Ei naurata

Tosikko(ko)

Mikä minua vaivaa? Mulla ei naurata mikään elokuva, ei ole naurattanu pitkään aikaan. Tai no nauroin katsoessani Shrek2:sta, mutta tarkoitan ihan oikeita elokuvia.
American piet on kauheaa soopaa, keskinkertaista alapää/vessahuumoria, ei hauskaa. Scary movie- sarja ei myöskään naurata. Kaikki komediat syytää tuota onnetonta vessahuumoria, joka ei ole hauskaa. Austin Powersit yrittää olla hauskoja, mutta kun ne ei ole. Bedazzled-pyörryksissä oli ihan viihdyttävä, muttei hauska. Perhe on painajainen, Zoolander ja Dodgeball olivat säälittäviä. En nauranut edes säälistä. En enää katso Ben Stillerin elokuvia...
Muistan nuorempana nauraneeni kippurassa kun katsoin Mies ja alaston ase-elokuvia tai Robin Hood - sankarit sukkahousuissa. Mikä olis samantyyppinen hauska elokuva. Hieman kaksimielinen, mutta ei kuitenkaan rivo pervoilu.

20

1840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhus

      Sinusta on tulossa vanha. Enää ei naurata jos joltain pääsee elokuvassa pieru, oikeassa elämässä se sentään vielä hymyilyttää..

      • Tosikko(ko)

        Olen 21v.

        Ehkä olen henkisesti vanhempi, enkä enää näe mitään hauskaa siinä, että joku kusee parvekkeelta toisen tyypin päälle (kohtaus american pie-elokuvasta). Nooh, pitänee vissiin lainata Ihmeperhe ja Hain tarina- elokuvat kun tuntuu nuo animaatioelokuvat kolahtavan..


      • ajhfasdfas
        Tosikko(ko) kirjoitti:

        Olen 21v.

        Ehkä olen henkisesti vanhempi, enkä enää näe mitään hauskaa siinä, että joku kusee parvekkeelta toisen tyypin päälle (kohtaus american pie-elokuvasta). Nooh, pitänee vissiin lainata Ihmeperhe ja Hain tarina- elokuvat kun tuntuu nuo animaatioelokuvat kolahtavan..

        Noissa animaatioissahan sitä surkeinta huumoria yleensä eniten on...varsinkin Hain tarinassa...että sillälailla.


      • hotdevil-92
        Tosikko(ko) kirjoitti:

        Olen 21v.

        Ehkä olen henkisesti vanhempi, enkä enää näe mitään hauskaa siinä, että joku kusee parvekkeelta toisen tyypin päälle (kohtaus american pie-elokuvasta). Nooh, pitänee vissiin lainata Ihmeperhe ja Hain tarina- elokuvat kun tuntuu nuo animaatioelokuvat kolahtavan..

        vaikka oletkin 21w olet tulossa vanhaksi jos mkään ei enää naurata..! amerikan paet ymmärrän mutta jos scary moviet eivät naurata niin sinusta on tulossa vanha korppu jonka ainoa ilo on sanomalehti!!!!! ota ilo irti ja YRITÄ edes nauraa.! katso vaikka scary moviet uudestaan tai vaikka screamit koska niissäkin on hauskoja kohtauksia..!!!!!! :D >:( >:) toisinsanoen...:olet tosikko! :/ otan osaa..


    • ehkäpä

      jim carreyn leffoja? ne vois autaa ehkä jos ei niin olet todellakin tulossa vanhaksi

      • Tosikko(ko)

        niin olen nähnyt paljon Carreyn elokuvia. Uusinta, surkeiden sattumien sarjaa en ole nähny. ja olen myöskin pitänyt näkemistäni, Cable Guy tosin oli hirveää kökköä.

        Puuttuuko tästä mitään Carreyn leffaa. Nämä olen nähny:
        Nuija ja tosinuija
        Ace Ventura 1&2
        Cable Guy
        Man on the Moon
        The Truman Show
        Liar Liar
        Bruce- taivaanlahja
        Me, Myself & Irene


      • Tosikko(ko) kirjoitti:

        niin olen nähnyt paljon Carreyn elokuvia. Uusinta, surkeiden sattumien sarjaa en ole nähny. ja olen myöskin pitänyt näkemistäni, Cable Guy tosin oli hirveää kökköä.

        Puuttuuko tästä mitään Carreyn leffaa. Nämä olen nähny:
        Nuija ja tosinuija
        Ace Ventura 1&2
        Cable Guy
        Man on the Moon
        The Truman Show
        Liar Liar
        Bruce- taivaanlahja
        Me, Myself & Irene

        No tuosta sinun listasta puuttuu vielä The mask mikä oli ihan hyvää katsottavaa!
        Jim Carreyllä on kyllä ihan hauskoja elokuvia mutta Cable guy ja Bruce taivaanlahja eivät kolahtaneet.
        The Truman Show oli ihan katsottava mutta ei sitä kyllä komediaksi voi kutsua! Draamaa se ennemminkin oli.
        Olen samaa mieltä kanssasi että se teinihöpötys ei enään kolahda enkä itseäni vielä vanhaksi miellä :) Muutamia vuosia sitten American pie vielä jaksoi naurattaa mutta nykyään niitä ei viitsi edes katsoa!
        Saman toistoa kaikki teini komediat!
        Hyviä komedioita jotka oikeasti naurattavat saa jo hakea...


      • glitter
        Tosikko(ko) kirjoitti:

        niin olen nähnyt paljon Carreyn elokuvia. Uusinta, surkeiden sattumien sarjaa en ole nähny. ja olen myöskin pitänyt näkemistäni, Cable Guy tosin oli hirveää kökköä.

        Puuttuuko tästä mitään Carreyn leffaa. Nämä olen nähny:
        Nuija ja tosinuija
        Ace Ventura 1&2
        Cable Guy
        Man on the Moon
        The Truman Show
        Liar Liar
        Bruce- taivaanlahja
        Me, Myself & Irene

        SSS oli mielestäni älykkäästi hauska. Se oikein tulvi mustaa huumoria, että jos olet sellaisen ystävä niin varmasti kelpaa. Välissä pilkahtaa aina vähän toivoa mutta muuten leffa on yhtä surkeiden sattumusten sarjaa. Carrey ei edes väännä naamaansa siinä pahasti vaan sopivasti, mikä hahmolle kuuluu.

        -nainen 20v., johon ei myöskään teinipissakakkamukahauskahahhahhaahuumori pure


      • ksjafsa
        Tosikko(ko) kirjoitti:

        niin olen nähnyt paljon Carreyn elokuvia. Uusinta, surkeiden sattumien sarjaa en ole nähny. ja olen myöskin pitänyt näkemistäni, Cable Guy tosin oli hirveää kökköä.

        Puuttuuko tästä mitään Carreyn leffaa. Nämä olen nähny:
        Nuija ja tosinuija
        Ace Ventura 1&2
        Cable Guy
        Man on the Moon
        The Truman Show
        Liar Liar
        Bruce- taivaanlahja
        Me, Myself & Irene

        Mikä siinä on ettei kukaan pidä Sähköputkimiehestä? Oikeasti hauska elokuva, huumori onkin sellaista mitä kaikki ei läheskään ymmärrä, joten eivät pidä kyseisestä elokuvasta. Huumori siinä on jotenkin niin outoa ja ovelaa...:) Mutta ei kaikille aina maistu. Ace Venturat ovat aivan hirvittäviä, btw.


      • hotdevil-92
        Tosikko(ko) kirjoitti:

        niin olen nähnyt paljon Carreyn elokuvia. Uusinta, surkeiden sattumien sarjaa en ole nähny. ja olen myöskin pitänyt näkemistäni, Cable Guy tosin oli hirveää kökköä.

        Puuttuuko tästä mitään Carreyn leffaa. Nämä olen nähny:
        Nuija ja tosinuija
        Ace Ventura 1&2
        Cable Guy
        Man on the Moon
        The Truman Show
        Liar Liar
        Bruce- taivaanlahja
        Me, Myself & Irene

        tuosta sinun listastasi en edes tienyyt osasta noista mutta jim carreyltä on myös leffa joka on jatko-osa leffalle nuija ja tosinuija ja jatko-osan nimi on tosinuija ja vielä nuijempi..>:D


    • isay

      Hiukan ihmetyttää miksi katsot noinkin paljon vessahuumoria jos se ei kerran naurata. Muunkinlaisia komedioita on kyllä tarjolla. Itseäni naurattavat aikuisille suunnatut animaatiot, kuten mainitsemasi Shrek ja Ihmeperhe (miksi muuten Shrek 2 ei ole mielestäsi "oikea" elokuva?), aasialaiset kung fu -parodiat, kuten Shaolin soccer ja God of cookery ja hieman moniulotteisemmat elokuvat, joissa on paljon huumoria mukana, kuten Delicatessen, Fargo etc. Tanskassa on tehty ainakin kaksi todella hauskaa leffaa: Kiinassa syödään koiria ja sen jatko-osa Vanhat miehet uusissa autoissa.

      Viime vuonna ilmestynyt Shaun of the Dead nauratti pitkään. hmm mitäs vielä, Clerks ja Office Space, State and Main ja ainiin, aivan loistavan hauska pätkä on Bubba Ho-tep, vanhainkodissa asuvat Elvis ja JFK joutuvat taistoon muumiota vastaan.

      • Tosikko(ko)

        Oikealla elokuvalla tarkoitin elokuvaa jossa ihmiset näyttelee. En osannu sitä paremmin selittää, mutta shrekit ja muut sellaiset ovat todella hyvää viihdettä.


    • tj_jaana

      been there, done that. Juuri sama ongelma. Van the Man oli ihan hauska, tuli naurettua. Mut kokeile vaikka Hot Chickiä tai Big Daddya tai kato Catwoman ajatellen että se on komedia. Meinaa mä nauroin ihan sikana. Ei se toimintana ollut mistään mutta komediana sitä parempi. Ja veikkaan että he eivät olleet suunnitelleet sitä niin. Se komiikka oli niin tahatonta että nauratti. Mut suosittelen ihan ehdottomasti animaatioelokuvia. Ice Age, Ihmeperhe, Shrekit, Nemoa etsimässä, Hain tarina (pakko katsoa!!), Lilo ja Stitch. Tossa olis sellasta listaa jossa mä olen nauranu vedet silmissä.

    • Nykykomediat on huonoja. Siitä se vaan johtuu kun ei ole hauskaa. En ole koskaan oikein sitäkään käsittänyt, että Jim Carreyn elokuvat perustuvat miehen kykyyn väännellää naamaansa huvittavasti. Että siitä minun odotetaan maksavan.
      Mutta onneksi on animaatioita, jotka näyttävät perivän maan. Lähes poikkeuksetta voi luottaa Pixarin ja Dreamworksin animaatioleffoihin, ne ovat sentään hauskoja. Vaan aina ei osumaa tule silti: Hain tarina oli väkinäinen ja pinnallinen tekele. Luulisi tekijöidenkin ymmärtävän, että pelkästään nimekäs näyttelijäkaarti ei riitä tekemään hyvää elokuvaa, juonen pitää toimia myös. Nemoon tulee väkisinkin verrattua tätä Shark Talea ja se klovnikala kavereineen hakkaa alati ärsyttävän Will Smithin 10-0.

      Ei pitänyt pelkästään haukkua tuota yhtä elokuvaa. Niin. Oletko Monty Pythoneita nähnyt? Itse jaksan niiden parissa viihtyä aina vaan. Eivät toki ole tuoreimpia mahdollisia elokuvia, mutta ei niitä ikä paina. Uudemmista tekeleistä muistelen viihtyneeni Lock, Stock and Two Smoking Barrels-nimisen pätkän parissa, se on vuodelta 1998. Death To Smoochy oli myös hyvä. Sexy Beast oli hemmetin hyvä leffa, kuten oli myös Fear and Loathing in Las Vegas. Kumpikaan ei ole varsinainen komedia, mutta ehkä se onkin niiden pelastus. Minua ainakin viihdyttävät semmoiset elokuvat, joissa huumori ei ole niin hirveän alleviivattua (lukuun ottamatta Monty Python-tuotoksia). Gosford Park, The Commitments, The Snapper, mitä niitä nyt on. Ei tule tähän aikaan enää mieleen.

    • Ukko
      • Coaosdfa

        Groundhog Day -Päiväni murmelina

        Siinä sitä saa hymyillä koko ajan, muutenkin mahtava elokuva. Ovelaa piilohuumoria :)


      • josjojo

        Jep, Chevy Chaselta löytyy paljon hyviä ja hauskoja, esim. kaikki lomaelokuvat, Spies Like Us...

        Steve Martinilta The Jerk...

        Dudley Moorelta muuten sellanen kuin Best Defense -Täydellinen ase


      • asjooo

        Candyltä:
        The Great Outdoors
        Nothing But Trouble
        Splash


    • -sari-

      Mulla ihan sama ongelma - amerikkalainen komedia on mun mielestä mahdoton sanapari. Viimeksi olen nauranut ruotsalaiselle "Kopps" pätkälle. Osui mun huumorintajuun. Kokeile. :-)

    • space balls

      space balls

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2574
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      319
      2355
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      93
      2124
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1694
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1420
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1397
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe