Hei, voiko joku siellä älykäs ihminen selittää minulle miten maksan youtube veroja?
Olen vihdoinkin kaupallistunut ja saan nyt ensi kuussa noin 900 euroa. Miten teen tässä vaiheessa? Tiedän ainoastaan, että pystyn vähentämään verotuksesta minun menot ja minun menoja ovat puhelin ja kannettava tietokone.
Voiko joku selittää minulle vaikka ranskalaisin viivoin ihankuin selittäisit verot ensimmäistä kertaa jollekin, vaikka lapselle. En oikeesti tiiä mitä tehä? 😭
Youtube verotus?
4
2992
Vastaukset
- Anonyymi
ei mitää hajuu
- Anonyymi
lasketusta summasta on vähennetty verot valmiiksi.
- Anonyymi
Ei ole. YouTubelle ei voi vain toimittaa verokorttiaan, odottaa heidän hoitavan verosi ja maksavan tulot palkkana.
- Anonyymi
900e kuukaudessa tarkoittaa vuodessa 10800e. Eli menee yli tuon arvonlisäverottoman vähäisen toiminnan 10000e rajan. Toisin sanoen joudut perustamaan yrityksen.
Tämä onneksi on nykyään helppoa kun voit vaikka alkaa kevytyrittäjäksi jonkun palvelun, esim. ukko.fi kautta. Jos kuitenkin YouTube tulosi jää tänä vuonna alle 10000e, niin sitten yksinkertaisesti ilmoitat tämän vuoden aikana YouTubella tienaamasi summan ensi vuoden veroilmoituksessa kohdassa: Muut ansiot.
Kehotan kuitenkin varautumaan jo yrityksen perustamiseen, koska tulosti ovat tuosta todennäköisesti vain kasvamaan päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14210781
- 525160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452363- 292073
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411492Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291184Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351146Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92905TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317862