On menossa parempaan suuntaan. Uusia tartuntoja ei ole viikkoon tullut ilmi.
Maskun Koronatilanne
27
202
Vastaukset
- Anonyymi
Syy on selvä. Kuntalaiset ovat noudattaneet nyt vihdoinkin rajoituksia ja esim Jouluna ei kyläilty.
- Anonyymi
Jep, eilen oli jo kahdeksas päivä ilman uusia tartuntoja. Kahden viikon ajalta tartuntoja enää 5 kpl :)
Tämän päivän lukuja ei ole vielä näkynyt...- Anonyymi
Yhdeksäs päivä ilman tartuntoja tänään, mutta edelleen pitää olla varovainen ja noudattaa suosituksia tarkasti.
- Anonyymi
Tokmannilla aamulla kun kävin niin eipä monilla näkynyt kasvomaskeja eli on suorastaan ihme että Maskussa ollut nollapäiviä jo niin paljon.
- Anonyymi
Maskussa asiat ovat Koronan suhteen nyt hyvällä mallilla. Toisin on Naantalissa ja Raisiossa jossa päivittäin kirjataan uusia tartuntoja. Varsinkin Raisiossa lukemat ovat nousseet Joulun jälkeen huolestuttavasti.
- Anonyymi
Kymmenes päivä ilman uusia tartuntoja, kahden viikon luku 4 kpl. Jatketaan samaan malliin :)
- Anonyymi
Me Maskulaiset olemme sivistyneitä ja ylpeitä maaseudun asukkaita. Toista se on siellä kasvukeskuksissa ( Raisio) Perähikiä ( Naantali).
- Anonyymi
1 tänään. Meni hyvä putki poikki :(
- Anonyymi
Toivotaan nyt että jäi siihen yhteen.
- Anonyymi
Tänään todettu taas yksi tartunta. Onko tarkempaa tietoa tapauksesta?
- Anonyymi
Ei ole muuta tietoa kuin että tartunta on todettu Maskulaisella ihmisellä.
- Anonyymi
Tänään taas yksi lisää :(
Kahden viikon tartunnat 3 ja yhteensä 81 koko ajalta... - Anonyymi
Tänään taas yksi lisää :(
- Anonyymi
Pitääköhän huhu paikkaansa että Maskusta olisi löytynyt varriatoitua Koronaa yksi kappale?
- Anonyymi
Ei pidä. Varioitunut viruskanta löytyi Raisiosta.
- Anonyymi
1 tänään, viimeisen kahden viikon jaksolla 4kpl yhteensä..
- Anonyymi
1 tänäänkin :(
- Anonyymi
Mikä selitys voi olla sille että Nousiaisten Koronat ovat ihan eri luokassa kun Maskussa. Mitä Nousiaisissa on tehty oikein.
- Anonyymi
Täällä on alettu ainakin lepsuilemaan turvavälien kanssa. Kassajonossa tungetaan ihan niskaan hengittämään, vaikka takana olis metrikaupalla tilaa :(
En tosin ole kuullut, et kukaan olis kauppareissulla saanut tartuntaa...
- Anonyymi
Nyt pitää olla Maskussa myös tarkkana sillä mutantoitunut Korona on levinnyt jo Raisiosta Naantaliin. Sen leviäminen Maskuun on pakko estää.
- Anonyymi
Viikon aikana tullut 7 tai 8 uutta tartuntaa, kolme tänään :(
- Anonyymi
Tää lähtee kohta lapasesta :(
Tänään 4 uutta tartuntaa.
Viikon aikana 6 ja kahden viikon lukema 11..
99 kokonaismäärä. - Anonyymi
No nyt kahden viikon ajalta uudet tartunnat on tasan nolla. Tää kun pidetään, niin hyvää tulee :)
- Anonyymi
Eilisessä oli joku virhe. Tänään edelleen 6 tartuntaa kahden viikon ajalta.. Kokonaismäärä 100 ei ole noussut viikkoon...
- Anonyymi
Tämän päivän tilanne enää yksi tartunta kahden viime viikon aikana. Katotaan päästäänkö nollaan ja pysytäänkö siinä...
- Anonyymi
Ei sit päästy nolliin :(
Tänään 4 uutta, viikon aikana 9 ja kahden viikon lukema 13 :(
- Anonyymi
Maskulantien hörhöistä muutama saanut Koronan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579