Aihe

Mitä jäi mieleen 2020?

Anonyymi

Vuosi 2020 on historiaa mitä jäi mieleen?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korona korona korona.....

• Anonyymi

Aki ja Rita x 3.

• Anonyymi

Huhutaan että pariskunta tulisi takaisin Poriin.
        Rukoilen ja rukoilkaa kaikki porilaiset heidäb paluunsa puolesta.

Polvirukoukset aamun ja illoin!

• Anonyymi

Valtamedia ja hallitus paljasti korruptionsa koko kansalle, tai siis sille kansan osalle joka ei ole unessa.Laajuus yllätti.Nyt tiedämme ettei näihin satanisteihin voi luottaa.

• Anonyymi

Mitä jäi mieleen? Keväällä 2020 koronan aiheuttama hämmennys johti kirjaimellisesti mopojen keulimiseen itse kenenkin taholla.
      Porilainen rakennusalan yrittäjä ja tosi-TV julkkis ajoi Ferrarilla yli 300 km/h ja jakoi videon somessa. Kortti oli kuivuimassa vain pari viikkoa ja arki jatkuu kuten ennenkin. Mies vaihtoi vuoden lopulla Porschensa Mersuun.

Itse pakenin koronan ahdistusta kuplaan, jossa jouduin kohtaamaan monia demoneja. Sain lääkettä ahdistukseeni, mutta lääkkeen toimittaja jäi kiinni ja istuu nyt vankilassa. Minä olen ilman lääkkeitä.

Että monella tavalla normaalienkin ihmisten elämä on nykyisin täysin sekaisia eikä varmasti koskaan palaa ennalleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      304
      20245
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      328
      5896
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      301
      3424