Kumpi parempi: Finswingers vai Xperience United

Anonyymi

Olemme nelikymppinen pariskunta Pirkanmaalta, päätimme just, että laitetaan hakuun nainen kolmen kimppaan. Sen verran ehdimme tutkailla, että kimppahommia varten nuo otsikossa mainitut palvelut on ilmeisen suosittuja, joten niitä ajateltiin kokeilla. Mutta kumpi toimii paremmin parille, joka hakee naista Tampereen seudulta?

36

17695

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsekin olen naimisissa oleva 39v nainen. Ja on pitkään ollut haaveena päästä pariskunnan tai kahden miehen kanssa kokemaan jotain ihanaa. Omasta miehestä ei ole näin avoimeen suhteeseen. Ja toisaalta kaksi miestäkin on todella vaikea löytää.. Työmatkalla syksyllä tapasin miehen joka oli kiinnostunut mut se luotettavan miehen löytäminen on osoittautunut aika vaikeksi. Niin ja tampereella tulee työmatkalla joskus käytyä.

      • Anonyymi

        Yhteyttä?


      • Anonyymi

        Hhmm, mistäpäin sä olet? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hhmm, mistäpäin sä olet? 😘

        Kerro kerro


      • Anonyymi

        Riihimäellä olisi 1N ja 3M ryhmä.
        Olemme normi vartaloisia iältään ollaan 26-33v.
        Olisitko kiinnostunut tulemaan toiseksi naiseksi niin naisemme pääsis vähän helpommalla.
        Saisit kolmea miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riihimäellä olisi 1N ja 3M ryhmä.
        Olemme normi vartaloisia iältään ollaan 26-33v.
        Olisitko kiinnostunut tulemaan toiseksi naiseksi niin naisemme pääsis vähän helpommalla.
        Saisit kolmea miestä.

        Hei! Kyllä kiinnostaisi tämä teidä juttunne.
        Olen 36v Rva mieheni matka työmies poissa kotoo 3/4vk,joten on täysin mahdollista, olen
        lyhyehkö, hivenen verran nätisti pullukka, rintavarustus kohtalaiseiso. Olen elämänmyönteinen terve niin yläpäästä kuin alapäästä, olen valmis kohtaamaan kyllä 3 miestäkin sexin panemisen merkeissä.
        Olisinko kohteen että otatte minut.
        Siis itse asun Hyvinkäällä auto on sillä liikun
        ajelen. Jään odottavan.


    • Anonyymi

      Ei kumpikaan. Eikä kyl mikään muukaan toisaalta.

    • Anonyymi

      Olemme olleet jäsenenä molemmissa XU.ssa on nykyisin enemmän porukkaa. Tosin hiljentyneet ovat molemmat, johtuu osittain varmaan koronasta. Suosittelen hakemaan seuraa myös seksitreffien kautta.

      • Anonyymi

        Kuinka homma noissa pelaa? Ollaan mietitty liittymistä.


    • Anonyymi

      Olin sattumoisin Himoksella tänä viikonloppuna, ja havaitsin että ympärilläni oli samanhenkistä porukkaa. Haluaisin tänään XU-juhliin, mutta rekisteröityminen on vkl. mahdotonta. Kuinka pääsisin iltabileisiin Himos-Areenalle mukaan

    • Anonyymi

      Mä suositan teille ennemmin FS porukkaa. On ehkä vähän hiljaisempi sakki mutta fiksumpaa ja tasapainoisempaa ihmistä. Häiriökäyttäytymistä ja muuta paskaa paljon vähemmän.

      • Anonyymi

        Äläs nyt. Ihan samanlaista sekopäistä sakkia on Finswingersinkin jutuissa mukana. Eikä tuota voi puolustella sillä että "ei kaikki ole". Ei olekaan. Kyse ei ole varsinaisesta häiriökäyttäytymisestä, vaan siitä mitä vuosien mittaan pieni paine tietyistä jutuista on tehnyt. Siihen sopii se lausahdus että kun pirulle antaa pikkusormen niin se vie koko käden ja noissa porukoissa on tapahtunut juuri se. Aikaisemmin harmittomista juhlista on tullut noiden nahkaheppujen ja naisten kokoontumisajot, ja heidän fetissinsä ovat paljon pahempaa kuin pieni raipalla läiskäisy, eli se mitä annetaan julkisuuteen heistä kuvaa. Sama juttu myös esimerkiksi feederismin kohdalla. Julkisuuteen siitä annetaan kuvaa että tykätään syödä ja siinä vähän lihotaan, kun pidetään pehmeistä ja pyöreistä muodoista ja "lihavat ovat leppoisia". Mutta kun aletaan kaivamaan vähän syvemmältä, niin jokainen feederisti fetisisti haluaa joko lihottaa toisen täysin liikkumattomaksi tai syödä itsensä täysin muodottomaksi. Samalla tavalla kun noita nahkatyyppejä jututtaa, heidän syvimmät fantasiat ovat tulla kuohituksi tai että saisivat kuohia jonkun. Mitä vittua! Koko ryhmäseksitouhu on menossa ihan vituiksi noiden vuoksi!


    • Anonyymi

      Molemmissa samoja sekopäitä. En suosittele kenellekkään !

      • Anonyymi

        Monet noista pyörii myös kinkyjen BDSM baari sivuilla ja kinkyjen yhdistyksien bileissä, baari miiteissä ym. Tätä pimeää porukkaa on kertynyt näihin seurapiireihin aivan liikaa. Se on varmaan yksi syy miksi moni aiheesta kiinnostunut kääntyy kannoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet noista pyörii myös kinkyjen BDSM baari sivuilla ja kinkyjen yhdistyksien bileissä, baari miiteissä ym. Tätä pimeää porukkaa on kertynyt näihin seurapiireihin aivan liikaa. Se on varmaan yksi syy miksi moni aiheesta kiinnostunut kääntyy kannoillaan.

        Asia on juurikin näin. Nämä kerää aina sekopäitä mukaan ja kun piiri on pieni ei huonoista kokemuksista kukaan ääneen huutele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet noista pyörii myös kinkyjen BDSM baari sivuilla ja kinkyjen yhdistyksien bileissä, baari miiteissä ym. Tätä pimeää porukkaa on kertynyt näihin seurapiireihin aivan liikaa. Se on varmaan yksi syy miksi moni aiheesta kiinnostunut kääntyy kannoillaan.

        Ihan samaa mieltä. Valitettavasti ryhmäsekstailijoiden mukaan tunkee juuri noita "pippelinkatkaisijoita" ja muita ääliöitä joiden fantasiat ovat täysin sekopäisiä ja esimerkiksi noiden kikkelin silpomisfantasioiden osalta täysin laittomia.

        Hommat oli ihan toisenlaista aiemmin kuin mitä se on nykyään.


    • Anonyymi

      Sinkku saa Xuusta helpommin. M47

    • Anonyymi

      Hetkinen...onpa erikoisia kokemuksia saatu aikaan. Kuuluttu XU:n 5 vuotta eikä yhtäkään sekopäistä kokemusta. Paljon hyviä kavereita saatu ja ennen kaikkea huippuja kokemuksia seksin saralla niin pareista, naisista kuin miehistä. Tykätään tavata sieltä suoraan ihmisiä tai sitten isommissa tapahtumissa jotka on huippuja. Tottakai vaatii hieman taitoa lukea ihmistä ja hänen vaikkapa ulosantiaan. Jos ottaa kaikki kyselyt ja tarjoukset käy samoin kuin normaalisti vaikka baarissa. Iso suositus XU:n puolesta.

      • Anonyymi

        Oon Turussa seikkaillut Xuussa jo useamman vuoden ja nämä pienet piirit on nähty. Kyräilyä, kyttäilyä ja puukolla selkään lyömistä kokoajan. Sitten on jotkut afterworksit niin ollaan niin kavereita ja ystävällisiä, mutta kun ruvetaan treffejä tekemään alkaa paskan suoltaminen toisista samointein ja naiset ja muutamat parit kunnostautuvat tässä parhaiten. Treffailen Tampereella ja Hesassa ennemmin itse.


    • Anonyymi

      XU n porukka on kyllä aika sekalaista sakkia. Osa ihan fiksuja, mut osa taas ei. Kiristystä, uhkailua ym on siellä piireissä ihan arki päivää.

    • Anonyymi

      Panimoravintolan aftereilla🤗jos tänään ei käy flaksi niin ei koskaan ja taitaapi saada vieläpä tuplana misukkaa😚

      • Anonyymi

        Olin ekaa kertaa eilen tälläses miitis tuol baaris ja aika outoo menoo sakilla mut kostuttaa pääsi niin kannatti lähtee


      • Anonyymi

        Turussa tulee nyt käytyä usein työmatkoilla koko kevät-talven ja näyttää olevan arki aftereita järjestetty. Niistä täytyy käydä napsimassa tussukkaa mukaan niin välttyy hotellikuolemalta.
        Olen kyllä tykännyt Xu toiminnasta kovasti. Tehnyt Turkuun viikonloppumatkoja usein ja vakkareitakin on löytynyt. Pariskuntiakin on hyvin liikkeellä ja nytkin on yhden nainen vakkarina mut ollut jo hetken salaa liikkeellä kun mies on kai mustasukkainen.
        Treffejä on helppo tehdä ja todella nopeastikkin onnistuu kun valkkaa cougari ikäisen.
        On tosi helpottavaa kun jää kaikki turha pois ja pääsee heti itse asiaan.


    • Anonyymi

      :D Mikä muu tää XU tms. on ku hullujen nahkaraippamunanpoljentajengin, epätoivoisten pillunhimoisten 40-55v ”Seppojen” ja niiden naisten jotka eivät Tinderissä kelpaa (valitettavasti) kenellekään + kulahtaneiden kotirouvien areena? Vähä olettais et jos menis sinne komeahkona 190cm 29v ja hyvänkokoisella munalla varustettuna, että pettymys itelle tulisi siinä keski-ikäisten kanssa telmiessä. Ei liene skenessä paljoa oikeasti nättejä 20-30v naisia.

    • Anonyymi

      33v nainen Tampereelta voisi olla kiinnostunut 😊

    • Anonyymi

      Olen ollut jäsenenä molemmissa. Toisin kuin Finswingereissä, XU:ssa on (tai ainakin oli) bileitä. Nythän niihinkään ei enää pääse, jos ei ole onnistunut hankkimaan osumia ja todennuksia - siis jossain määrin sisäänlämpiävää toimintaa. Bileissä ei muutenkaan sinkkumiehellä käy flaksi, ei varsinkaan jos on jo vähän vanhempi henkilö kyseessä.

      • Anonyymi

        Flaksi käy kun tiputtaa rimaa ja ei katso ikää. Nuoremmat ja kauniit on kranttuja ja lähes mahdottomia lähestyä. Saavat tykkäyksiä, mätsejä ja yhteydenottoja isoja määriä ja tuntuu välillä jopa feikki-ilmoituksilta.
        Jos ei katso ikää ja kilot ei haittaa niin sitten alkaa tapahtua.
        Piirit on pienet ja puukonreikiä saat selkää varmasti. TURKUM


    • Anonyymi

      Muka na Tampereen seutu

    • Anonyymi

      Xu on nykyään epätoivoisten ja epätoivoisten täyttämä. Touhu mennyt As tasolle ja rahastusta touhu ihan täysin. Palaamme vanhaan alkuperäiseen

    • Anonyymi

      Joo xu:n sisäpiiri kerma( epätoivoiset) luulee olevansa niin täydellisiä ja elämä on vain Xu. Osalle asia voi olla vain pieni pala elämää, mutta nämä wannabeet on niin raskaita että poistuimme

      • Anonyymi

        Sisäpiiri haisee siellä oikein kunnolla ja luullaan että XU on maailman napa. Kallis ja turhanpäiväinen sivusto jossa rahoitetaan vain sisäpiirin nussimis tapaamisia.


    • Anonyymi

      Molemmat yhtä huonoja.

    • Anonyymi

      Kokemusta vain xu:sta. Kyllä siellä halutessaan parit ja naiset saa hyvin seuraa, miehillä vaihtelee.
      Jäsenaika kun loppui niin ajattelin olla välillä ilman xu:ta. Kyllähän tässä elämää on ollut näinkin, mutta välillä tulee mieleen joitain hyviä tyyppejä xu:sta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe