Olenko ainoa?

Anonyymi

Oonko mä ainoa, joka pelkää kaikkien ystäviensä menettämistä ja siksi en pysty käyttäytymään normaalisti... Siis mä työnnän kaikkia pois mun luota, mutta lopulta ahdistun, kun ihmiset ei ole mun ympärillä. En halua olla töykeä muita kohtaan, mutta en muista yhtään kertaa jolloin en olisi haukkunut luokkalaisiani tai ollut kunnolla ystävällinen, sillä pelkään että jos he tulevat minun lähipiiriin he tutustuvat paremmin jonkun muun ystäväni kanssa ja minut hylätään. Pelkään läheisieni menetystä niin paljon että tuntuu kuin pää räjähtäisi jos joku mun kavereista on läheisempiä jonkun muun kanssa. Haluan vaan omia ne itselleni. Kuulostaa itsekkäältä, mutta en osaa käyttäytyä normaalisti enää. Olen muutenkin kärsinyt vihanhallinta ongelmista, ahdistuksesta ja masennuksesta nyt kohta 3 vuotta...Pelkään olevani riippuvainen muista ihmisistä, ahdistun helposti sosiaalisista tilanteista ja ahdistun jos olen pitkään erossa muista ihmisistä... juu ei käy järkeen mutta olipahan pakko tulla nyt kysymään että oonko tosiaan ainoa? Ahdistaa kun ei ole mitään tietoa, miksi minulla on tällainen olo.

2

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulen että tuossa on kyse hylätyksi tulemisen pelosta.Mä oon tuntenut mun parhaan ystävän 12 vuotta ja mulla oli muutama vuosi kun olin laittamassa välejä poikki,koska ystäväni meni naimisiin.Pelkäsin että hän hylkää minut ja ajattelin että on helpomaa , että minä laitan välit poikki.Ja tämä vaan omien pelkojen takia.Onneks ystäväni tuntee mut ja sen etten oikeesti halua laittaa väliejä poikki.Tämä ihan vaan hylätyksi tulemisen pelon takia.Vaikka ystävyys on kestänyt 12 vuotta niin mulla on se pelko olemassa.Mulle tää pelko kertoo sen miten tärkeä ja rakas toinen on.Tää on mun mielipide.

• Anonyymi

Kiitos kun kerroit! Auttaa paljon saada tietää tästä hommasta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe