Taksien valot piiskaavat yötä
Sade kadut kastelee
Juoppo naapuri taas janonsa myötä
Kulmabaariin astelee
Märkä palttoo on raskas kantaa
Lohduttomuus kai raskaampaa
Enemmän elämä ottaa kuin antaa
Jos sielun mustelmat lasketaan
Mä istun iltaa kattoikkunalla
Ja sulle laulua kirjoitan
Voi yksinäisyys tulla rakastamalla
Ymmärrät kai mitä tarkoitan
Rööperin kuu
Käy kattojen taa
Tänä yönä yksinäiset vaeltaa
Valon viitta harteillaan
Rööperin kuu
Se mua lohduttaa
Se ottaa suureen syliin meistä jokaisen
Joka tahtoo unohtaa
Rööperin kuu
Kun sydän ulvoo susien lailla
Kun aamuyöllä katu kutsuu mua
Mä vaellan kuin järkeä vailla
Ja etsin turhaan
Takapihoilta sua
Rööperin kuu se mua lohduttaa
Rööperin kuu käy kattojen taa
Rööperin kuu tahdon vain unohtaa
Rööperin kuu
Veljesrakkautta
9
54
Vastaukset
- Anonyymi
Naailman kaikki tarinat mahtuvat 20 niteeseen. Top Dog on kuin peilstä katselisi.
- Anonyymi
Ihana Tommi Läntinen, kipale tuo rakkaita muistoja mieleen. Muistoja rakkaudesta, mieheen johon olin rakastunut.
- Anonyymi
Itsekin ihastuin tommyssä hänen tisseihin.
- Anonyymi
Haluaisitko nähdä mut?
- Anonyymi
En missään tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En missään tapauksessa.
Olet pelkkä feikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pelkkä feikki.
Mut pätevin teistä kaikista.
- Anonyymi
Tottakai haluan nähdä sut 💕
- Anonyymi
Meidän veljeksistä ei juoppoja tule, kuten ei minustakaan. Olen kyllä huomannut muutamat jutut 😄 teidän ei auta muu kun ottaa paskanne vastaan. 2 henkilöä mielisairaalaan, karmaa ❤️ kaikki tekonne kostetaan. Ihan syyttömille teitte. Nyt se palautuu takaisin, koette itsenne ❤️🤷♀️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"15410005Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1716273Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El345771Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1805554Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään604684MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny64522Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m893549Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783509En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk103031Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1332977