Valon polku

Anonyymi

Nyt on vuosipäivä sille, kun tunteesi sammuivat.
Luin vanhat viestit ja juuri nyt sinun viesteistäsi loppui kaikki sydämet ja suukot.
Olin niin tyhmä, kun en sitä huomannut, vaan luulin sinun rakastavan minua, kuin minä rakastin sinua.

44

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuvitteletkohan vaan. Eikait hymiöiden perusteella voi tulkita? Ehkä niihinkin kyllästyy.

• Anonyymi

Eron huomasi niin selvästi, kun ennen viimeistä yhteistä viikonloppua, hänen viestit vilisi sydän yms. hymiöitä.

Ja on aihetta tutkittukin ja tehty sama havainto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eron huomasi niin selvästi, kun ennen viimeistä yhteistä viikonloppua, hänen viestit vilisi sydän yms. hymiöitä.

Ja on aihetta tutkittukin ja tehty sama havainto.

Just, varmaan tehty oikein väitöskirjakin:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just, varmaan tehty oikein väitöskirjakin:)

Kyllä paikkaansa pitää tuo sanomansa. Ai niin mutta eihän sulla ole mitään kokemusta mistään muusta kuin trollailusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä paikkaansa pitää tuo sanomansa. Ai niin mutta eihän sulla ole mitään kokemusta mistään muusta kuin trollailusta.

Sulla on siihen sitten jotain tukee väitteelles.

• Anonyymi

Etkö muka huomannut käytöksessä mitään muutosta, viesteissäkö vain?

• Anonyymi

Tietenkin huomasin käytöksen muuttuneen, mutta kun olimme sopineet että asioista puhutaan, niin oletin hänellä olevan työhuolia.
        No, hän oletti että osaan lukea ajatuksia ja pettyi kun en siihen kyennyt:(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin huomasin käytöksen muuttuneen, mutta kun olimme sopineet että asioista puhutaan, niin oletin hänellä olevan työhuolia.
        No, hän oletti että osaan lukea ajatuksia ja pettyi kun en siihen kyennyt:(

Etkä viitsinyt kysyä mitään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä viitsinyt kysyä mitään!

Kysyin ja vielä useasti.
        Kysyin onko hänellä kaikki hyvin, onko hänen hyvä olla mun kanssani, vastaus oli että on.
        Mutta siitä mun olisi pitänyt jotenkin ymmärtää, että hän tarkoitti muuta, että hän oli väsynyt, yms.
        Enkä koskaan saanut tietää, mikä oli vialla.
        Hän vain ilmoitti, että emme voi jatkaa yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin ja vielä useasti.
        Kysyin onko hänellä kaikki hyvin, onko hänen hyvä olla mun kanssani, vastaus oli että on.
        Mutta siitä mun olisi pitänyt jotenkin ymmärtää, että hän tarkoitti muuta, että hän oli väsynyt, yms.
        Enkä koskaan saanut tietää, mikä oli vialla.
        Hän vain ilmoitti, että emme voi jatkaa yhdessä.

Kai hän sentään erossa kertoi mikä oli vialla?
        Oliko teillä pitkä liitto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai hän sentään erossa kertoi mikä oli vialla?
        Oliko teillä pitkä liitto?

Ei ollut "liittoa", vain muutaman kuukauden seurustelusuhde ja sekin kaukosuhde.
        Mutta itse olin siihen hyvin sitoutunut ja niin uskoin naisenkin olevan.

Ero onkin aivan uskomaton tapaus. Hän teki sen tekstiviestillä! Siis aikuinen nainen ilmoitti sen viestillä.
        Olisin halunnut tavata, että hän olisi saanut ilmoittaa kasvotusten, ettei halua jatkaa. Se ei käynyt.
        Enkä ole häntä nähnyt kertaakaan eron jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut "liittoa", vain muutaman kuukauden seurustelusuhde ja sekin kaukosuhde.
        Mutta itse olin siihen hyvin sitoutunut ja niin uskoin naisenkin olevan.

Ero onkin aivan uskomaton tapaus. Hän teki sen tekstiviestillä! Siis aikuinen nainen ilmoitti sen viestillä.
        Olisin halunnut tavata, että hän olisi saanut ilmoittaa kasvotusten, ettei halua jatkaa. Se ei käynyt.
        Enkä ole häntä nähnyt kertaakaan eron jälkeen.

Ei voi olla totta! Ihan oikeesti, tekstarilla?
        Saanko kysyä että minkä ikäinen tämä "aikuinen nainen" on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi olla totta! Ihan oikeesti, tekstarilla?
        Saanko kysyä että minkä ikäinen tämä "aikuinen nainen" on?

Jep, ihan oikeasti; tekstarilla! Tai oikeastaan Whatsapilla, mutta eipä se sitä sen paremmaksi muuttanut.
        Iältämme olemme viiskymppisiä, joten itsekin oletin, että asia hoidettaisiin aikuisemmin.
        Mutta edes hyvä koulutus ei takaa sivistystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, ihan oikeasti; tekstarilla! Tai oikeastaan Whatsapilla, mutta eipä se sitä sen paremmaksi muuttanut.
        Iältämme olemme viiskymppisiä, joten itsekin oletin, että asia hoidettaisiin aikuisemmin.
        Mutta edes hyvä koulutus ei takaa sivistystä.

Nyt siitä on siis vuosi aikaa, ettekö ole puheväleissä, vai miksi et ole selvittänyt eron syitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt siitä on siis vuosi aikaa, ettekö ole puheväleissä, vai miksi et ole selvittänyt eron syitä?

Siitä on aikaa vuosia, ei vuosi. Nyt vaan oli se hetki vuodesta.
        Ollaan puheväleissä ja ollaan puhelimessa juteltukin, mutta selvyyttä hänen ratkaisunsa en ole saanut.
        Tosin viimeisestä puhelusta on aikaa jo yli vuosi ja alkaa tuntumaan, että se taisi jäädä viimeiseksi kerraksi.
        Useamman kerran pyysin, että nähtäisiin ja hän katsoisi mua silmiin ja kertoisi syyn.
        Se ei taida toteutua koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä on aikaa vuosia, ei vuosi. Nyt vaan oli se hetki vuodesta.
        Ollaan puheväleissä ja ollaan puhelimessa juteltukin, mutta selvyyttä hänen ratkaisunsa en ole saanut.
        Tosin viimeisestä puhelusta on aikaa jo yli vuosi ja alkaa tuntumaan, että se taisi jäädä viimeiseksi kerraksi.
        Useamman kerran pyysin, että nähtäisiin ja hän katsoisi mua silmiin ja kertoisi syyn.
        Se ei taida toteutua koskaan.

Vieläkin viitsit miettiä tapahtunutta?
        Eikö olisi helpompaa unohtaa koko juttu ja etsiä uusi kumppani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se olisi helppoa, olisin unohtanut jo ajat sitten ja etsinyt toisen.
        Mutta kun tunteilleen ei voi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina jaksan yllättyä, kun joku kehoittaa unohtamaan.
        Ei ihminen pysty itse päättämään unohtamista, tai muistojen lopettamista.
        Ihmisen pitää oppia elämään niiden kanssa ja ne unohtuu, jos unohtuu.
        Sen tekee aika, ei mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina jaksan yllättyä, kun joku kehoittaa unohtamaan.
        Ei ihminen pysty itse päättämään unohtamista, tai muistojen lopettamista.
        Ihmisen pitää oppia elämään niiden kanssa ja ne unohtuu, jos unohtuu.
        Sen tekee aika, ei mieli.

Näinhän tuo on. Tunteitaan ei voi päättää, voi vain toimia niiden kanssa jollakin tavalla.

• Anonyymi

Niinhän sanotaan , että rakkaus on sokea.
      Rakastuneena ei näe merkkejä, jotka sivusta katsoen on aivan ilmiselviä.
      Rakastunut elää vaaleanpunaisessa pilvessä ja kaikki tuntuu hyvältä.

• Anonyymi

Jep, nyt jälkeenpäin on helppo huomata, että mun tunteet oli huomattavasti voimakkaammat, kuin naisen tunteet.
        Olin aina luullut, ettei nainen koskaan sano rakastavansa, ellei niin tunne.
        Olin ilmeisesti siinäkin väärässä.
        Näin sitä oppii uusia asioita.
        Huonoa on vain se, että nämä samalla saavat sydämen pelkäämään kipua, jonka jätetyksi tuleminen tuottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, nyt jälkeenpäin on helppo huomata, että mun tunteet oli huomattavasti voimakkaammat, kuin naisen tunteet.
        Olin aina luullut, ettei nainen koskaan sano rakastavansa, ellei niin tunne.
        Olin ilmeisesti siinäkin väärässä.
        Näin sitä oppii uusia asioita.
        Huonoa on vain se, että nämä samalla saavat sydämen pelkäämään kipua, jonka jätetyksi tuleminen tuottaa.

Voi sinua. Sinua on loukattu, mutta älä katkeroidu, varmasti löydät naisen joka osaa rakastaa.

• Anonyymi

Kerrohan suhteestanne kun tänne olet ketjun sitä varten tehnyt. Alkoi kiinnostamaan teidän yhteinen polkunne ja sen vaiheet kun niin avoimesti kuvailet kaikkea omalta puolellasi.

• Anonyymi

Nyt on minun vuoroni olla utelias.
        Miksi sinua alkoi kiinnostamaan ?
        Onko jokin erityinen syy, mikä herätti uteliaisuuden?

• Anonyymi

Tälläinen kirjoittelu on aika hedelmätöntä, ellei pystyisi avoimesti kertomaan tunteistaan ja siitä kuinka itse minkäkin kokee.
        Samalla se on ainoa tapa saada joltakin toiselta uudenlainen katsontakanta, ehkä joku sellainen, joka ei ole itselle tullut mieleen.
        Jokainen kuitenkin näkee asiat aina vain omasta, ahtaasta kulmasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälläinen kirjoittelu on aika hedelmätöntä, ellei pystyisi avoimesti kertomaan tunteistaan ja siitä kuinka itse minkäkin kokee.
        Samalla se on ainoa tapa saada joltakin toiselta uudenlainen katsontakanta, ehkä joku sellainen, joka ei ole itselle tullut mieleen.
        Jokainen kuitenkin näkee asiat aina vain omasta, ahtaasta kulmasta.

Löytyykö Suomesta todellakin mies, joka osaa ja uskaltaa puhua tunteistaan😲
        Mulle heti yksi sellainen 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyykö Suomesta todellakin mies, joka osaa ja uskaltaa puhua tunteistaan😲
        Mulle heti yksi sellainen 😘

Kyllä Suomesta varmasti löytyy puhuvia miehiä. Eiköhän tuo ole jo vanhentunut stereotypia, ettei suomalainen mies puhu ja pussaa.
        Itse työskentelen miesvaltaisessa työyhteisössä ja varmasti joku nainen yllättyisi, jos kuulisi kuinka paljon miehet kertoo tunteistaan ja ongelmistaan avoimesti töissä.
        En tietenkään tiedä, tapahtuuko sellaista kaikissa yhteisöissä, mutta onneksi meidän porukka on hyvin avoimia.
        Se auttaa ymmärtämään myös toisten huonompia päiviä, kun jo aamulla kertoo, että on riidellyt puolisonsa kanssa.

Kyllä miehilläkin on tunteet ja ne tuodaan jopa esille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Suomesta varmasti löytyy puhuvia miehiä. Eiköhän tuo ole jo vanhentunut stereotypia, ettei suomalainen mies puhu ja pussaa.
        Itse työskentelen miesvaltaisessa työyhteisössä ja varmasti joku nainen yllättyisi, jos kuulisi kuinka paljon miehet kertoo tunteistaan ja ongelmistaan avoimesti töissä.
        En tietenkään tiedä, tapahtuuko sellaista kaikissa yhteisöissä, mutta onneksi meidän porukka on hyvin avoimia.
        Se auttaa ymmärtämään myös toisten huonompia päiviä, kun jo aamulla kertoo, että on riidellyt puolisonsa kanssa.

Kyllä miehilläkin on tunteet ja ne tuodaan jopa esille.

Toihan kuulostaa aivan mahtavalta että on tuollaisia miehiä. Jostain vaan tuli mieleen että ootko palomies? Siinä ammatissa joutuu näkeen kaikkee niin niistä pitää pystyy puhuunkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toihan kuulostaa aivan mahtavalta että on tuollaisia miehiä. Jostain vaan tuli mieleen että ootko palomies? Siinä ammatissa joutuu näkeen kaikkee niin niistä pitää pystyy puhuunkin.

Kiitos, mutta en ole palomies😁
        Tässäkin ammatissa on vaaransa ja pitää luottaa työkavereihin, mutta en usko että se olisi syy avoimeen keskusteluun.
        Joukossa on muutama, jotka uskaltaa puhua aroistakin aiheista ja se rohkaisee myös muita.
        Joskus se voi olla niin pienestä kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, mutta en ole palomies😁
        Tässäkin ammatissa on vaaransa ja pitää luottaa työkavereihin, mutta en usko että se olisi syy avoimeen keskusteluun.
        Joukossa on muutama, jotka uskaltaa puhua aroistakin aiheista ja se rohkaisee myös muita.
        Joskus se voi olla niin pienestä kiinni.

Taidat itse olla se joka kertoo kaiken kun tääläkin aika avoimesti kerrot kaikkea.
        Mikä työtä teet kun se kuulostaa vaaralliselta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse olla se joka kertoo kaiken kun tääläkin aika avoimesti kerrot kaikkea.
        Mikä työtä teet kun se kuulostaa vaaralliselta?

Ellet ole palomies, niin taidatkin olla panomies😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellet ole palomies, niin taidatkin olla panomies😆

Jep, panomies joka saa jutuillaan naisten sukat pyöriin jaloissa, ja sitten ne onkin jo valmiita hoidettaviksi.
        Panomies on pelimies 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se on naisille yllätys, että miehetkin puhuu tunteistaan.
        Silloin kun miehet puhuu keskenään, puhutaan kyllä tunteista, mutta se verhotaan huumoriin, tai karkeuteen, mutta siltikin toiset miehet ymmmärtävät, mitä sillä tarkoitetaan.
        Miehet on hiukan monipuolisempia otuksia, kuin suurin osa naisista olettaa.

• Anonyymi

Oliskohan jo aika lopettaa haaveilu ja unohtaa koko nainen?

• Anonyymi

Piditkö juhlat oikein kakun ja kynttilöiden kera?

• Anonyymi

Jostain tämä nousi mieleen ja on siinä mielessä huvittavaa, että nyt on suunnilleen ensitapaamisen vuosipäivä.

• Anonyymi

Luin ketjun ja alkoi kiinnostamaan, onko suhde edistynyt tai muuttunut millään tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin ketjun ja alkoi kiinnostamaan, onko suhde edistynyt tai muuttunut millään tavalla?

Eipä ole edistynyt, mutta onneksi ikävä alkaa jo välillä unohtua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole edistynyt, mutta onneksi ikävä alkaa jo välillä unohtua.

Eipä sitten muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä 😁

• Anonyymi

Ei pidä olla tyhmä.

• Anonyymi

Olet aivan oikeassa, ei pitäisi olla, mutta rakastuneena ihminen haluaa uskoa toisesta vain parasta, vaikka järki sanoisi toisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, ei pitäisi olla, mutta rakastuneena ihminen haluaa uskoa toisesta vain parasta, vaikka järki sanoisi toisin

Aivan, siksi kai sanotaankin, että rakkaus on sokea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7588
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3652
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1856
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1100
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      963
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      921
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      817
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      742
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      672
    Aihe