Miksi paikallinen kansanedustaja on piilottanut Twitter tilinsä?
Hannakaisa Heikkinen Twitter?
10
900
Vastaukset
- Anonyymi
Puolueen muun johdon käskystä, luullaan että kuntavaaleihin mennessä äänestäjät unohtavat tämänkin kaalimadon puolueen kannatukseen rouskuttamat reiät. Vaalien jälkeenhän voi sitten purkaa patoutunutta narsismia taas monta vuotta ilman seuraamuksia.
- Anonyymi
https://mobile.twitter.com/HannakaisaHeikk
Outo juttu kertakaikkiaan? - Anonyymi
Tapahtui Kiuruveden trumpit
- Anonyymi
Kärttykaisan twitter tili on poistettu ainiaaksi vaikka kuinka tätä tietoa yritetään estää julkaisemasta.
Kepu ei kestä vastoinkäymisiä.
- Anonyymi
Älkää klikatko tuota ylempänä olevaa linkkiä. Se ei vie Twitteriin.
- Anonyymi
Haloo minne se vie muualle kuin Twitterin hakukenttään?
- Anonyymi
Se vie kepun aivopesusivulle.
- Anonyymi
Voi kun tämä koko henkilö ymmärtäisi jättää meidät kansalaiset rauhaan itseltään ihan kaikissa muodoissaan.
- Anonyymi
Voi kun ymmärtäisitte olla edes etsimättä tämänkaltaisia tvittersivuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759