Alkot on kiinni ja alkoholi lopussa. Tietääkö joku mistä saa tai voi ostaa viinaa?
Mistä saa viinaa?
9
94
Vastaukset
- Anonyymi
Rytsälä&Sainio.
- Anonyymi
Ravintoloista ja kapakoista sitä saa.
- Anonyymi
on auki
- Anonyymi
Alko on auki tänään
- Anonyymi
Joulukuun aikana jäljitystiimi huomasi, että aika monella epäselvällä tartunnalla on jokin yhteys kyseiseen pubiin. Kävi ilmi, että oli oltu pubissa tartunnan saaneen henkilön altistumisaikana, mutta kukaan ei osannut nimetä, keitä on ollut paikan päällä. Niin kuin usein pubeissa on, Tuukkanen sanoo.
Tuukkasen mukaan perjantai-iltana pubissa testattiin vajaat 30 asiakasta ja testaus sujui hyvin. - Anonyymi
Multa voisit lainata pullon tai pari , mutt ku tänne on pitkä matka :(
Skånepåg - Anonyymi
Näkyy yksi passatin romu seisovan Suvituulen pihassa ja joku mersun romu Kukkakauppa Siltsen pihassa ! Kulmahousut ovat Sysmässä huolestuttavasti lisääntyneet ilmeisesti Sysmässä saa helposti tukiaisia tässä valtaväestö joutuu kaiken itse maksamaan ei tukiaisista puhettakaan !
Näkyy yksi passatin romu seisovan Suvituulen pihassa ja joku mersun romu Kukkakauppa Siltsen pihassa ! Kulmahousut ovat Sysmässä huolestuttavasti lisääntyneet ilmeisesti Sysmässä saa helposti tukiaisia tässä valtaväestö joutuu kaiken itse maksamaan ei tukiaisista puhettakaan ! - Anonyymi
Korea on poistanut kaksi viestiä.
- Anonyymi
Raunistula on kautta aikojen auttanut janoisia. Ei muuta kuin taksi alle ja menox sano lenox.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008930
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265418- 534631
- 894410
- 593589
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.593223Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502692- 432601