Moi, riittääkö se että syön 1100 kaloria päivässa laihduttaakseni ainakin 0.25 kiloa viikossa? Minua pelottaa kauheasti se että minun aiheenvaihduntani hidastuisi likaa niin siksi haluaisin silti syödä silleen aika paljon jotta se ei vahingoittuisi.
Mutta joo, siis miten paljon kaloreita on tarpeeksi vähän?
Miten paljon kaloreita pois on tarpeeksi?
Anonyymi
1
226
Vastaukset 1
- Anonyymi
Alipaino on joka tapauksessa terveydelle haitallista. Eli pyrit sairaaseen lopputulokseen. Pyrit sairauteen, et terveyteen. Ihmiselle tulee samoja ongelmia hyvin ylipainoisena ja hyvin alipainoisena. Kummatkin saavat sydänkohtauksia. Se johtuu siitä, että rasvakudos on elin, joka lähettää hormonaalisia viestejä aivoille ja kehoon. Sekä liian tyhjät että liian täydet rasvasolut lähettävät samaa sairastuttavaa viestiä. Keholle terveellisintä on olla normaalipainoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493