Kerro miten annat herkkää suuseksiä!
miten parasta
7
70
Vastaukset
- Anonyymi
Halki poikki ja pinoon
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
En oikein ymmätäny mitä tarkoita, mite muka annat herää suusexiä.
Olen 44v,Viehättävä tyylikäs pulukka RVA,
ON paljon, erittäi paljo Miehiä HALUUVAT suuseksiä, kyllä kuitenkin niin että, kyrvän klunsin pää suudellaan NUOLLAA ekax, Ja OTETAA suuhun, Imetään, Ja jokainen Mies haluaa sitä että IMETÄÄ asillisen kovaa että se tuntuu, Ja siinä tilanteessa poikkeuksetta,
Mies haluaa sitä että aloittaa työntää Mulkkua poske ja suuhun Syvälle, Eli suihin otto muuttuu suuhun panemisexi, Tämä on todella miehille tosi tärkeetä, Ennenkaikkee
Fiksut Ukko Miehet Avioliitossa olevat.
MIXI heidän omat Vaimot otaa AVIOMIEHELTÄ SUUHUN KYRPÄ IME SITÄ NUOLE SITÄ. MINÄ NAISENA RVA PIDÄN ÄÄRETTÖMÄSTI SIITÄ ETTÄ MIES TYÖNTÄÄ KYRPÄÄ SUUHUN NAI PANE POSKEE SYVÄLLE SUUHUN JA LASKEE LIMAT SUUHUN. Mutta ylipäänsä suusexsissä Haluan sitä Miehen on nuoltava myös minulta Vittua,, niin minä varmasti hoidan Mieheltä Kyrvän nuolen imen suutelen, ja se tehdään niin että kyrpä saadaa seisomaan jäykkänä useita kertoja. Ja Nautitaa siitä Mitä Miehen KYRPÄ saa tunte VITUSSANI KIIMASEN kiihkee Vitun Ahtaan EMÄTTIMEN AUKON, Että Sykkivät EMÄTTIMEN Lihat OSAAN Tarjota HIMO KIIHKEETÄ Vittua Ahneesti.
MYÖSKIN JOS ON 2/3 MIEHEN RYHMÄ
HALUATTEKO OTTAA TOSI KIIHKEE KIIMASTA RVA VAIKAPA TOSI RAJUSTI RANKASTI, HETI NÄIN ALKUVUODESTA
MIEHENI HYVÄKSYY TÄMÄN ETTÄ SA MIEHIÄ TULLA KOTIIMME.
TERKUIN K:SUOMEN KIIHKEE TYYLIPYLLY
KIIHKEE RVA.- Anonyymi
Älä yritä olet selvästi mies😉 Nimesi onko lira mira jaana sonja kari jorkki torkki vai hörhö runkkarri😭😭
- Anonyymi
Haluaako joku kuulla minun versioni?
-FantasyOfAllium - Anonyymi
Olen parinkin naisen kuullut sanovan että jos tilanne on oikea ja asia muutoin ok!, niin nuolemiseen ei tarvitse pyytää lupaa! No itseasiassa niin olen kokemuksestani tehnytkin.
Rauhallisesti, naisen reaktioita tarkkailen. Nuollen, purren ja imien. Suuseksissä käydään läpi koko naisen vartalo, päästä varpaisiin asti, ei vain pelkästään pillua
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100