Pyhäjärven päättäjien kalliit vetovoimatekijä-vehtuut

Anonyymi

Onhan nyt varmaan rustailtu tappiotakuu Honkavuoren kisojen ja kilpailujen läpiviennin satsauksiin?
Täällähän on perinteisesti toimittu kaupungin isien puolelta siten, että suosikkituettavat saavat ikuisen verorahoista juoksutettavan"vakuutusturvan" , verrokkina tyylistä mm. lentokenttä, jäähalli, täydenkuun tanssit ...
Joten mitä tuleman pitää, koronamuunnos tuo ihan jo ollut koko ajan tavallaan tiedossa, ja satsauksista kertyvän ns, monivaiheisen tappion.
Kuka kehtaa nostaa naamaansa mainetakuun puolesta?
Monikin paikallisista vapaa-ajan tukitapeistaon oikesti niin naivi, että pitää kisojen ja tennisskabojen poikivan verotuloja tänne, yhteisölle yleisöjen ryntäyksistä lisätuloja tai että niukoista verotuloista revittyjen satsausten tuottavan kalliisti sairastaville kuntalaisille terveyttä ja että vieläpä säästöjä?
Takuuvarmasti Pyhäjärven kaupungin viranhaltijoiden ja SM-hiihto-organisaation ylileuhkojen päämiesten toimesta on käyty neuvonpitoa voiteluhallissa, ja sovittu taktiikoita.
Päällystelyllä parkkipaikalla on suksiboksimersuja, bemareita, hondia , ym parempaa kalustoa.
Siitäpä sitä on selitysten verhoa kudottavana , lähestymme TAAS ns.vastuullisten tollojen takinkääntelyjä, sukua aiemmille pitkässä listalla, joka on polkaistu käyntiin veroeuroilla ja tullaan pitämään kruununjalokivenä ja ehdottoman merkittävänä vetovoimatekijänä.
Keltainen tennispallo vst. monivärinen, nystyräinen koronapallovirus.
Onko vaikea veikata voittaja?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vetovoimatekijälistalle on lisättävä Laguuna-hiukkastutkimuskeskus ja muut samojen mielikuvituksettomien kingien tekeleet, vähäisintä ei mitenkään ole kaivoksen loppumisen nimiin värkätyt veroeurojen lypsämiset, ne uusiokäytön huikeat näkymättömät.
      Kannattaa antaa ääni näille fiilaan ja höylään tapaisille minä-tekijöille, eikö?

      • Anonyymi

        Uusien yritysten/yrittäjien houkutteleminen paikkakunnalle on ollut viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana ykkösprioriteettina tiettyjen reunaehtojen täyttyessä.


    • Anonyymi

      Pitääkö olla huolissaan?
      nimimerkki "aina äänestänyt" -kysyy

      Pitääkö olla huolissaan, kun en enää mitenkään saa itselleni taottua päähän sitä uskomusta , että vain keskustan listalta valitsemillamme henkilöillä , olemme parhaissa käsissä mitä tulee kunnan elinvoimaan, terveyteen, kansainvälisyyteen, sivistykseen, kulttuuriin, liikuntaan ja kaikkeen , mikä tulee peruskunnan talouteen tai suomalaisten lääkärien saamiseen paikkakunnalle?

      • Anonyymi

        Lääkärit ovat pidempään olleet viron sikaritullivapaata, kansainvälistä henkilövaihtoa.lienevät paljonkin vain täällä kirjoittaamassa lähetteitä Oyksiin ? kalliisti tok senkin tekevätkin, mikäli selänne kirjanpito on rehellisesti ja hyväveli- ilmaa laadittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärit ovat pidempään olleet viron sikaritullivapaata, kansainvälistä henkilövaihtoa.lienevät paljonkin vain täällä kirjoittaamassa lähetteitä Oyksiin ? kalliisti tok senkin tekevätkin, mikäli selänne kirjanpito on rehellisesti ja hyväveli- ilmaa laadittua.

        Viron mafia on kolkuttanut koko ajan ja käyttäneet "vääräkäsien" kautta eurojen siirtelyä Itämeren yli, ei siihen laivaa tarvita.
        Tällaiset piskuiset kylät, pikkumafiosoineen, ovat käypää valuuttaa suoraputkella.


      • Anonyymi

        Voi, voi pitää todellakin olla huolissaan.
        Ainakin kolme valtuustokautta erittäin huolissaan.
        Kyllä se päätöksenteko on hurtannu niin pahasti , ettei sitä ymmärrä erkkikään, vaikka pyörii vinhasti 180 astetta.
        Putosin kyydistä, kun alettiin soveltaa lakia tyyliin, kun on valitettu niin voidaan päättää.
        Toisessa asiassa sitä sovelletaan tyyliin kun on valitettu niin ei voida päättää.
        Niin miten se vaikka on selitettävissä. ?


    • Anonyymi

      Pakenen
      Oon hiukkanen
      Leijailen, mut väärään suuntaan
      Varomatta karkuun meen kun reitilleni tähtipyörälläsi kurvaat taas
      Tuhkimoksi kutsut mua
      Jätän jälkeen tennarin ryömin piiloon
      Jokin kromosomi musta puuttuu
      Kaikki joskus vielä kai muuttuu
      Kunpa pitäisit sä mulle paikkaa

      • Anonyymi

        On taas hämäriä kirjoituksia! Ihan kaikki kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On taas hämäriä kirjoituksia! Ihan kaikki kotona?

        Kysymys on syytä esittää minä-tyypille valtuuston kärjessä, joka saa sinulle ( tai itse itselleen) selittää, onko hänellä kaikki ns. kotona tai ovatko vuosikymmenten eri kommervenkit rahoineen kotiutettavissa, ja jos, niin missä aikataulussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On taas hämäriä kirjoituksia! Ihan kaikki kotona?

        Meinaatko jotta kirjoitukset on niin hämäriä kuin Pyhäjärven päätösten teko.
        Muuta mahdollisuutta ei ole, vai onko.?
        Pitääkö olla sammoo mieltä, vai huolissaan.?


    • Anonyymi

      kaupungin hallinnon päivitetty toimintasuunta on antaa meidän kuntalaisten nimiin takauksia rakennusyhtiöille ja sijoittaa revon sähkön rahastotuottoja tuulivoimalayhtiöihin.. saksassa tuulivoimaa ei pidetä energian tuoton suunnitelmissa tavoittelemisen arvoisena energiamuotona.

      surullista jo nyt tietää, että noin 20 v eteenpäin elämää, tämän päivän päätöksentekijät ja tuulivoimalat ovat kirouksen kohteita pyhäjärven luonnossa, jätteitä ja vaaranpaikkoja.
      ovat kyllä jo nyt...miksi ei muuta pystytä tekemään tulon lähteeksi?

      • Anonyymi

        Oletko Irja käynyt Saksassa tai yleensäkään keski-euroopassa! Siellä saattaa olla samalla aukealla tuhansia tuulimyllyjä! Ja asutukset välittömässä läheisyydessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Irja käynyt Saksassa tai yleensäkään keski-euroopassa! Siellä saattaa olla samalla aukealla tuhansia tuulimyllyjä! Ja asutukset välittömässä läheisyydessä!

        Ensin sulla oli Tita senjälkeen oli vuorossa Laila ja nyt Irja jota arvostelet ! Olet naisvihaaja siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin sulla oli Tita senjälkeen oli vuorossa Laila ja nyt Irja jota arvostelet ! Olet naisvihaaja siis.

        pitkävihaisuus naisia kohtaan johtunee siitä, että äitinsä vieroitti hänet tissiltä liian aikaisin, siksi se on vihamielinen naisille, syynä suomen armeija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin sulla oli Tita senjälkeen oli vuorossa Laila ja nyt Irja jota arvostelet ! Olet naisvihaaja siis.

        Mitenkähän tuossa Irjaa arvosteltiin? Oottepa herkkähipiäisiä kun pelkkä kysymys missä on matkustellut on jo arvostelua! Itse haukutte kohteenne mitä irvokkaimmilla herjauksilla! Voi Hyvää Päivää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkähän tuossa Irjaa arvosteltiin? Oottepa herkkähipiäisiä kun pelkkä kysymys missä on matkustellut on jo arvostelua! Itse haukutte kohteenne mitä irvokkaimmilla herjauksilla! Voi Hyvää Päivää!

        Se tuossa kirjoituksessasi klo 14,59 on omituista että et ole edes asiasta tietoinen kuka kirjoitti. Se on taattu ettei kirjoittaja edes ollut Irja. Kepuhan tosin valehtelee aina!!!! Kuule,sitä saa mitä tilaa,eli jos haukkuu jotain henkilöä niin täytyy varautua vastaiskuun :!AINA tämä kepulainen on aloittanut solvaukset mitä irvokkaimmilla herjauksilla niihin yleensä vastataan samalla mitalla! "ken leikin aloittaa se leikin myös kestäköön"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuossa kirjoituksessasi klo 14,59 on omituista että et ole edes asiasta tietoinen kuka kirjoitti. Se on taattu ettei kirjoittaja edes ollut Irja. Kepuhan tosin valehtelee aina!!!! Kuule,sitä saa mitä tilaa,eli jos haukkuu jotain henkilöä niin täytyy varautua vastaiskuun :!AINA tämä kepulainen on aloittanut solvaukset mitä irvokkaimmilla herjauksilla niihin yleensä vastataan samalla mitalla! "ken leikin aloittaa se leikin myös kestäköön"

        Irja se oli, tämä on varmaa tietoa! Eikä sillä loukata tai arvostella jos tiedetään kuka kirjoittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irja se oli, tämä on varmaa tietoa! Eikä sillä loukata tai arvostella jos tiedetään kuka kirjoittaa!

        KEPU VALEHTELEE AINA !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Irja käynyt Saksassa tai yleensäkään keski-euroopassa! Siellä saattaa olla samalla aukealla tuhansia tuulimyllyjä! Ja asutukset välittömässä läheisyydessä!

        Börje täältä sivusta vastaa että olen asunutkin tuolla mainitsemiesi myllyjen lähellä. Ne ovat kuule pikkuisia propelleja ja helposti kierrätettävissä.
        Mun vastaan ei ole tullut tuhannen myllyn peltoja. Tielle niitä näkyy ehkä muutama kymmenen. Ilmasta vähän enemmän. Useimmilla ei ole niistä mielipidettä suuntaan tai toiseen.
        Voisi olla jos ne olisivat yli 200 metrisiä kolosseja kuin Suomessa?


    • Anonyymi

      Kestää loppuvuoteen, ennen kuin valtaosa suomalaisista on rokotettu, THL arvioi

      Kesään mennessä on rokotettu mahdollisesti vasta 2,5 miljoonaa suomalaista, THL arvioi.

      • Anonyymi

        Kepukat osaa kyllä rokottaa kaupungin rahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepukat osaa kyllä rokottaa kaupungin rahoja.

        Osaavat jakaa, sulle, mulle, sulle.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaavat jakaa, sulle, mulle, sulle.....

        Kuka oli viime vuoden kulukuningas kuittailemasm luottamusmies palkkioita ja ansionmenetyskorvauksia? Nehän on julkista tietoa.


    • Anonyymi

      Näin näyttää olevan.

    • Anonyymi

      Pyhäjärven kaupungintalosta voidaan lähettää suoraa tv-kuvaa ja äänen kanssa 24/7 seuraavat neljä vuotta. Iso veli valvoo on valvonut jo 30 vuotta ja rapiat...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe