miksiköhän posti ei toimita huomautuslaskua jos sopimusasiakas jättää huomiossa laskun maksamatta, jouluna tulee paljon muutakin sähköpostia ja itselläni jäi satasen lasku maksamatta, laskutusväli on 2 viikkoa
huomautuslasku tulee, mutta se tulee intrum perintätoimistolta ja se lisää aina 122euroa perintäkuluja, oli summa sit 200 euroa tai 1000 euroa
Postin laskutus
5
315
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kyseessä on paperilasku, niin ihmettelen vain miten joku toimii vielä niiden kanssa. Yrityksen sähköiset laskut on helposti nähtävissä ja niiden hoitamiseen on varmasti toimivassa yrityksessä rutiinit.
- Anonyymi
Toi kyllä mainitsee ihan selvästi että sähköpostin kautta tulevasta laskusta on ollut kyse.
Minua potuttaa se, että Eslisan tai DNA:n kanssa ei voi sopia puhelinliittymän laskutusväliksi esim. 3 tai 4 kuukautta, vaan laskut tulevat joka ikiseltä kuukaudelta erikseen.
Olen pyytänyt että saisin maksaa vaikka ennakkolaskuna tai joku takuusumma sisään, kunhan laskutusvälin saisi 3 kuukaudeksi. Ei kuulemma onnistu millään, vaan saman kokoine 14,90 € lasku tulee esim DNA:lta joka luojan kuukausi.
Se pitää erikseen maksaa ja viedä kirjanpitooon, muutaman kympin laskukilke. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi kyllä mainitsee ihan selvästi että sähköpostin kautta tulevasta laskusta on ollut kyse.
Minua potuttaa se, että Eslisan tai DNA:n kanssa ei voi sopia puhelinliittymän laskutusväliksi esim. 3 tai 4 kuukautta, vaan laskut tulevat joka ikiseltä kuukaudelta erikseen.
Olen pyytänyt että saisin maksaa vaikka ennakkolaskuna tai joku takuusumma sisään, kunhan laskutusvälin saisi 3 kuukaudeksi. Ei kuulemma onnistu millään, vaan saman kokoine 14,90 € lasku tulee esim DNA:lta joka luojan kuukausi.
Se pitää erikseen maksaa ja viedä kirjanpitooon, muutaman kympin laskukilke.Elisalla oli joskus yriksille 50€ huomautusmaksu eli jos jäi 10 lasku maksamatta niin ...
Pisnestä se niille oli
- Anonyymi
Eiko tuota saa e-laskuna ?
- Anonyymi
Niin, ja onko yritysten verkkopankeissa ylipäätään olemassa toimintoa, että tällaiset puhelinlaskut ja sähkölaskut menisi automaattisesti tililtä? Käsitykseni mukaan vain kuluttajille on tällainen tarjolla.
Yrityksillä on lisävaivana hommata tapahtumasta jonkinlainen todiste, 6 vuodeksi kirjanpidon tositteena talteen, ja kirjata tapahtuma kirjanpitoon.
Verkkolaskuna tietenkin voisi tilata, mutta ei läheskään kaikilla PK-yrityksillä ole sähköisten laskujen automaattista käsittelyä ja maksatusta olemassa. Yleensä väkisin jostain tullut e-lasku printataan paperille, ja käsitellään normaalina paperilaskuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801926- 591778
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3621672Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681334Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701263- 641208
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141093KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087