Ettet kauheasti perusta intiimistä kanssakäymisestä. Olenko oikeassa?
Olen saanut kuvan
Anonyymi
59762
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
- Perussuomalaiset kokoomuksen ohiNyt se tapahtui: PS ohitti kokoomuksen https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/106360ab-693f-4474-a7b7-31aa991a5aba
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
Vastaukset 59
Vanhimmat
Keneltä kysyt?
Niih 😘
Et ole oikeassa, muualla en halua urheillakaan kuin vällyjen välissä kanssasi..
Todennäköisesti väärässä.
Et ole. Totuus on päinvastoin, jos minulta kysyt . 😁 t. Kesken unien herännyt
Niin miten tämän nyt sitten toisi esille, kiven sisässä tarpeeksi kauan olleena voin todeta että hetki nyt tässä menee ennenkuin tässä normalisoituu niin sanoen takaisin arkeen.
Mistä jouduit vankilaan?
Koitahan nyt apmies hommata itsesi sinne eka ennen kuin voivottelet.
Too much you know 💪
liskolle lymyilemään, ettei saippua luikastuta😘
Jättäkää syttömät teille vieraat ihmiset rauhaan. Joka aloittaa ilman syytä, se lopettakoon myös.
poika tais kiehuttaa soppansa itse, lusikoi nyt vaan.
Tapoitko rakkaasi?
Olen saanut kuvan että kyselet intiimejä henkilökohtaisia asioita palstalla. Olenko oikeassa?
Tottakai perustan, mitä suurimmassa määrin. Mielestäni se kuitenkin edellyttää, että rakastamme toisiamme ja voimme vapaasti sen tehdä. Silloinhan rakastelu vasta voi olla ihanaa, eikä vain fyysinen suoritus.
En voi ajatellakaan antautua toisen naisen alentavaan salasuhteeseen. Sen maljan pohjalla on todella katkera maku.
Olet siis maistanut.
Olen useinkin uudenvuoden yönä viimeksi.
Miksi sitten alennut siihen.
Voi voi teitä hyväuskoisia, ei yllättävää, että joku bokseri otti tämänkin provodialogin tosissaan... huh huh..
Miksi esiinnyt 9.54 kirjoittaneena ja vastaat?
Vastaukseni yllä olevaan kysymykseen, että on koettu, eikä ikinä enää.
Halusit niin. Miksi et enää halua niin?
No kerran kun saa syttymään, sitä roihua ei helpolla sammutakkaan... 😏
Näemmä ei 😉
Niin ei saa, enkä haluakaan.
Ihanampaa on silitellä ja jutella rakkaudesta. Syödä ja katsoa leffoja sohvalla lusikassa
Jos haluaa lihottaa itsensä muodottomaksi, niin silloin tuo on oiva vaihtoehto!
Romantiikka on tärkeämpää ja keskustelu. Haluan keskustella miehen kans. Viime aikaiset asiat selviksi.
Sitten voidaan rakastaa, silitellä ja suukotella. Aloittaa suhde puhtaalta pöydältä💖
Tällä hetkellä ei ole tarvetta eikä kiinnostusta.
Väärä olettama. I am what I am.
Mul on enemmänkin pakkomielle seksistä.
Olet T?
Joo
Ei vittu onnea.
Intiimi=henkilökohtainen, arkaluontoinen. Mielestäni sellaisten asioiden käsittely ei kuulu tälläiselle julkiselle palstalle.
Outoja nämä kun toisen pitäisi tietää keneltä kysyt. Pidän kyllä.
Ajattelen niin, et joku ei vaa perusta siitä intiimistä kanssakäymisestä, aloittjan kanssa.
Se on tässä todennäkösin vaihtoehto.
👍👍👍
Eiköhän se rupee kiinnostamaan, kun aloittaa suhteen
Ehkä ne jotka ei pidä, ei pyöri näillä palstoillakaan. Luulis ainakin noin.
Hiljaista ollut palstalla? Eiliset viestit sivulla kolme. Teit sitten kaikille kiva kyssärin? Paljonko ne sulle maksaa? Sentti / aloitus?
Näin sinkkuna ollessa en ole innokas intiimiin kanssakäymiseen, mutta jos olisi oma mies niin silloin olisin kyllä innokas.
En ainakaan sellaisen kanssa, joka osaa vain loukata
Jotkut ne luulee, että kaikilta naisilta tippuu pöksyt, kun niihin päin katsahtaa. Naisessa on sitten vikaa, jos niin ei käykään.
Mistäs sen kuvan olet luonut? Tämän haluan kuulla
Hyvä kysymys.
Tykkään kyllä, mutta en salasuhteessa. Olen seurannut sitä puolisoni taholta aikanaan, eikä se vaikuttanut hohdokkaalta. Hän oli todella onneton silloin. Kaikki sai alkunsa siitä, kun kerroin olleeni ihastunut toiseen. En tehnyt mitään itse, kerroin vain tunteesta puolisolle.
Sitten puoliso otti toisen ja kolmannen ja neljännen rakastajattaren, jolloinka päätin, jotta nyt se on loppu. Sen jälkeen päätin, etten halua miestä enää ikinä, vaikka tykkään kyllä, mutta en tarpeeksi :)
Saatat olla oikeassa.
Sait kuvan, jossa hänellä oli vaatteet päällä Hah haa.
En niin. Likaista puuhaa.
Eihän susta ap ole kuulemma mihinkään, turhaa keräät!
Sellaista kuvaa minusta ei olekaan otettu.
Et ole. Muut syyt varmaan antaa sellaisen kuvan
Mitäs sinulle kuuluu toisten kanssakäymiset?
Olet oikeassa. Siitä ei saa muuta kuin kaikenmaailman naistenvaivoja ja tulehduksia riesaksi. Mutta tykkään kyllä läheisyydestä
Olipas taas mielikuvitusta kerrakseen. 🚜.
Et..Minä rakastan seksiä. Voisin harrastaa sitä päivittäin.
Kyllä perustan, joten et pääse kuin koira veräjästä. Seksiin joudut sinäkin sotkeutumaan.
Olet väärässä, mutta samaan syssyyn sanon että kunnon seksi vaatii kunnon rakkauden.
Team kuva? Kivako?