Aihe

Matkasuunnitelmia Italiaan 2021?

Anonyymi

Tekevätkö muut jo matkasuunnitelmia kesäksi Italiaan? Itse seurailen sekä Italian COVID19 rajoituksia että lentoyhtiöiden aikeita. Jos kaikki menee hyvin, niin loppukesästä 2021 on tarkoitus taas matkustaa Toskanaan.

Aika paljon riippuu tietysti rokotusten aikataulusta. Itse asiassa en ole huolissani Italian kyvystä rokottaa. Enemmän olen huolissani Suomen kyvystä rokottaa ja jakaa todistus rokotuksesta.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suunnilleen sama tilanne, seuraan tilannetta koronan ja lentojen suhteen. Vielä en ole tehnyt päätöksiä, ostanut lentoja ym. Viime keväänä ostin lennot, ja päivämäärät vaihtuivat moneen kertaan. Vasta kun laskeuduimme Roomaan, uskalsin huokaista.

• Anonyymi

Pääsiäisviikolla sekä kesäkuulle bookattu lennot sekä asunnot. Saapa nähdä miten käy noiden kanssa. Asunnot on peruttavissa, mutta lentojen tilanne sitten riippuu sitten mikä on yleinen koronatilanne.

• Anonyymi

Enemmän alan olla huolissani Suomen rokotuksista kuin Italian tilanteesta. Italia tuskin ottaa vastaan rokottamattomia kesällä. Juuri nyt olisi tarvittu hommaa hoitamaan joku normaaleilla edellytyksillä oleva pääministeri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän alan olla huolissani Suomen rokotuksista kuin Italian tilanteesta. Italia tuskin ottaa vastaan rokottamattomia kesällä. Juuri nyt olisi tarvittu hommaa hoitamaan joku normaaleilla edellytyksillä oleva pääministeri.

Niinkuin Israelissa ja muissa edistyneissa maissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkuin Israelissa ja muissa edistyneissa maissa?

Ainakin iippojen pääministeri osasi käyttää puhelinta ja kysyä lisää rokote annoksia. 😂 Toki minulle olisi riittänyt Tanskan pääministerin tapa toimia. Kun kysytään erikseen, tarvitsetteko lisää ja nopeammin, niin hän osasi sanoa kyllä.

• Anonyymi

Viime syksynä piti lentää napoliin ja sieltä sorrentoon junalla mutta sehän sitten peruuntui,uusi yritys ehkä syyskuussa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      102
      4649