Yks nainen kerro mitä mukavaa hän on

Anonyymi

Sulle kirjottanut/viestittänyt? ❤️

63

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään. 🤔
      Tää olikin varmaan jollekin muulle 🙄

      • Anonyymi

        Niin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin..

        Mua ei haittaa, koska asia on ollut mun tiedossa kyllä.
        Kunhan täällä kirjoittelen.


    • Anonyymi

      Kehunut sähköpostitse tietämystäni yhdessä asiassa jota jouduin kyllä työstämään tuntikausia. Saatoin mielessäni ja äänen kiukutella hänelle kun tein sitä. Tuntui siksi mukavalta saada hyvää palautetta.

      • Anonyymi

        Ope siis arvioi sinun työsi sähköpostiisi 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ope siis arvioi sinun työsi sähköpostiisi 😂😂😂

        Mistä näin esoteerisella ennustuskyvyllä päättelit, että liukuhihnalta tulevia noppia kerkiäis jäädä miettimään syvällisesti. Kuten on lie myös bonusnoppien ym jeesuspisteiden tai lahjaomppujen laita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näin esoteerisella ennustuskyvyllä päättelit, että liukuhihnalta tulevia noppia kerkiäis jäädä miettimään syvällisesti. Kuten on lie myös bonusnoppien ym jeesuspisteiden tai lahjaomppujen laita.

        Sivusta totean, että kyllä jollakin on sellaiseenkiin aikaa jos motivaatio kunnossa ja tavoite kirkas.


    • Anonyymi

      Ei olla vaihdettu numeroita

    • Anonyymi

      Tässä yksi nainen.
      No mitäpä kivaa, ihan liian kivaa 🥰 mutku niitä miehiä ollu useampi mutta ne ei päihitä tätä yhtä koska ne muut ei koskaan tule kuulumaan tähän tarinaan millään tavalla 🥰 ja miksei no siksi koska niillä ei ole osaa ei arpaa mun psyykkiseen hyvinvointiin 🥰 joka on päivittäin koetuksella erinäisistä syistä 🤓
      Hyvää päivän jatkoa 😎 Iltaa kohden 🤗

      • Anonyymi

        Useampi niinkö luulit ja minkä takia kuuntelet jos et halua kuunnella loppuu asti. Oletko mustasukkainen kenties? 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😘👍🏿


      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu...ihan kuin mä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useampi niinkö luulit ja minkä takia kuuntelet jos et halua kuunnella loppuu asti. Oletko mustasukkainen kenties? 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😘👍🏿

        En ole vaikka kuinka olet ilkeilijä itsellesi kirjoittaja. Kääntyy vastaan kaikki tulet huomaamaan. One world


      • Anonyymi

        Ja tämän luki yksi mies. 🐎😜


    • Anonyymi

      Ainakin luonto taitaa olla lähellä sydäntä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Ai onk 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai onk 🤔

        😂😂😂


    • Anonyymi

      mitä noita muistelemaan kun ei kerran välittänytkään... 💔

      • Anonyymi

        Juuri noin


    • Anonyymi

      Että me nähdään, kyllä, vielä.

      • Anonyymi

        Jumalauta nyt kerro mikä on ja miks olet taas lukenu mitään mitä mä en saa nähdä. Luet todennäköisesti mun kavereilta lähetettyjä viestejä minulle mutta vain sinä saat ne nähdä ja minä en saa edes tietää mistään omista viesteistä ellei ne ole jollain tavalla herättänyt sun huomiota. Kenen viestiä tarkoitit tällä kertaa.


      • Anonyymi

        Olispa tää just mulle. Sivusta tulin haaveilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalauta nyt kerro mikä on ja miks olet taas lukenu mitään mitä mä en saa nähdä. Luet todennäköisesti mun kavereilta lähetettyjä viestejä minulle mutta vain sinä saat ne nähdä ja minä en saa edes tietää mistään omista viesteistä ellei ne ole jollain tavalla herättänyt sun huomiota. Kenen viestiä tarkoitit tällä kertaa.

        Ompa sekavaa..


    • Anonyymi

      Eipä juuri mitään. Suurin osa viesteistä taisi olla vain vittuilua

      • Anonyymi

        Tuntuiko alapäässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuiko alapäässä?

        Oi voi, tuliko nyt sanottua ruma sana


      • Anonyymi

        Sellaistakin sattuu. Tiedän miltä se tuntuu. 😞


      • Anonyymi

        Niiinpä vissiin 😣


    • Anonyymi

      On joskus jotakin kivaakin laittanut, mutta taisin suuttua

      • Anonyymi

        Miksi suutuit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi suutuit?

        Hmmm.
        Pelotti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm.
        Pelotti

        Mikä pelotti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm.
        Pelotti

        Suutuit pelosta? Pelosta suututti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pelotti?

        Toisen käytös (piilov.ttuilu)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen käytös (piilov.ttuilu)

        Miten hän piilovittuili?


    • Anonyymi

      Ei mun päässä oikein enää muut lauseet soi kuin

      ”Meen kattoon baarista jonkun paremman naisen”
      ”Hulluhan sää oot”
      ”Sekopää”
      ”Mee hoitoon”
      ”Hanki lääkkeet”
      ”Löysin paremman naisen”



      En muista muuta enää kuin nuo. Aikaa on niin paljon kulunu et viimeset jotka johti päätöksiini on enää mielessäni

      • Anonyymi

        Kukaan ei ansaitse noin rumia sanoja, olis sitten itse käyttäytynyt miten vaan. Ei tuolla lailla käyttäytyvää ihmistä kannata surra. Saat olla onnellinen, että olet päässyt eroon hänestä. Hän ei tee sinulle hyvää!

        Teillä on varmaan mennyt sukset oikein kunnolla ristiin, mutta pitää silti osata kohdella toista kuin ihmistä. Kun toisen kunnioitus on mennyt, ei parisuhteelle ole enää koskaan mahdollisuutta parantua tai tulla edes siedettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ansaitse noin rumia sanoja, olis sitten itse käyttäytynyt miten vaan. Ei tuolla lailla käyttäytyvää ihmistä kannata surra. Saat olla onnellinen, että olet päässyt eroon hänestä. Hän ei tee sinulle hyvää!

        Teillä on varmaan mennyt sukset oikein kunnolla ristiin, mutta pitää silti osata kohdella toista kuin ihmistä. Kun toisen kunnioitus on mennyt, ei parisuhteelle ole enää koskaan mahdollisuutta parantua tai tulla edes siedettäväksi.

        Se olikin se ongelma et ei
        Me tavattu kuin ehkä jotain 3-5 kertaa noin 30 minuuttia. En tunnettu juuri
        Ollenkaan ja käytös heti tuollaista. Ihan kuin hän olisi halunnut suhteeseen kanssani vain saadakseen pettää ja haukkua mua. Et se oli se miks mun kans halus olla et sai sanoo mulle et oot huono nainen, panen muita koska oot huono ja hullu

        Tuntui jotenkin järjettömältä et joku pyrkii tapailusuhteeseen jotta saa heti toisella tapaamisella kertoo et oot huono meen etsiin paremman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ansaitse noin rumia sanoja, olis sitten itse käyttäytynyt miten vaan. Ei tuolla lailla käyttäytyvää ihmistä kannata surra. Saat olla onnellinen, että olet päässyt eroon hänestä. Hän ei tee sinulle hyvää!

        Teillä on varmaan mennyt sukset oikein kunnolla ristiin, mutta pitää silti osata kohdella toista kuin ihmistä. Kun toisen kunnioitus on mennyt, ei parisuhteelle ole enää koskaan mahdollisuutta parantua tai tulla edes siedettäväksi.

        Ja sekin oli niin järjetöntä et hän näki hirveen vaivan päästäkseen mun kans kontaktiin vain saadakseen pettää ja haukkua mua heti toisella tapaamisella


    • Anonyymi

      Onpa huonoja miehiä ja sellasia kaipaatte 😂

    • Anonyymi

      Ei koskaan mitään. Jos olisi niin miksi mä tänne kirjoittaisin enkä hänelle?

    • Anonyymi

      Hän, nuorempi mies, on sanonut minulle kymmeniä kehuja ja kohteliaisuuksia oikeassa elämässä kasvotusten. Enimmäkseen ne on olleet ammatillisia kehuja. Olen mennyt usein hämilleni sanoista. Hän on sanonut myös henkilökohtaisia asioita. Tunnut jotenkin niin tutulle kuin perheen jäsen. En halua koiraa, vaan vaimon ja lapsen (katse kontaktissa silmiini). Pitäisikö minun adoptoida sinun lapsesi? Myötä ja vastamäessä (kun käänsi ruuvia puolestani). Voi sanoa, että kohtuullisen heviä kamaa, suuri sanoja vaivihkaa. Olen myöhemmin aloitteen tehnyt irl, silti meitä ei ole tullut. Voi kun saisin lisätä, vielä. ♥️

      Täällä en Häntä ole tunnistanut, vaikkakin saman tyylisiä kirjoittajia olen palstalla kohdannut. En siis voi yhtäkään kirjotusta hänen sanoiksi laskea.

    • Anonyymi

      Vaikka mitä. Kaipaan niitä viestejä

    • Anonyymi

      Me puhuttiin vaan puhelimessa.
      Pyysi treffeille.

    • Anonyymi

      Pitääpä katsoa vanhoja sähköposteja, ei viimeisintä. Nyyh..

      • Anonyymi

        Ollaanko milloin viimeksi meilailtu...? Mitä aiheita meillä olikaan? Mitä siinä viimeisessä meilissä oli?


    • Anonyymi

      Joskus hän kirjoitti minulle kauniita runoja ja asioita.

    • Anonyymi

      Ehkä kokeilit kepillä jäällä..asiat ei edennyt syystä.

    • Anonyymi

      Kokeillut harvoin nykyään olenko vielä saatavissa varalla mutta enhän minä mikään varanainen ole. Kepillä jäätä, veijari kun on.

      • Anonyymi

        Mä en halua edes varalle tollasta naista mutta totta on tulevaisuuteen pitää tänäänkin satsata. Nähdään kohta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en halua edes varalle tollasta naista mutta totta on tulevaisuuteen pitää tänäänkin satsata. Nähdään kohta

        Siellä taisi kalahtaa arkaan paikkaan jollain 😎


    • Anonyymi

      🙄
      Oli niin kännissä että kehui kauniiksi. Melkoinen kehu! 🙄

      • Anonyymi

        En sanoisi sellaista kännissäkään ellen tarkoita.


      • Anonyymi

        Sitapaitsi olen tainnut "sanoa" saman selvinpäinkin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitapaitsi olen tainnut "sanoa" saman selvinpäinkin ;)

        Tuo ei päde tapaukseeni, kun on aina kännissä. 🙄


    • Anonyymi

      Kyllänvaikka mitä kaunista kirjoitti ja sanoi. Niillä yhtään mitään merkitystä. Sen pilasi kaikki mitä kuulin puhuneen minusta selkäni takana.

    • Anonyymi

      Viestillä taisit ehdotella 🤭😊

      • Anonyymi

        Treffejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Treffejä?

        Vai mitä?


    • Anonyymi

      Se kun kysyi mun painoa. 🤣 Vastaus oli arvatenkin vähän ivaileva 🤣 olin kuitenkin rehellinen. 🙄

    • Anonyymi

      Vedonlyöntikohteeksi joutuminen, sai hyvät rahat, kun vähän yllytettynä muka piiritti.
      Se oli tosi hauska juttu.

    • Anonyymi

      Ei ole varmaan kertaakaan tullut mitään sellaista viestiä kymmenenvuoden aikana, että olisin aivan " Wow ihanaa kiitos". Ei kyllä minultakaan hänelle heh :D

    • Anonyymi

      Sisäpiirivitsejä, saanut nauramaan vedet silmissä tänä raskaana aikana. Hänelle on helppo puhua, olen avautunut yllättäen sellaisista asioista mistä en helposti kerro. Saanut aina piristymään jollain kivalla letkautuksella kuuntelun jälkeen.

      Tilanteeni on sikäli erikoinen, että alkujaan olen tullut tänne kauan sitten kaivatessani exääni joka paljastui melko peluriksi. Ajan tuoksinassa vuosien saatossa lähentynyt sitten tämän pitkäaikaisen miespuolisen ystäväni kanssa ja tajunnut ihan vasta, että alkaa tunteita olla häntä kohtaan 😍 Hän on kahdeksisen vuotta sitten kertonut tunteistaan, tuloksella että jatketaan ystävinä. Nyt yhtäkkiä puulla päähän lyöty olo, kun alkaa itsellä olla ihastusta ilmassa.

      Exän kanssa ollessa ei yhteydessä juurikaan oltu, luonnollisesti silloin parisuhde oli se mihin panostin.

      Yllättävää tämä elämä ❤

    • Anonyymi

      En tiedä kestäiskö sun huumori😂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe