Hei, voiko joku siellä älykäs ihminen selittää minulle miten maksan youtube veroja?
Olen vihdoinkin kaupallistunut ja saan nyt ensi kuussa noin 900 euroa. Miten teen tässä vaiheessa? Tiedän ainoastaan, että pystyn vähentämään verotuksesta minun menot ja minun menoja ovat puhelin ja kannettava tietokone.
Voiko joku selittää minulle vaikka ranskalaisin viivoin ihankuin selittäisit verot ensimmäistä kertaa jollekin, vaikka lapselle. En oikeesti tiiä mitä tehä? 😭
Youtube verotus?
4
2931
Vastaukset
- Anonyymi
ei mitää hajuu
- Anonyymi
lasketusta summasta on vähennetty verot valmiiksi.
- Anonyymi
Ei ole. YouTubelle ei voi vain toimittaa verokorttiaan, odottaa heidän hoitavan verosi ja maksavan tulot palkkana.
- Anonyymi
900e kuukaudessa tarkoittaa vuodessa 10800e. Eli menee yli tuon arvonlisäverottoman vähäisen toiminnan 10000e rajan. Toisin sanoen joudut perustamaan yrityksen.
Tämä onneksi on nykyään helppoa kun voit vaikka alkaa kevytyrittäjäksi jonkun palvelun, esim. ukko.fi kautta. Jos kuitenkin YouTube tulosi jää tänä vuonna alle 10000e, niin sitten yksinkertaisesti ilmoitat tämän vuoden aikana YouTubella tienaamasi summan ensi vuoden veroilmoituksessa kohdassa: Muut ansiot.
Kehotan kuitenkin varautumaan jo yrityksen perustamiseen, koska tulosti ovat tuosta todennäköisesti vain kasvamaan päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711460Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211444Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.751127Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771114Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1041047En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898