhjäkäyntivälpän putsauskaan niin sitten meni hihna vaihtoon kun oli hypnnyt yhden hampaan yli.Hihnan vaihto väli oli kuitenkin tuo 105000km:ää ja siitä ei ole tullut mitään tiedotetta että pitäisi lyhentää.Toisaalta huihai palstalla on ollut juttua jossa 70000 ajetusta Elantrasta on hihna katkennut ja sitten on tullut silppua.Tämä taas ei ollut mennyt takuuseen vaan lasku maksettu fifti-fifti periaatteella.
- Toni
TERRACAN kirjoitti:
SIIS 3,5 VUOTTA VANHAAN TAKUUSEEN REMPAN ??Jos autossa on valmisteellinen vika niin se menee takuuseen vaikka 10v jälkeen. Eli jos vaikka kampiakseli katkeaa valuvian vuoksi tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984