Onko täällä muita sellasia hölmöjä jotka ovat ottaneet itsestään alastonkuvan vaikka kulli pystyssä ja se on tuolla jossain netissä ja kotikaupungistasi kaikki on sen nähnyt? Se on aika paha moka. Siis mun elämä on pilalla. Jotkut kusipäät on sitä jakaneet ympäriinsä. Tarviisinkohan mä terapiaa tähän kun minusta mä oon vähän homo enkä minä uskalla heittäytyä niihinkään touhuihin. Siis, nykyjään homopareja on aika paljon.
Nakukuvat netissä
2
324
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu täysin siitä minkä kokoinen sinulla on. Jos on riittävästi kokoa, niin voit vain olla ylpeä kuvastasi.
- Anonyymi
Joskus vuosituhannen vaihteen kieppeillä olin sellaisen Domina Valtiattaren orjana joka piti netissä sivustoa. Otti aika paljonkin minusta kuvia alasti, kahleissa, dildo perseessä yms. Kysyi kyllä onko ok että ottaa kuvia. Laittoi niitä kuvia sitten sinne sivustolleenkin. Oli kyllä aika pienen harrastelijapiirin sivusto. Joihinkin sessioihin otti oikein ystävänsä kuvaamaan mun kuritti minua. Piiskasi, pani straponilla peppuun, kusi naamalle jne. Eipä tuosta ole itselle jälkeen päin mitään harmia ollut. Muutamaan kertaan olen tosin törmännyt joihinkin näistä kuvista netissä. Osassa oli kyllä nahkakypärä päässä mutta joissakin näkyy naamakin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841