Olenko ainoa?

Anonyymi

Oonko mä ainoa, joka pelkää kaikkien ystäviensä menettämistä ja siksi en pysty käyttäytymään normaalisti... Siis mä työnnän kaikkia pois mun luota, mutta lopulta ahdistun, kun ihmiset ei ole mun ympärillä. En halua olla töykeä muita kohtaan, mutta en muista yhtään kertaa jolloin en olisi haukkunut luokkalaisiani tai ollut kunnolla ystävällinen, sillä pelkään että jos he tulevat minun lähipiiriin he tutustuvat paremmin jonkun muun ystäväni kanssa ja minut hylätään. Pelkään läheisieni menetystä niin paljon että tuntuu kuin pää räjähtäisi jos joku mun kavereista on läheisempiä jonkun muun kanssa. Haluan vaan omia ne itselleni. Kuulostaa itsekkäältä, mutta en osaa käyttäytyä normaalisti enää. Olen muutenkin kärsinyt vihanhallinta ongelmista, ahdistuksesta ja masennuksesta nyt kohta 3 vuotta...Pelkään olevani riippuvainen muista ihmisistä, ahdistun helposti sosiaalisista tilanteista ja ahdistun jos olen pitkään erossa muista ihmisistä... juu ei käy järkeen mutta olipahan pakko tulla nyt kysymään että oonko tosiaan ainoa? Ahdistaa kun ei ole mitään tietoa, miksi minulla on tällainen olo.

2

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulen että tuossa on kyse hylätyksi tulemisen pelosta.Mä oon tuntenut mun parhaan ystävän 12 vuotta ja mulla oli muutama vuosi kun olin laittamassa välejä poikki,koska ystäväni meni naimisiin.Pelkäsin että hän hylkää minut ja ajattelin että on helpomaa , että minä laitan välit poikki.Ja tämä vaan omien pelkojen takia.Onneks ystäväni tuntee mut ja sen etten oikeesti halua laittaa väliejä poikki.Tämä ihan vaan hylätyksi tulemisen pelon takia.Vaikka ystävyys on kestänyt 12 vuotta niin mulla on se pelko olemassa.Mulle tää pelko kertoo sen miten tärkeä ja rakas toinen on.Tää on mun mielipide.

• Anonyymi

Kiitos kun kerroit! Auttaa paljon saada tietää tästä hommasta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      221
      7462
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4850
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4752
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3418
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2005
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1870
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1819
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1667
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1578
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1337
    Aihe