Daevoo/Chevrolet Evanda. Akku oli tyhjentynyt täysin ja kun se ladattin ja laitettiin paikallensa auto käynnistyi hetkeksi ja sammui. Sitten ei lupaustakaan.
Keskuslukitus ei toimi napista eikä avaimesta. Avain luultavasti toimii vilkuttelusta päätellen. Sis molemmat avaimet.
Virtalukon ympärillä ei pala valokehä, joka liittyy ajoneston. Myöskin tuulilasin reunassa oleva varasvilkku on pimeänä.
Lisäksi sivupeilien säätö sekä radio vailla sähköä.
Eli olisiko tuolla joku sulake poksahtanut, saattoi pieni räsähdys tapahtua kun akku kytkettin paikalleen. Sulakkeet vaikuttavat ehjltä. Lieneekö ajoneston sulake jossakin piilotettuna?
Ei niin yhtään jaksais enää :(
Muuten hauska auto, olisi nyt kesään liikkunut leimansa loppuun.
Ajonesto jäi päälle akun vaihdon yhteydessä
4
1740
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole ongelmasi kanssa yksin:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/9610538/missa-vika-evanda-2-0-cdx--03
Epäilen että autollesi on käynyt niin, että kun akkujännite on laskenut riittävän alas, on auton tietokonejärjestelmä menettänyt asetukset.
Eli, auto pitäisi viedä merkkiliikkeeseen jossa he (ehkä) osaavat ohjelmoida asetukset uudelleen sinne tietokoneen muistiin.
Kun kyseessä on noin marginaalimerkki, voi varautua siihen, että merkkiliikkeessä ei ole tietoa eikä osaamista.
Ja vaikka olisi osaamista, voi laskun loppusumma yllättää.
Kysyä kannattaa kuitenkin.- Anonyymi
Niin minäkin epäilin, mutta onneksi ei ollut. Oli käräyttänyt ajonesto sulakkeen (5A), jonka vaihdon jälkeen taas mennään.
Ihan säkällä löytyi kuskin jalkatilasta boxi, jossa 6 sulaketta. ISU power luki tuon kärynneen kohdalla ja alle 10 centin kustannuksilla selvittiin. Autosähkökorjaamolla kävin, siellä nostettiin kädet ilmaan, merkkihuoltoon en ehtinyt soitttamaan. Siellä olisi luultavasti osattu neuvoa tuon tuon sulakkeen paikka ihan puhelintiedustelullakin, mutta onneksi löytyi itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin epäilin, mutta onneksi ei ollut. Oli käräyttänyt ajonesto sulakkeen (5A), jonka vaihdon jälkeen taas mennään.
Ihan säkällä löytyi kuskin jalkatilasta boxi, jossa 6 sulaketta. ISU power luki tuon kärynneen kohdalla ja alle 10 centin kustannuksilla selvittiin. Autosähkökorjaamolla kävin, siellä nostettiin kädet ilmaan, merkkihuoltoon en ehtinyt soitttamaan. Siellä olisi luultavasti osattu neuvoa tuon tuon sulakkeen paikka ihan puhelintiedustelullakin, mutta onneksi löytyi itse.Loistavaa, kerrankin näin.
- Anonyymi
Voi kakka mikä säkä kävi pojille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026