Et ole oikeassa, muualla en halua urheillakaan kuin vällyjen välissä kanssasi..
0Äänestä
Anonyymi
Todennäköisesti väärässä.
0Äänestä
Anonyymi
Et ole. Totuus on päinvastoin, jos minulta kysyt . 😁 t. Kesken unien herännyt
0Äänestä
Anonyymi
Niin miten tämän nyt sitten toisi esille, kiven sisässä tarpeeksi kauan olleena voin todeta että hetki nyt tässä menee ennenkuin tässä normalisoituu niin sanoen takaisin arkeen.
0Äänestä
Anonyymi
Mistä jouduit vankilaan?
0Äänestä
Anonyymi
Koitahan nyt apmies hommata itsesi sinne eka ennen kuin voivottelet.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä jouduit vankilaan?
Too much you know 💪
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Too much you know 💪
liskolle lymyilemään, ettei saippua luikastuta😘
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäkää syttömät teille vieraat ihmiset rauhaan. Joka aloittaa ilman syytä, se lopettakoon myös.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäkää syttömät teille vieraat ihmiset rauhaan. Joka aloittaa ilman syytä, se lopettakoon myös.
poika tais kiehuttaa soppansa itse, lusikoi nyt vaan.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä jouduit vankilaan?
Tapoitko rakkaasi?
0Äänestä
Anonyymi
Olen saanut kuvan että kyselet intiimejä henkilökohtaisia asioita palstalla. Olenko oikeassa?
0Äänestä
Anonyymi
Tottakai perustan, mitä suurimmassa määrin. Mielestäni se kuitenkin edellyttää, että rakastamme toisiamme ja voimme vapaasti sen tehdä. Silloinhan rakastelu vasta voi olla ihanaa, eikä vain fyysinen suoritus. En voi ajatellakaan antautua toisen naisen alentavaan salasuhteeseen. Sen maljan pohjalla on todella katkera maku.
0Äänestä
Anonyymi
Olet siis maistanut.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis maistanut.
Olen useinkin uudenvuoden yönä viimeksi.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten alennut siihen.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi teitä hyväuskoisia, ei yllättävää, että joku bokseri otti tämänkin provodialogin tosissaan... huh huh..
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi esiinnyt 9.54 kirjoittaneena ja vastaat? Vastaukseni yllä olevaan kysymykseen, että on koettu, eikä ikinä enää.
0Äänestä
Anonyymi
Halusit niin. Miksi et enää halua niin?
0Äänestä
Anonyymi
No kerran kun saa syttymään, sitä roihua ei helpolla sammutakkaan... 😏
0Äänestä
Anonyymi
Näemmä ei 😉
0Äänestä
Anonyymi
Niin ei saa, enkä haluakaan.
0Äänestä
Anonyymi
Ihanampaa on silitellä ja jutella rakkaudesta. Syödä ja katsoa leffoja sohvalla lusikassa
0Äänestä
Anonyymi
Jos haluaa lihottaa itsensä muodottomaksi, niin silloin tuo on oiva vaihtoehto!
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Romantiikka on tärkeämpää ja keskustelu. Haluan keskustella miehen kans. Viime aikaiset asiat selviksi. Sitten voidaan rakastaa, silitellä ja suukotella. Aloittaa suhde puhtaalta pöydältä💖
Intiimi=henkilökohtainen, arkaluontoinen. Mielestäni sellaisten asioiden käsittely ei kuulu tälläiselle julkiselle palstalle.
0Äänestä
Anonyymi
Outoja nämä kun toisen pitäisi tietää keneltä kysyt. Pidän kyllä.
0Äänestä
Anonyymi
Ajattelen niin, et joku ei vaa perusta siitä intiimistä kanssakäymisestä, aloittjan kanssa. Se on tässä todennäkösin vaihtoehto.
0Äänestä
Anonyymi
👍👍👍
0Äänestä
Anonyymi
Eiköhän se rupee kiinnostamaan, kun aloittaa suhteen
0Äänestä
Anonyymi
Ehkä ne jotka ei pidä, ei pyöri näillä palstoillakaan. Luulis ainakin noin.
0Äänestä
Anonyymi
Hiljaista ollut palstalla? Eiliset viestit sivulla kolme. Teit sitten kaikille kiva kyssärin? Paljonko ne sulle maksaa? Sentti / aloitus?
0Äänestä
Anonyymi
Näin sinkkuna ollessa en ole innokas intiimiin kanssakäymiseen, mutta jos olisi oma mies niin silloin olisin kyllä innokas.
0Äänestä
Anonyymi
En ainakaan sellaisen kanssa, joka osaa vain loukata
0Äänestä
Anonyymi
Jotkut ne luulee, että kaikilta naisilta tippuu pöksyt, kun niihin päin katsahtaa. Naisessa on sitten vikaa, jos niin ei käykään.
0Äänestä
Anonyymi
Mistäs sen kuvan olet luonut? Tämän haluan kuulla
0Äänestä
Anonyymi
Hyvä kysymys. Tykkään kyllä, mutta en salasuhteessa. Olen seurannut sitä puolisoni taholta aikanaan, eikä se vaikuttanut hohdokkaalta. Hän oli todella onneton silloin. Kaikki sai alkunsa siitä, kun kerroin olleeni ihastunut toiseen. En tehnyt mitään itse, kerroin vain tunteesta puolisolle.
0Äänestä
Anonyymi
Sitten puoliso otti toisen ja kolmannen ja neljännen rakastajattaren, jolloinka päätin, jotta nyt se on loppu. Sen jälkeen päätin, etten halua miestä enää ikinä, vaikka tykkään kyllä, mutta en tarpeeksi :)
0Äänestä
Anonyymi
Saatat olla oikeassa.
0Äänestä
Anonyymi
Sait kuvan, jossa hänellä oli vaatteet päällä Hah haa.
0Äänestä
Anonyymi
En niin. Likaista puuhaa.
0Äänestä
Anonyymi
Eihän susta ap ole kuulemma mihinkään, turhaa keräät!
0Äänestä
Anonyymi
Sellaista kuvaa minusta ei olekaan otettu.
0Äänestä
Anonyymi
Et ole. Muut syyt varmaan antaa sellaisen kuvan
0Äänestä
Anonyymi
Mitäs sinulle kuuluu toisten kanssakäymiset?
0Äänestä
Anonyymi
Olet oikeassa. Siitä ei saa muuta kuin kaikenmaailman naistenvaivoja ja tulehduksia riesaksi. Mutta tykkään kyllä läheisyydestä
0Äänestä
Anonyymi
Olipas taas mielikuvitusta kerrakseen. 🚜.
0Äänestä
Anonyymi
Et..Minä rakastan seksiä. Voisin harrastaa sitä päivittäin.
0Äänestä
Anonyymi
Kyllä perustan, joten et pääse kuin koira veräjästä. Seksiin joudut sinäkin sotkeutumaan.
0Äänestä
Anonyymi
Olet väärässä, mutta samaan syssyyn sanon että kunnon seksi vaatii kunnon rakkauden.
0Äänestä
Anonyymi
Team kuva? Kivako?
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Vastaukset 59
Vanhimmat
Keneltä kysyt?
Niih 😘
Et ole oikeassa, muualla en halua urheillakaan kuin vällyjen välissä kanssasi..
Todennäköisesti väärässä.
Et ole. Totuus on päinvastoin, jos minulta kysyt . 😁 t. Kesken unien herännyt
Niin miten tämän nyt sitten toisi esille, kiven sisässä tarpeeksi kauan olleena voin todeta että hetki nyt tässä menee ennenkuin tässä normalisoituu niin sanoen takaisin arkeen.
Mistä jouduit vankilaan?
Koitahan nyt apmies hommata itsesi sinne eka ennen kuin voivottelet.
Too much you know 💪
poika tais kiehuttaa soppansa itse, lusikoi nyt vaan.
Tapoitko rakkaasi?
Olen saanut kuvan että kyselet intiimejä henkilökohtaisia asioita palstalla. Olenko oikeassa?
Tottakai perustan, mitä suurimmassa määrin. Mielestäni se kuitenkin edellyttää, että rakastamme toisiamme ja voimme vapaasti sen tehdä. Silloinhan rakastelu vasta voi olla ihanaa, eikä vain fyysinen suoritus.
En voi ajatellakaan antautua toisen naisen alentavaan salasuhteeseen. Sen maljan pohjalla on todella katkera maku.
Olet siis maistanut.
Voi voi teitä hyväuskoisia, ei yllättävää, että joku bokseri otti tämänkin provodialogin tosissaan... huh huh..
Miksi esiinnyt 9.54 kirjoittaneena ja vastaat?
Vastaukseni yllä olevaan kysymykseen, että on koettu, eikä ikinä enää.
Halusit niin. Miksi et enää halua niin?
No kerran kun saa syttymään, sitä roihua ei helpolla sammutakkaan... 😏
Näemmä ei 😉
Niin ei saa, enkä haluakaan.
Ihanampaa on silitellä ja jutella rakkaudesta. Syödä ja katsoa leffoja sohvalla lusikassa
Romantiikka on tärkeämpää ja keskustelu. Haluan keskustella miehen kans. Viime aikaiset asiat selviksi.
Sitten voidaan rakastaa, silitellä ja suukotella. Aloittaa suhde puhtaalta pöydältä💖
Tällä hetkellä ei ole tarvetta eikä kiinnostusta.
Väärä olettama. I am what I am.
Mul on enemmänkin pakkomielle seksistä.
Olet T?
Joo
Ei vittu onnea.
Intiimi=henkilökohtainen, arkaluontoinen. Mielestäni sellaisten asioiden käsittely ei kuulu tälläiselle julkiselle palstalle.
Outoja nämä kun toisen pitäisi tietää keneltä kysyt. Pidän kyllä.
Ajattelen niin, et joku ei vaa perusta siitä intiimistä kanssakäymisestä, aloittjan kanssa.
Se on tässä todennäkösin vaihtoehto.
👍👍👍
Eiköhän se rupee kiinnostamaan, kun aloittaa suhteen
Ehkä ne jotka ei pidä, ei pyöri näillä palstoillakaan. Luulis ainakin noin.
Hiljaista ollut palstalla? Eiliset viestit sivulla kolme. Teit sitten kaikille kiva kyssärin? Paljonko ne sulle maksaa? Sentti / aloitus?
Näin sinkkuna ollessa en ole innokas intiimiin kanssakäymiseen, mutta jos olisi oma mies niin silloin olisin kyllä innokas.
En ainakaan sellaisen kanssa, joka osaa vain loukata
Jotkut ne luulee, että kaikilta naisilta tippuu pöksyt, kun niihin päin katsahtaa. Naisessa on sitten vikaa, jos niin ei käykään.
Mistäs sen kuvan olet luonut? Tämän haluan kuulla
Hyvä kysymys.
Tykkään kyllä, mutta en salasuhteessa. Olen seurannut sitä puolisoni taholta aikanaan, eikä se vaikuttanut hohdokkaalta. Hän oli todella onneton silloin. Kaikki sai alkunsa siitä, kun kerroin olleeni ihastunut toiseen. En tehnyt mitään itse, kerroin vain tunteesta puolisolle.
Sitten puoliso otti toisen ja kolmannen ja neljännen rakastajattaren, jolloinka päätin, jotta nyt se on loppu. Sen jälkeen päätin, etten halua miestä enää ikinä, vaikka tykkään kyllä, mutta en tarpeeksi :)
Saatat olla oikeassa.
Sait kuvan, jossa hänellä oli vaatteet päällä Hah haa.
En niin. Likaista puuhaa.
Eihän susta ap ole kuulemma mihinkään, turhaa keräät!
Sellaista kuvaa minusta ei olekaan otettu.
Et ole. Muut syyt varmaan antaa sellaisen kuvan
Mitäs sinulle kuuluu toisten kanssakäymiset?
Olet oikeassa. Siitä ei saa muuta kuin kaikenmaailman naistenvaivoja ja tulehduksia riesaksi. Mutta tykkään kyllä läheisyydestä
Olipas taas mielikuvitusta kerrakseen. 🚜.
Et..Minä rakastan seksiä. Voisin harrastaa sitä päivittäin.
Kyllä perustan, joten et pääse kuin koira veräjästä. Seksiin joudut sinäkin sotkeutumaan.
Olet väärässä, mutta samaan syssyyn sanon että kunnon seksi vaatii kunnon rakkauden.
Team kuva? Kivako?